🖤🔥🖤
Ambulanslar gelmişti. Türlü türlü doktorlar. Emre hepsini yönlendiriyordu.
Bense bunca zaman yaptığım hataların bedelini ödüyordum.
Doktor kalp masajı yapıyordu. Kalp atışları çok zayıftı.
Tüm hata bendeydi. Her şey benimyüzümden olmuştu.
Beni aldatmış olsa bile onu bırakmamalıydım. Sevgime sahip çıkmalıydım.
Bırakıp gidemez beni. Beni tekrar karanlığa atamaz. Değil mi.
Ayakta zor duruyordum. Kayalardan birine yaslanmış olanları izliyordum.
Ona yaklaşmaya korkuyordum. Dokunmaya korkuyordum.
Ya bırakıp giderse diye. Onu da alıp ambulansla gitmişlerdi.
Bense hala sevdiğimi almaya çalışan bu uçuruma bakıyordum.
Hiç bir şey diyemiyordum. Haraket edemiyorum.
Yeri gökü inlentmek istiyordum ama yapamıyordum. Sanki kemiklerimdeki iliği çekmişlerdi.
Emre yanıma gelip bir şeyler konuşmuştu ama duyamamıştım.
Sadece uçuruma bakıyordum. Yumruk atmasıyla kulağıma yavaş yavaş sesler gelmeye başlamıştı.
Ben:tekrar
Önce şaşırmıştı ama sonra daha ağır yumruk atmıştı.
Kendime geldiğimde yüzüne yumruğu geçirip arabaya binmiştim.
Hızla ambulansı takip ediyordum. Bir süre sonra hastaneye gelmiştik.
Doktorlar onu sedyeye alıp götürmüşlerdi. Bense arkasından bırakma beni diye yalvarıyordum.
Canım yanıyordu. Hiç yanmadığı kadar hem de. Ameliyat odasının yanındaki duvara yaslanıp yere çökmüştüm.
Bırakmaz beni. Bırakamaz. Ben ne kadar kptü biri olsam da o beni bırakmaz. Çünkü onun kalbi büyüktür.
.........
Kaç saat oldu bilmiyorum ama baya olmuştu. Emre ve furkan arada bir yanıma gelip sırtımı sıvazlıyorlardı.
Deniz ve hülya sessiz sessiz ağlarken elif yer gök inletiyordu. Bir ara gelip ağzından çıkanları umursamadan kinini bana kusmuştu.
Haklıydıda. Hayat karartmıştım ben. Hiç kimse sevmeyecekti beni.
Sevmelerini de istemiyordum. Tek istediğim oydu. Söz veriyorum seni bir daha asla bırakmayacağım.
Yeter ki sen de adım at. Beni aldatdığın umrumda değil gurur sikimde da değil.
Doktor çıktığında hemen ayağa kalkmıştım. Boğazını temizleyip konuşmaya başlamıştı.
Doktor:müdahile erken olmasına rağmen hasta hayattaki bağını koparmak istiyor. Bu yüzden ne kadar çaba göstersekte. Kalbi üç kere durdu ama kurtardık. Şuan makineye bağlı. Makine sayesinde yaşıyor. Uyanma süresini bilemiyoruz. Ama kalbi durmaya meyilli. Her an hastayı kaybede biliriz. Makineye bağlı şekilde yıllarca da kala bilir. Tek çaremiz beklemek. Geçmiş olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESER
Teen Fiction"Senden...senden nefret ediyorum anladın mı" Diye haykırdım. Nefret ediyordum ondan ölesiye hemde Ama nerden bile bilirdiki hayatın süprizlerle dolu olduğunu. Dost dersin düşman çıkar düşman bellersin kalkar dost olur. Düşmem der düşer şaşman der şa...