59.BÖLÜM

365 36 9
                                    

🖤🔥🖤

Ben:nasıl?

Elif:asya anlattı.

Nasıl yani. Asya nerden biliyordu. Ben bile bilmezken asya nasıl bile biliyordu.

Ben:sen her şeyi  anlatsana ablam neler oldu bensiz?

Elif: işte sen yurttan ayrıldıktan sonra asya da ayrıldı. Bi kaç hafta sonra beni de aldı yanına.
Abisi mertle beraber yaşıyorduk.
Sonra ben mertle kavga etmiştim. Anlaşamıyorduk. Benden sürekli bir şeyler sormaya çalışıyordu.
Asya da hep engellemeye çalışıyordu.
Sonra işte asyayla ayrı eve taşındık biz.
Tabi mertte arada bi ziyarete geliyordu.
Bunlar kirli insan oldukları için her yere korumalarla çıkıyorduk.
Evin önünde bile korumalar vardı.
Sonra bi gün asya merte gitmişti.
Ben de evde hizmetçilerle oturup konuşuyorduk. O anda işte silah sesleri başlamıştı. Gerisi işte burdayım.

Ben:peki asya bu bilgileri nerden biliyormuş

Elif:mert biliyormuş

Mert mi? Düşüncelerimi bırakıp ona sıkıca sarılmıştım. Neden bu kadar acıyı çekiyorduk?

Derin nefes aldıktan sonra ona bakmıştım.

Ben:karnın açmı bakalım?

Elif:yok ama aşağıya  kızların yanına inmek isterim. Hem doğru düzgün de tanışamadık.

Başımla onayladıktan sonra aşağıya inmiştik. Elif kızların yanına oturup tanışmaya başlamıştı.

O sıcakkanlıydı. Bense soğuk. Tamam korkaklığım yaşadıklarıma dayanırdı ama nasıl oluyordu da öz kardeşim olurdu elif?

Şikayetim yoktu sadece olayı çözmek kavramak istiyordum.

Kızlar tanıştıktan sonra birlikte filim izlemiştik. Elif kollarımın arasına girdiğinde deniz dudağını büzerek konuşmuştu.

Deniz:şunlara bak ne yani bizim ablamız yok diye girecek kolumuz da mı yok. Hıh

Trip atarak hüylanın kolları arasına girdiğunde kahkaha sesleri yekselmişti.

Seçtiğimiz filim komediydi. Zaten hayatımız korkudramdı.

Bi de izlediğimiz korku olsaydı kalp krizi geçireceğim kesindi.

Denizin telefonu çaldığında kulağına koyup konuşmuştu.

Biz flime dalmışken deniz sesli şekilde içini çekmişti.

Deniz:aaaaa

Ben:ne olduuuu

Deniz:kal kal kal efe efe hemen şurda kapının önünde.

Hülya:1.şu alper dostluktan fazla yardım ediyor.

Elif:2. Kaçııııın

Elif kaldığı odaya koşarken bende borduma koşmuştum.

Kızlar da ortalıktaki ipuçlarını temizliyorlardı. Yatağa uzanıp uyuyormuş numarası yapmıştım.

 ESERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin