62.BÖLÜM

350 33 21
                                    

🖤🔥🖤

-EFE-

Ege eski dostumdu. Denizinde eski sevgilisiydi. Ama ege denizi aldattığı için deniz ondan uzaklaşmak için bir süreliğine yurt dışına çıkmıştı.

Tabi ki de dostumu aldatanın dostu olmazdım ben. Olayı derin araştırmıştım.

Egeyi oyuna getirmişlerdi. Denize anlatmak istemiştim ama ege izin vermemişti.

Düşmanları güçlüydü ve o denizi bu olaya karıştırmak istememişti.

Belasını başından atmıştı ve şimdi kendini denize affettirmek için uğraşıyordu.

Ben de edayı egenin okuluna yazdırmıştım. Tüm çevrem egeyke düşman olduğumu sanıyordu.

Bu da benim işime geliyordu. Kimin aklına gelirdi ki efe kara dostunu aldatanın okuluna öz insanını yazdırır.

Deniz anlıyordu ki son anda bir bahene bulmuştum ve ona edayı özel okullarımdan birine uazdırdığımı demiştim.

O da inanmıştı. Yalan söylemeyi sevmezdim ama ucunda mutlu olan bir çift olacaktıysa elimden geleni yapardım.

Heleki o kişi benim için değerliydilerse. Her kesin moreli düzelmişti ama gözüme o çarpmıştı.

Emreye gidip elifi de getirmesini söylemiştim. Sözünü ikiletmeden gitmişti.

Çok geçmeden gelmişlerdi. İki kardeş bir birini görünce koşarak sım sıkı sarılmışlardı.

Masaya geçtiğimizde her kes yemeğini yiyordu. O ikisi bir birilerine yedirtmeleri sinirimi bozuyordu.

Ben alışkın değildim böyle romantizimlere falan. Yanımda da yapıldığında hülyayla furkana bile kızıyordum.

Ama bu ikisi baya abartıyorlardı. Yani ben öyle düşünüyordum. Kalbi taş olan biri ne anlar sevgiden.

Değer verdiklerim vardı evet. Sevgi aşk falan yoktu. Yasaktı...

Yemeğimizi yedikten sonra salondaki koltuklara çökmüştük. Korku filimi izlemeğe karar verdiğimzde edayla elif odalarına çıkmışlardı.

Ben:yani siz burda kalası oldunuz.

Emre:kovuyormusun bizi.

Deniz:bunları boşver ya beni kovacakmısın.

Yüzüme masum masum baktıklarında kaşlarımı çatmıştım.

Ben:hadi tamam bakmayın öyle para ister dilenci gibi.

Yüzleri güldüğünde odama ilerlemiştim ben de. Onun kapısının önünden geçerken konuşukları dikkatimi çekmişti.

Bir birlerine saçam sözler diyip dram yapıyorlardı. Bunları bırakıp odama girmiştim.

Yorgundum. Duşa girip rahatlandıktan sonra üzerimi giyinip yatağa girmiştim.

Yatakta bir süre çabalamıştım. Uykum olmadığını anlayıp salona inmiştim.

Saat 4 gibiydi. Salona indiğimde gördüğüm manzara karşəsında gülmemek için kendimi çok zor tutmuştum.

 ESERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin