1.BÖLÜM

6.5K 531 50
                                    

🖤🔥🖤

Sol alt köşedeki yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayalım

Babam serkan. Annem sevgi. Öyle sanıyordum.
Onları çok seviyordum.
Ama kardeşim olduktan sonra....

On üç yaşımda bir kardeşim olmuştu.
Ama ailem eskisi gibi sevmiyorlardı artık beni. On beş yaşıma kadar duruma alışmaya çalıştım.
Ama yapamıyordum.

Ailemi geri istiyordum. Bir gün sabah kalktığıma iç sesim artık ' yeter' diye isyan etti.

Annemle babamın odasına gidip beni niye sevmiyorsunuz diyecektim.

Odalarının önüne geldiğimde kapıları kaplıydı ama konuşulanlar net duyuluyordu.

İki dadika sonra duyduklarıma dayanamayıp dizlerimin üstüne çöktüm.

Yanaklarımdaki ateşi söndürmeye çalışan göz yaşlarımı hissediyordum.Annem şöyle diyordu.

Annem:keşke çalmasaydık bu kızı.

Babam:ama çalmasaydık şuan oğlumuz hamza olmayacaktı.

Annem:aman be ne yani selmanın kızımı uğurlu oldu?!

Babam: neyse sen bunlarla yorma kafanı. Zaten kurtulucaz ondan.

Konuşmaları durmuştu. Kapıyı açtım ve odaya girdim. Gözlerim yaşlarla dolmuştu.

Ben:anne

İnsan hiçmi endişe etmezdi. Hiçmi..hiçmi... ifade edecek kelime bulamıyorfum bu olaya.

Annem:ne be?!

Önünden yere itti ve odadan çıktı.

Son bir yılda zaten kötü davranıyorlardı. Ama bu olamazdı. Bu kadar olamazdı.
Bu kadar zalım olamazlardı.

Babama baktığımda telefonla oynuyordu. Gözümdeki yaşları silip babama sordum.

Ben:baba sen anlat.

Babam tes ters bana baktı ve yanıma geldi.

Babam: cidden dinlemek istiyormusun?!

Gözümdeki yaşı sildim. Ne ara akmaya başlamışyı. Derin bir nefes alıp sesimin çıka bildiği kadar konuştum

Ben:e.evet

Babam beni sertçe yere oturtu. Kendide koltuğa oturup konuştu.

Babam: sevgiyle benim bebeğimiz olmuyordu. Selmanın yani gerçek annen.
Kocası yeni ölmüştü.

Sanada hamileymiş.
Seni bize vermesi için ona para verecektik. İlkbaşta kabul etti.

Ama sen doğulunca seni abinle büyütüceğini söyledi. Bizde ondan kurtulduk. Sana harcadağımız şeylerle hamzaya harcarız.

Babam herşeyi masalmış gibi anlatıyordu. Bense bu olanların kabus olması için yalvarıyordum.

Babam:ailecek piknik yapmak için dağlık alana gittik. Bir yada iki yaşındaydın.
Sen sevgiyle oynarken bende onu gezdirmeye çıkardım.

Ona son kez seni bize vermesi için uyardım. Vermeyince onu uçurumdan ittim.

Polisleri aradık ve kaza olduğunu söyledik. Senin annen olarak sana kimlik çıkarttırmış.

Bizde seni bakıcınmış gibi aldık.
Ha bu arada kardeşin var.

Onuda selmanın kapısına bırakıp gitmişler. Karnına zor ekmek buluyor birde çocuk bakıcısı gibi cocuk nakıyor. Tamam mı?! Oldumu?!

 ESERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin