De woorden van Kit sloegen in als een bliksemschicht. Hoe had ik zo stom kunnen zijn! Als ze mij niet hadden, hadden ze Luna niet! Luna probeert me te beschermen en wat doe ik... Ik zucht diep en laat me door Fred opnieuw geboeid worden. 'We gaan aan land!' schreeuwt een man als we richting het dek lopen. Ik waag nog een blik naar het kantoor van Kit.
'O Luna, ik wil je zo graag helpen.' stamel ik beseffend wat Kit met haar van plan moet zijn. Op dat moment trekt Fred me sneller mee het dek op en zodra we aan land zijn geeft hij me over aan een andere man die me met veel geweld de kooi in probeert te krijgen. Ik vecht hevig terug. Ik moet Luna redden! Ik ben de hele oorzaak dat dit met haar gebeurde, ik kan het mezelf nooit vergeven als Luna iets overkomt. Ik probeer uit alle macht los te komen uit de armen van de man, maar de boeien geven hem overmacht.
Hij schopt me in de kooi en duwt het deurtje grijzend dicht. 'Goed zo jongen.' Ik kijk hem woest aan, maar zeg niets. De man gaat voor de kooi zitten en staart voor zich uit. Ik nestel me in het zand en begin wat dingen in het zand te tekenen. Urenlang denk ik na over een ontsnappingsmogelijkheid, maar iedere keer zakt de moed me weer in de schoenen. Zonder Luna...
Fred komt aanstormen waarop ik snel mijn zandtekeningen weg veeg. De man die tegen de kooi aangeleund zit draait zich nu ook mijn richting op waarop Fred hem een knal voor zijn kop geeft. De man valt bewusteloos in het zand. 'Het, het spijt me dat je zo lang op me moest wachten.' stamelt hij, terwijl hij de man de bosjes in sleept. Ik kijk hem ongelovig aan en kijk hoe hij de kooi open maakt.
'Kom er uit, je moet naar Luna!' schreeuwt hij. Bij die woorden kom ik er zo snel uit als ik kan. Fred maakt mijn boeien haastig los. Ik ren het dek op en Fred rent achter me aan zodat andere mannen zich er buiten houden.
Als ik de hal in kom en het kantoor van Kit binnenstorm zie ik een bewusteloze Luna op de grond liggen. Kit kijkt me dreigend aan en kijkt vervolgens naar Fred die aan komt hijgen.
'Ik had je gezegd op het dreigmiddel te letten, niet het vrij te laten en er achter aan te rennen!' Schreeuwt Kit woest. Met de zweep die hij in zijn handen heeft loopt hij onze richting op en wil slaan. Ik negeer het en kniel bij Luna neer.
'Ow, Luna dit is allemaal mijn schuld, ik, ik...'
'Ah!' Met een ruk draai ik me om. Kit komt op me afstormen en Fred ligt ook bewusteloos op de vloer. Ik neem een aanvalshouding aan en ga voor Luna staan.
'Monster!' schreeuw ik woest. Ik ren ook op hem af en richt me op de zweep die in zijn handen zit. Met een snelle beweging pak ik hem vast waarop we allebei stilstaan. Kit kijkt verbaasd naar zijn zweep die hij onmogelijk kan bewegen.
'Zo, zo jongetje.' zegt hij nu terwijl hij van zijn andere hand een vuist maakt. Zijn vuist komt met veel vaart mijn richting op, maar nog voor hij me kan raken heb ik hem gevloerd. Ik heb een voet op zijn buik en zijn zweep in mijn handen. Met tranen in mijn ogen kijk ik hem aan.
'Monster!' Schreeuw ik als...
JE LEEST
The Indian Wolf Girl
WerewolfDit verhaal gaat over het indianen meisje Luna dat geboren wordt als de dochter van het stamhoofd van de wolven stam. Ze blijkt geen gewoon weerwolf meisje te zijn. Op jonge leeftijd ontdekt haar vader dat ze magisch krachten heeft, wat haar heel b...