69.BÖLÜM

321 31 18
                                    

🖤🔥🖤

-EDA-

Gözlerimi açtığımda bir kadın beni uyandırmaya çalışıyordu.

Bir süre sonra bilincimi toparlayıp kadının kim olduğunu anlamıştım.

Beni uyandırmaya bir yandan da nazik olmaya çalışıyordu.

Uyandığımı görünce 'günaydın efendim' diyip çıkmıştı odadan.

Saate bakmak için telefonuma uzanmıştım ama telefonumu dün gece bahçede unutmuştum.

Okulll. Koşar adımlarla odamdan çıkıp duvar saatine bakmıştım. 8. Okula yetişmem için yarım saat falan zamanım vardı.

Hızlı haraketlerle banyoya girip yüzümü yıkamıştım. Biraz ayıldığımda üzerimü güzel bir şeyler seçmiştim.

Ne kadar da her şey normal hayatım bpyle olacak desem de aslında içim böyle demiyordu.

Kafam çok karışıktı. Bir yanım kaçıp kurtulmak elifle yeni sayfa açmak istese de bir yanım.

Bir yanım dayan bu acılara belki bu cehennemden bir güneş doğar diyordu.

Hazır olduğumda bahçeden inip telefonumu da alıp arabaya binmiştim.

Korumalar artmıştı. O amaı hatırladıkça tüylerim diken diken oluyordu. Bu yüzden korumalara mızmızlanmayacaktım.

Bir süre sonra okulun önündeydik. Elif nerdeydi. Çok geçmeden emrenin arabasını görmüştüm.

İçimden elif koşarak yanıma gelmişti. Bir yandan ona sarılırken bir yandan da emreye pis ois bakıyordum.

Bana sırıtıp elife eliyle el salladıktan sonra gitmişti.

Ben:gıcıkkk

Sanırım sesli olmuştu. Elife baktığımda bana gülümsüyürdu.

Zil çaldığında koşar adımlarla sınıflara dağılmıştık.

Saat 4 e beş dakika falan vardı. Öğretmen sınav vermişti. Ama ben son soruyu çözemiyordum.

Bir süre daha düşündükten sonra cevabı bulmuştum.

Kağıdı öretmene uzattıktan somra zil çalmıştı. Dışarı çıktığımda korumalarla bahçeye inmiştik.

Çok geçmedem elifte gelmişti. Tabi emre hiç geç kalırmı. Ayrıldıktan sonra eve gelmiştik.

Yol kısa sürmüştü. Nedense sevdiğim anlar hep kısa sürerdi. Yolu izlemeyi severdim ve yol kısa sürerdi.

Başka sevdiğim neler varsı ve hepsi de kısa sürerdi. Mesela mutluluk gibi.

Eve geldiğimde odama çıkmıştım. Ders çalışmam lazımdı.

Bir süre ders çalıştıktan sonra salina inmiştim. Hizmetçiler yemek hazırlamıştılar. 

Karnımı doyurduktan sonra salona geçmiştim. Telefonumu elime alıp elife yazmıştım. Numarasını bu gün almıştım.

 ESERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin