Her şey normalmiş gibi davranması daha çok korkutuyordu beni. Islığını durdurup sırıtmasını yüzünden sildiğinde işimin bittiğini çoktan anlamıştım.
Bana doğru yaklaştığında geri adım attım. O bana bir adım attığında ben geriye iki adım atıyordum. Sırtım duvara çarptığında ne kadar salak olduğumu anladım.
Sanki yerim bolmuş gibi bire iki adım atıyordum. Bana adılm attığında yerim kalmamıştı. Yana doğru adımladığımda elini duvara yaslayıp 'şşşş' sesi çıkarmıştı.
Öteki yöne adım atsam bu sefer iki kolu arasında kalırdım. Bu yüzden adım atmayı bırakıp koştum. Bunu beklemediği ortadaydı. Belindeki silahını çılarması şok etmişti beni.
Adam:hadi!hele bi adım at.
Ben:n.ne istiyorsun benden. Bırak gideyim nolur.
Belindeki silahını yerine koymadı çok şaşırtmıştı beni. Ne yani. Şimdi beni rahat mı bırakmıştı. Bi adım daha atmasıyla duvarla arasında sıkışmıştım.
İğrenç kokusu boynumu yalarken eli kalçama inmişti. Elini ittirmeye çalışırken ceketini aralayarak silahını görmeme izin vermişti. Gözleri dudağıma indinde bana yaklaşacakken elimi göğsüne koydum.
Ben:yapma
Gözümden yaş akarak ve yalvarırcasına söylemiştim bunu.
Adam:burdaki odaya sığarmısın? Yoksa otelmi?
Ben:yalvarırım yapma.
Onun sesini duymamla içime küçükte olsa umut dolmuştu.
Mert:bırak lan kızı!
Onun ne işi vardı burda. Ne diyorum ya iyiki burdaymış. Ama bu adam onu öldürürdü. Gözümdeki yaşı silip olayı izlemeye başladım.
Adam:sanane lan siktir git!
Mert derin bir nefes alıp adama döndü.
Mert:inan bana bulaşmak istemeyeceğin üç kişiden birisiyim.
Aklımda bir sürü soru vardı. Mert bu kadar kendisine güvendiğine göre...
Ya neden üç kişi. Kimdi onlar...Adam:yaaaa öylemi çok korktum ya. Hangidi peki?
Adam benden uzaklaşırken eli beline iniyirdu.
Mert: Biraz daha uzatırsan anlarsın ama bence yapma derim. Hem ne o silahınamı koşuyorsun. Bende bunu beklerdim.
Adam silahını çıkarıp yere fırlattı. Mertte silahını çıkarıp yere atınca şok olmuştum. Mertte mi o adamlardandı. Silahı vardı.
Mert:kızı bırakıyormusun bırakmıyormusun?
Adamın yüzünde sanki kirku vardı. Niye korkuyordu ki mertten. Ben tabi ki korkuyordum. Ben kirkaktım tamam ama o. Adam ısrarla inata badıyordu.
Adam:bırakmıyorum lan!Mertin ani hareketiyle şoktan şoka girmiştim. Adama kafa atmıştı. Adamın yerde burnu kanarken mert ona tekmeler savuruyordu.
Adam bir anda yerdeki silahını alıp ateş etti. Şükürler olsun ki ıska etmişti. Mert belinden başka bir silah çıkarıp 'ISKA' diyip ateş etmişti.
Sesler yüzünden bar boşalmaya başlarken mertle o adamsa hiç bir şey takmadan devam ediyordular. Adamın kurşunu bitmiş olacakki silahını yete attı. Mert silahını adamın kafasına dayayıp.
Mert:gebertiyimmi lan şimdi seni.
Kahkaha atıyordu. Nasıl bir kişilikti?
Adam yalvarmaya başlayınca şok olmuştum. Mert yol verip eliyle git işareti verip yanıma geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESER
Teen Fiction"Senden...senden nefret ediyorum anladın mı" Diye haykırdım. Nefret ediyordum ondan ölesiye hemde Ama nerden bile bilirdiki hayatın süprizlerle dolu olduğunu. Dost dersin düşman çıkar düşman bellersin kalkar dost olur. Düşmem der düşer şaşman der şa...