46.BÖLÜM

491 100 5
                                    

🖤🔥🖤

-EFE-

Gözlerimi açtığımda bir çift ela gözlerle karşı karşıya kalmıştım.

İlk önce kabus sanmıştı beni. Belliydi bakışlarından.

O gözlerini açıp kapatarak kendine gelmeye çalışırken bende olanları hatırlamaya çalışmıştım.

İlacını verdikten sonra uyumuştu. Bende çok yorgundum.

Kendimi tutamamış yanına yatmıştım. Yaralarına dokunmamaya özen göstermiştim.

Uykuya daldığımda kokusu ninni olmuştu. Gece yarısı tekrar uyanmıştım.

Ter içindeydi. Değiştirmesem hasta olurdu. Zaten çok yaralıydı.

Dolabına girip elime geleni seçmiştim. Yanına oturup tişörtünü çıkarıp göğsünün üzerini örtmüştüm.

Seçtiğim sivitmiş. Başka şey almaya üşendiğimden onu giyindirmiştim.

Pantolonunu da çıkartıp şort giyindirmiştim. Çok güzeldi. Dolgun dudakları uzun kiprikleri fiziği.

Kendime gelmek için elimle yüzümü buruşturmuştum. Örtüyü üzerine örtüp bir süre onu izlemiştim.

Zararsın bana beğ...

Sıcaklandığımdan tişörtümü çıkarmıştım. Bir süre sonra uykum gelmeye başlamıştı.

Onun yanına kıvrılıp gözlerimi kapatmıştım.

Ne zaman sarıldığımı hatırlamıyorum bile. Kesinlikle. Yani. Tamam uykuluyken sarılmış ola  bilirim yani.

Kolumu onun ince belinden çektiğimde oda yataktan kalkmıştı. Soru dolu bakmaya balamıştı.

Yataktan kalkıp yerdeki tişörtümü alıp odadan çıkmıştım. Ne diyecektim ona?

Odama geçip hızlı bir duştan sonra bana yakışan kıyafetlerimi giyinip salona inmiştim.

Tayfa toplanmıştı.  Günaydınlaştıktan sonra emre ve furkanı alıp çıkmıştım.

Deniz bana sinsi sinsi bakmıştı. Bir işler karıştırmıştı çok belliydi.

Erken çıkmıştım evden. Hayır kesinlikle ondan kaçmıyordum. Asla ... yani...

Bir süre sonra şirketin önündeydik. Çocuklarla ayrılıp işe koyulduk.

Gereken evraklarımı imzaladıktan sonra aklımı karıştıran şeylere göz atmıştım.

Demek ki eda o kızdı. Peki abisi. Onu da bulmuşlarmıydı bana haber getiren kadın.

Peki o kadın kimdi. Şuan istesem hepsinin canını alırdım.

Ama....
Ama işte. Onlardan intikamını edadan alırlardı. İşte beni durduran buydu. Bu yüzden elimi tutmuştum.

Ya mehmet kozoğlu. O biliyormuydu edanın öz kızı olduğunu. Ya eda bilse beni affedermiydi.

 ESERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin