6.BÖLÜM

1.2K 361 31
                                    

🖤🔥🖤

Elif elinde pastayla arkasındada tüm çocuklar ve hocalarla karşımdaydı. Heryerde balon çiçek vardı. Abimde burdaydı.
Bir anda herken doğum günü şarklsını okumaya başladılar.

Parti gibi birşeydi. Çok mutlu etmişlerdi beni. Elifede kızmıştım ilk baştan ama sonra gölnümü aldı.

Partiden sonra herkese sarılp abimle eve geldik. Eve taksiyle gelmiştik.
Çok yorgundum. Eve girer girmez abime iyi geceler diledikten sonra kendimi yatağıma attım.

3 ay sonra

Gözümü açtığımda saat 06:15 ti erken kalkmıştım. Rahat rahat hazırlanıp mutfağa indim. İki yumurta kırıp omlet yaptım.
Yanınada çayımı alıp kahfaltımı yaptım. Bulaşıkları makineye yerleştirip salona geçtim. Abim uyuyordu.

İşine öğlen gidiyordu. 1 ay olmuştu işe gideli. Parasıda iyiydi. Ama sanki fazlaydı.
Abimede sorduğumda üzümü ye bağını sorma diyordu. Beni rahatsız eden geceni geç gelmesiydi. Arkadaşlarıyla geziyormuş.

Öyle diyordu ama içim rahat değildi.
Sıpor ayakkaplarımı giyinip evden çıktım. Otöbüsü görür görmez bindim.
Bir süre sonra yurdun önündeydim.

Otöbüsten inip sınıfa yürümeye başladım. Koridorda elifle asya beni bekliyorlardı. Günaydınlaşıp sınıfa girdik. Elif ayrı sınıfa tabikide.

⏰⏰⏰⏰

Desten sonra lokantaya gitmek için otöbüse bindim. Bir süre sonra lokantanın önümdeydim. Otöbüsten inip lokantaya girdim.

Herkesi selamladıktan sonra önlüğümü takıp işe başladım.

⏰⏰⏰

Akşam olmuştu. Maaşımı aldıktan sonra eve gitmek için taksiye bindim.
Eve geldiğimde takainin paraaını verdikten sonra eve girdim.

Çantamı askıya asıp odama çıktım. Rahat kıyafetler giyindikten sonra salona indim. Abimi sesledim ama cevap gelmedi. Heryere bakmaya başladım. Yoktu.

Telefonumu çıkarıp aradım. Baya çaldı ama açmadı. Meraktan ölücektim. Evin içinde depar atmaya başlamıştım.

⏰⏰⏰

Saat 1 di. Abim hala ortalarda yoktu. Telefonlarımada cevap vermiyordu. Kapının açılmasıyla kendimi kapının önüne attım. Abimdi.

Ben:abi? Nerdeydin. Niye cevap vermedin. Öldüm meraktan. Ya başı..

Ali:tamam eda! Geldim.

Sinirliydi. Hemde çok.

Ben:abi? Ne oldu?

Cevap vermeden odasına girdi. Üstüne gitmedim. Salonda biraz bekledim ama odasından çıkmamıştı.

Yorgunluktan dayanamayıp odama çıktım. Kendimi yatağa atmamla uykuya geçmem bir oldu.

⏰⏰⏰⏰

Gözümü açtığımda ilk işim saate bakmak oldu. Saat 07:35 yi. Gece geç yattığım için zamanında kalkamadım.

 ESERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin