Testen - Luna

103 11 1
                                    

'Je weet het Luna. Meewerken dan gebeurt hem niks.' Ik zucht en ontspan mijn spieren. De mannen boeien mij weer en Kit haalt het mes van Yuka's keel.
'Breng haar naar mijn kamer.' roept Kit.
'Fred jij let op ons dreigmiddel.' Hoor ik Kit nog zeggen voor ik de kamer uit wordt gesleept. Ik word Kit's kamer in gesleept en de deur wordt met een harde klap achter me dicht gesmeten.

Even later komt Kit ook de kamer in gelopen. 'En bevalt de nieuwe inrichting je?' Ik hou mijn mond. Ik zou geen woord meer zeggen, niet tegen hem. Dat is hij niet waard.
'Ach, dat maakt me ook niet uit. Nou vertel op hoe werken ze en hou krijg ik die krachten?' Ik begin zachtjes te lachen.
'Jij bent echt dom hè? Dat kan je niet leren, anders had ik het Yuka en Olivia al lang geleerd. Je word ermee geboren.'

Kit grijnst. 'Hmm... dan kan ik jou goed gebruiken voor het vangen van nieuwe gevangenen. Maar eerst zal ik toch eens moeten testen waar je tegen kan. We beginnen met de zweep. Verander in een wolf, dan ga ik kijken hoe lang ik door kan slaan. Wil je nog wat zeggen voor we beginnen?'
'Ja Kit, je bent een klootzak en ook nog een lafaard. Je weet dat jullie me niet aan kunnen. Daarom gebruik je Yuka om mij in bedwang te houden en Yuka zou jou makkelijk aan kunnen als je eerlijk zou vechten.'

Daarna verander ik in een wolf en wacht op de klappen. Als die niet komen kijk ik naar Kit. Hij zit me met open mond aan te staren. Na een paar minuten hersteld hij zich. 'Dat denk jij. Laten we nu maar eens te beginnen.' Hij zet daad bij woord en begint me keihard te slaan. Urenlang slaat hij door. Ik voel nog net dat ik terug verander als alles zwart wordt.

The Indian Wolf GirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu