36.BÖLÜM

496 100 4
                                    

🖤🔥🖤

Deniz çok şaşırtmıştı bizi. Normalde soğuk birisidir o. Bana benzer diye alay ederlerdi bizimkiler. Koşarak sarılmıştı kıza.

Kızda benim gibi şaşırmıştı. Sonradan oda sarılmıştı denize.

Deniz: meraba ben deniz.

Eda:eda.

Deniz:iyi anlaşacağız seninle

Deniz kızı rahat bıraktıktan sonra hülya da sarılmıştı kıza. Hülya sıcakkanlıydı. Furkan ve emre de selamlaştıktan sonra koltuğa geçmiştik.

O sa duvara yaslanmış bizi izliyordu.

Hülya:canım gel yanıma otur

Deniz:yok ya o ne öyle. Gel odana çıkalım. Hem daha iyi tanışırız. Ne de olsa artık bizimlesin.

Şaşkınlığı her halinden belliydi. Böyle karşılama beklemediği ortadaydı. Biraz tereddüt etmiş ama sonunda yukarı çıkmıştılar.

Onlar çıktığında emre ve furkanın gözlerini üzerimde buldum.

Ben:ne bakıyorsunuz oğlum?

Furkan: yok ya hiç

Emre:hiç abim.

Furkan: araştırdınız mı kızı

Emre: evet masum saf biri abisinin kurbanı.

Ben: onu buunu boşverinde şu mehmet koroğlu.

Furkan: abim bi rahat dur ya adamın hayatı alt üst olmuş zaten bırak acısını çeksin hem ne yapa bilir bize.

Ben:aklımda bir şey dolanıyor.  Kızın hayatı ve onun kızı. Babamın yaptığı işler işte

Emre:o kız bu kız mı

Furkan: yok daha neler

Ben:dimi yani

Furkan: tabi ki

Emre:tabi yanii

Çocuklarla konuşuyorduk. Ama aklım burda değildi. Onun yanımdaydı. Neden?

Vicdandandır
Ya o kızsa. Değildir ya. Değildir. Değildir...

-EDA-

Kardeşimi bulmuşmuydu acaba. Hep onu önüme sürüklüyordu. Bulsa bile ona dokunmaya hakkı yoktu ki.

Efe o. Sınırlarını geçmekten haz alan biri. Benimse nefretimin sınırıydı o. Kardeşimin canını tehlikeye atamazdım.

Tehtit edilerek onun arkadaşlarıyla tanışmıştım. İyi birine benziyorlardı. Sıcakkanlılardı. Aşırı sıcakkanlı.

Bilmiyorum belkide bana öyle geldi. Ben soğuk kanlı biriydim. İnsanlara geç alışır zor kopardım. Bunun için kimseye alışmamak için kendimi çok zorluyordum.

Bazı kişilerde de işe yaramıyordu ama. Selamlaşma fastı bittikten sonra koltuğa çökmüştüler.

Bense duvara yaslanmış onları izliyordum. Aslımda burda değildim. Kardeşimin yanındaydım.

Acaba ne yapıyordur şimdi. Beni çok özlemiştir şimdi. Kaçmam lazımdı burdan. Ama hemen değil. Biraz zaman geçmeliydi.

 ESERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin