51.BÖLÜM

522 84 14
                                    

🖤🔥🖤

E...e...e
Hayır tanıyordum sadece ismini çıkarmaya çalışıyordum.

Ha. Ezgi. Amaaa onun ne işi vardı burda. Beni gördüğünde oda şok olmuştu.

Önce efeye bakmıştı. Bana taraf adım attığında efe kolundan tutup geriye ittirmişti onu.

Efe: kapı arkanda ezgi.

Ezgi bana yiyecekmiş gibi bakışlar atıp çıkmıştı. Efenin bakışları bana döndüğünde kalbim patlayacaktı korkudan.

Dün olanlar aklımdan çıkmıyordu. Suçsuz birini öldürmüştü o...

Efe: nerden tanıyorsun bu kızı

Anlamıştı galiba. Hayır söyleyemezdim. Yurdu bulsa benim ölümüme yetiyordu. Elifi tehlikeye atamazdım.

Ben: tanıdığımı nerden çıkarıyorsun.

Efe:ha yani sen kimseyi tanımıyorsun bu hayatta.

Ben:aynen öyle 

Diyip mutfağa girmiştim. Ellerim titriyordu. Ezgi ne alakaydı.

Bir bardak su biraz da olsa sakinleştirmişti beni.  Masaya baktığımda hazırdı. Efe geçince bende geçmiştim masaya.

Kahvaltımız bittiğinde o işine ben de odama çıkmıştık.  Odamın içinde dolanıyordum.

Ezginin ne işi vardı burda. Ne alakaydı o. Ya elifi söylerseydi. Ne yapatdım ben.

Allahım yardım et. Hayır benim bir an önce burdan kaçmam lazımdı. Hemen...

Hatta bu gün. Dolaba baktığımda  siyah kıyafetlerimden kalmadığını gördüm.

Hepsi kirlenmişlerdi. Başka renk alamazdım ki. Hemen fark edilirdim.

Koşarak efenin odasına girmiştim. Siyah svitilerinden birini alıp odama girdim.

Odama geri döndüğümde sadece akşam olmasını beklemek lazımdı.

Hizmetçilere tüm odamda kitap okuyacağımı söylemiştim. Mutfağa girip karnımı tam doyurduktan sonra odama çıkmıştım.

Tüm gün odamdan çıkmamıştım. Arada bir hizmetçiler gelip kontröl ediyorlardı. Yatakta buluyorlardı beni.

Hava kararıyordu. İşte tam zamanı. Kapım Çıldığında hizmetçiler bir şey lazım olup olmadığını sormuşlardı.

Ev yapımı pizza istemiştim. Oyalanmaları içindi bu tabi ki. Saat 9 olmuştu. Efenin gelmemesi işime yaramıştı.

Siviti üzerime geçirdiğimde siyahlara bürünmüştüm. Sessizce odamdan çıktığımda her yeri izleyerek ilerliyordum.

Salona indiğimde  korumaların dışarıda olduklarını görmüştüm. Hepsi kaçış noktalarında durmuşlardı.

Ne yapacaktım şimdi. İmkansızdı bu.... Hayır pes etmeyecektim.

 ESERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin