🖤🔥🖤
Eve geldiğimizde eve bakmaya başladım. Bu eve bir kaç defa gelmiştim ama şimdi bana başka özel geliyordu.
Ali:istediğin odayı seç. Yerleş. Sonrada evi gez. Ben marketten bir iki bişey alcam.
Ben:tamam abi.
Ev iki katlıydı. Üst katında iki oda banyo ve boş bir oda vardı. Alt katta mutfak iki oda banyo lavabo salon vardı.
İlk baştan kira olduğunu bilmiyordum. Sonradan öğrendim.Eve alışmaya başladım. Mutfağa girip yemek yapmak için iki kez düşündüm. Bilmiyordum.
İnternete girip kolay yemeklere baktım. En en kolaylarından yapmaya başladım.⏰⏰⏰
Çok yorulmuştum. Ama değmişti. Mercimek çorbası,patates kızartması ve pudink yapmıştım. Okadar yemek yapmışım.
Aklıma elif gelince telefonumu çıkarıp aradım. Bir iki kez çalmadan telefon açıldı.
Elif:abla nasılsın? İyimisin?abla konuşsana?
Ben:aşkım dursan konuşucam.
Elif:sustum konuş nasılsın?
Ben:iyim. Evdeyim. Yemek yaptım.
Elif:oooo sen yemek yapmayı bilirmiydin ya?
Ben:pudink,çorba,patetes kızartması yaptım.
Elifin kahkaha sesi telefonumu kulağımdan ayırmama neden oldu.
Elif:abla. Sen .. ne çok yemek yapmışın....ne çok zor şeyler...
Gülerek konuştuğu için psikolojim bozuluyordu.
Ben:eliiif
Elif:tamam abla..sustum.tıp
Ben:eee napıyorsunuz?
Elif:asyadan telefonumu kurtarıyorum.
Ben:asya rahat bırak kardeşimi. Seni sonra aricam.
Bağırarak oda cevap verdi.
Asya:hele bi arama seni kankalar polisine şikayet ederim.
Elif: öyle yermi var?
Asta:bilmezsin sen.
Biraz daha konuşup telefonu kapattım. Asyaylada biraz konuşup telefonumu şarja taktım. Kapı çalınca kapıya bakmaya gittim. Abimdi.
Ali:eee alıştınmı
Ben:alıştım tabi niye alışmayayim?
Abim elindeki poşetleri mutfağa koyup salona geçti.
Ali:ooo yemek mi yaptın.
Ben:evet abi gördün mü.
Ali:tabiki gördüm.
⏰⏰⏰
Akşam olmuştu. Akşam yemeği için masayı hazırlamaya başladım. Yaptığım yemekleri masaya koydum.
Abim benim masayı hazırladığımı görünce yardım etmeye geldi.
⏰⏰⏰⏰
Masayı birlikte hazırlayıp yemeğe başladık. Karnımız doyuncada sofrayı toparladık. Bulaşıkları makineye yerleştirip salona geçtik. Akşam olmuştu.
Yarın yeni sayfaya ilk adımım olucaktı.
Abime iyigeceler diledikten sonra odama çıktım. Benim odam üst kattaydı.Abim alt katta kalmayı tercih etmişti. Pijamalarımı giyinip kendimi yatağa attım. Heyecanlıydım. Uykuya dalmak zor olsada başarmıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESER
Teen Fiction"Senden...senden nefret ediyorum anladın mı" Diye haykırdım. Nefret ediyordum ondan ölesiye hemde Ama nerden bile bilirdiki hayatın süprizlerle dolu olduğunu. Dost dersin düşman çıkar düşman bellersin kalkar dost olur. Düşmem der düşer şaşman der şa...