87.BÖLÜM

305 27 17
                                    

🖤🔥🖤

Tam o anda kapı içeri birileri girmişti. Ne diye banyo kapısını kapatmamıştık ki.

Efe:siktir!!!

Deniz hülya emre ve furkan gülerek bize baklyorlardı.

Furkan:lan kız hasta hasta bi sal dicem de yenge sende de hasta haki yok ya

Deniz:kız olursa adını deniz koyun bak valla darılırım.

Ben utancımdan başımı efenin göğsüne yaslayıp gözlerimi kapatmıştım. Çok yalnış anladılar ya.

Efe:çıkın lan dışarı

Emre:çıkın lan dışarı işleri var bunların.

Kahkaha atarak çıkmışlardı. Efe bana yaklaşıp kucağına alacaktı ki durdurmuştum

Ben:ben yürürüm efe

Şimdi üzerimdeki havlu açılır falan zaten kısa daha da rezil olmayalım.

Yavaş adımlarla efenin yatağına oturmuştum. Deniz ve ya hülya yardım ederdi giyinmeme.

Ben:efe

Efe:söyle güzelim

Ben:kızlardan birini çağırır mısın

Kaşlarını çatıp bana bakmıştı.

Efe:neden

Ben:hani. Üzerimi giyinicem ya

Efe:ha onların yanında soyunucan

Bu sefer kaşlarını çatan ben olmuştum

Ben:kız onlar farkındasın demi.

Bana cevap vermeden odadan çıkmıştı. Hayrer baya zorlayacak gibi duruyordu.

Çabuk geldi yola. Bir süre sonra elinde havluya sarılı bişeyi yatağa bırakıp kıyafet dolabına yaklaştı.

Ne. Kızları çağırmağa gitmemişmiydi. Havluyu araladığımda yanağım ateş vermişti.

İç çamışırları.

Ben:efe!!

Bana bakmıştı. Kaşlarını ne oldu anlamında kaldırdığında konuşmuştum.

Ben:kızları çağır dedim ama

Ben:ben de onların yanında soyunmanı istemediğimi anlatmıştım.

Derin nefes aldığımda o elindeki svitini yanıma koydu. Onun svitinde rahattım.

Arkasını dönüp konuşmuştu.

Efe:bakmicam. Hadi giyin.

Sinir olmuştum. Ama başka da yolum yoktu. Havluyu çabucak çıkarıp giyinmeye başlamıştım.

 ESERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin