🖤🔥🖤
Elimi nabzına tutmuştum. O gülmemek için kendimi çok sıkmıştım.
Denize yaklaşıp elimi yüzüne koymuştum.
Ben:al emrenin kanını ye malum artık olmayacak.
Deniz tuhaf tuhaf bana bakıyordu. Elimi ona uzattığımda kan bildikleri ketçaba barmağını batırıp dudaklarına götürmüştü.
Deniz:bu bu..... emre!!!
Emre yerden fırlayarak kalkmıştı. Deniz koşarak ona sarılmıştı. Sonra da sert bi tokat koymuştu.
Emre:ee ebi daha beni koşturmazsın artık.
Her kes kahkaha attığında hülya hala baygındı.
Ben:uyandırın lan şu kızı da.
Kahkaha sesleri tekrar yükseldiğinde ben de odama çıkmıştım. Banyoya girip sıcak bir duş almıştım.
Kış aylarında sıcak suyla duş insanı rahatlandırıyordu. Duştan sonra rahat bir şeyler giyinip yatağıma girmiştim.
Yorulmuştum zaten. Gözümü kapatıp bir iki kez yatakta döndükten sonra uykuya dalmıştım...
Gözlerimi açtığımda deniz kafamın üstünde azrail gibi bekliyordu.
Ben:ne istiyon yineee...
İsyan edercesine bağırmıştım. Deniz kahkaha atmağa başladığında yatağımdan çıkıp banyoya girmiştim.
Çünkü deniz bi gülmeye başlafı mı iki güne anca susardı. Tabi ki sadece yakınlarının yanında böyleydi.
Yüzümü yıkadıktan sonra havluyla yüzümü silerek odama gelmiştim.
Yüzümü kuruladıktan sonra havluyu yatağımın üzerine fırlatmıştım.
Deniz bana tuhaf tuhat bakıyordu. Az önceki gülemsemesinden eser yoktu.
Kaşlarımı çatıp ne oldu anlamında bakmıştım.
Deniz:şimdi den bana çok uzun mu gülüyordun diyorsun yani yüzümü yıkadım geldim hala gülüyo gibisinden ama bak gülmüyom.
Ben:bunu hatırladığın iyi oldu.
Deniz kaşlarını çattığında konuyu değiştirmiştim.
Ben:niye sabahın köründe odamdasınız deniz hanım efendi?
Deniz:elifle edayı. Bu gün buluşturacaksın değil mi. Edanın durumu iyi. Kardeşini görmek istiyor. Gerçekleri ne zaman öğrenecek?
Bir kişiye zor alışır gevenirdim. Ama alıştımsa güvendimse zor kopar hiç bor şeyimi de saklamazdım. Bazı şeyler hariç.
Ben:sen sınırından fazla şeyler biliyordun ha deniz hanım?
Sırıttığımda o da kaşlarını çatmıştı. Kıyafetlerime bakındığımda deniz kaşlarını daha da çatıp odadan çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESER
Teen Fiction"Senden...senden nefret ediyorum anladın mı" Diye haykırdım. Nefret ediyordum ondan ölesiye hemde Ama nerden bile bilirdiki hayatın süprizlerle dolu olduğunu. Dost dersin düşman çıkar düşman bellersin kalkar dost olur. Düşmem der düşer şaşman der şa...