43. BÖLÜM

510 101 6
                                    

🖤🔥🖤

Bu soruyu sorduğuma ben de inanamıyordum. Oda beklemiyormuş gibi bir ifadeyle bana bakıyordu.

Kendini toplayıp sessizce derin nefes almıştı ama benim kalbim hep onun etrafında dolandığı için duymuştum.

Cevap ne olsa sevinirdim? Bir yanım ondan kaçmak istiyor. Çok uzaklara. Onu bir daha görmeyecek kadar uzaklara. Ama.

Ama diğer yanım onun cehenneminde bir parça olmak istiyordu. Tüm acılara tüm engellere karşı onun yanında kalmak istiyordu.

Kim ne derse desin hep ona inanmak istiyordum. Tüm her kes onu suçlu görse de ben ona sorgusuz sualsız koşulsuz güvenmek istiyordum.

Peki o. O ne hissediyordu. İlk günkü kadar ezik görüyormuydu beni. Yoksa daha da ezilmiştim.

Belki de onunda bir kalbi vardır. Belki küle dönmüş kalbini ben üflemişimdir.

Olamazmıydı. O yalnızlığa karanlığa can almaya alışmıştı. Bense beyaza sevgiye dostluğa.

Onun ağzından çıkan kelimeleri gpzetliyordum. O sa sadece gözlerime bakıyordu.

Gözleri anlatıyordu aslında. Ama yalnış anlamaktan korkuyordum.

Onun gözleri kalbinin aynası değildi çünkü. O her kesten farklıydı. Bu yüzden anladıklarıma cevap vermeye çekiniyor korkuyordum.

Efe: belki de öyle yapmak istiyorumdur ha?

Sesi kalbimin ritmini değiştirirken sözleri de kalbimin durmasına sebepti.

Ne demekti şimdi bu. Anladığım şeyi mi söylemeye çabalıyordu.

Bu sert soğuk güçlü adam aslında maske mi takıyordu.  Anladığım her şeyi ona anlatmak istiydum.

Ama ya yalnış anlamışsam diye de çok korkuyordum. Ne olacaksa olsun bitsin derdindeydim artık.

Çok yorulmuştum bu oyunlardan.

Ben: nasıl yani?

Gözlerini kaçırıp camdan dışarıya çok uzaklara bakmıştı. Ne demekti bu. Söylemesi lazım.

Ben: o  ne demekti .

Efe: kendini toplayacksın. Efe karaya aitsin sen hem tavrını hem değerini bileceksin. Kimseye bakmayacak konuşmayacaksın. Ben nasıl soğuksam sen de öyle olacaksın.

Demiş ve odadan çıkmıştı. Bu muydu yani. Derdi bumuymuş. Ona olan hislerim boş muymuş.

Her şey ben ve salaklığım arasında mı yaşanmıştı.

Düşüncelerimi bırakıp örtümü başıma kadar çekmiştim.

Kalbim sızlıyordu. Acıyordu. Büyük sancı girmişti bir an. Nefesim kesiliyordu.

Gerçekten de nefes alamıyordum. Ona daldığımdan kalbime ne olduğunu soramamıştım.

Sancılarım sertleştiğinde nefes alışım zorlaşmış hatta durmuştu.

 ESERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin