13.BÖLÜM

761 154 10
                                    

🖤🔥🖤

2 ay sonra

Gözlerimi açtığımda ilk işim saatime bakmak olmuştu. Herzamanki gibi aynı saatte kalkmıştım. Yarım saat içinde hazırlanıyordum.

Bu yüzden o kadar da erken kalkmıyordum. Okulum yakındı zaten. Yatağımdan kalkıp banyoya girdim. Yüzümü yıkayıp havluyla kuruladım.

Havlu hala yüzümdeyken odama girdim. Havluyu yatağıma fırlatıp kıyafetlerime bakındım. Okul formamı bulup giyindim.
Saçımı açık bıraktım. Hafif makyajımda bittiğinde hazırdım.

Çantamı alıp evden çıktım. Nerdivrnlerden inerken umutu gördüm. Arkadaş olmuştuk. Alışıyordum yeni hayatıma zor olsada...

Umut:günaydın

Ben:günaydın.

Okula yürürken emada yetişti bize. Aynı sokaktaydık.

Ema:günaydın

Konuşa konuşa okula gelmiştik. Umut benden bir yaş büyüktü. Emayla aynı yaştaydık. Zil çalmasıyla sınıflara koştuk. Sıramıza oturduk ve derse başladık.

⏰⏰⏰⏰

Ders bitmişti. Arkadaşlarla vedalaşıp eve koştum. İş saatime az kalmıştı. Para biriktirmiştim.

Elifide yanıma almak istiyordum. Eve girip çantamı bıraktım. Rahat kıyafetler giyindikten sonra evden çıktım. Mağazaya inidim. Burdaki çalışanlardan en küçüğü bendim.

17 yaşımda olduğum için tam maaş alamıyordum. Verdikleri parayla yetiniyordum. Arkadaşım sadece emaydı. Umutla tam arkadaş değildim. Bilmiyorum çekiniyordum. Hayatımın bana çektiği iz hala bendeydi işte. Düşüncelerimi kenera itip işe koyuldum.

⏰⏰⏰⏰

Hava yavaş yavaş kararıyordu. İşciler hazırlandığında bende hazırlandım. Hazırlanıp mağazadan ayrıldım. Apartmana girdiğimde ışıklar otomatik olarak yanıyordu. Buda iyiydi. Karanlık korkum vardı.

Adımlarımı hızlandırıp eve girdim. Ayakkabılarımı çıkarıp odama geçtim. Pijamalarımı giyinip kendimi yatağa attım.

Çok yorgundum. Karnım açtı evet. Ama üşendiğimden kalkmadım. Kendimi uykuya bıraktım.

⏰⏰⏰⏰

Gözlerimi açtığımda öğlen olduğu çok belliydi. Bu gün cumartesiydi. Okul yoktu. Yatağımdan kalktım ve banyoya girdim.

Yüzümü yıkayıp mutfağa girdim. Yine aklıma gelmişti.......
Özlemiştim. Hemde çok. Düşüncelerim beni ele geçirmemesi için yüzüme tokat geçirdim.

Bayada sert olmuştu. Odama çıktım ve bakındım. Temizlik yapıcaktım.

⏰⏰⏰⏰

Elimdeki bezi masaya attım ve kendimi koltuğa attım. Çok yorulmuştum. Ama evim tertemizdi. Odama geçip kitaplarımı önüme döktüm. Kapı çalmasıyla ayağa kalkmam bir olmuştu. Kapıya doğru ilerledim. Kapıyı açtığımda önümde duran kişi umuttu.

Umut:hadi ya desene dışarda kaldık.

Ben:a.a. tabi geçsene

İkimizde gülmüştük.

Ben:ne içersin?

Umut:yok ya sağol bişiy içmicem.

Niye gelmişti acaba. Bazen gelirdi evet. Ama bi iş için falan işte. Bişey düşündüğümü hissetmiş olacakki konuştu.

 ESERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin