🖤🔥🖤
Gözümden akan yaşlar artarken mehmet kozoğlu bana adım atmaya çalıştı.
Geri adım attığımda durmuştu.
Mehmet abi: kızım. canım .meleğim. yapma kızım. Dinle beni.
Arkama bakmadan içeri koştum. Elif ellerini kulağına tıkamış ağlıyordu.
Ona sarılarak ben de ağlamaya başladım. Kendime gekdiğimde kolundan tutup ayağa kaldırdım.
Gidecektik. Burdan da gidecektik. Kapının önünde durmuş mehmet kozoğlu önümü kesmişti.
Ben:çekil önümden mehmet kozoğlu.
Mehmet abi:yapma. Kızım. Ne olur gel konuşalım anlatıcam her şeyi ha bak her şey çok güze...
Ben:HAYIR. BU HAYATTA HİÇ BİR ŞEY BENİM İÇİN GÜZEL OLMUYO. ANLADIN MI. HEM KİMSİN SEN. NESİN. ARTIK UMRUMDA BİLE DEĞİL. BEN ANNE BABA SEVGİSİ GÖRMEDİM. ŞİMDİ KARŞIMA ÇIKIP BAAN BABALIK MI YAPACAKSIN. BENİM BABAM YOK. BENİM AİLEM YOK. BENİM TEK AİLEM VAR O DA.
Bağıramaktan sesim kısılmıştı. Ama inat devam etmiştim sözüme.
Ben:o da bu kız.
Diyerek elifin tuttuğum elini havaya kaldırmıştım.
Kaşlarını soru anlamında çatıp bana kırgınlıkla bakmıştı.
Mehmet abi:bu kadar sevdiğine göre kim bu kı...canım
Ben:öz be öz kardeşim. İlk başlarda üvey bilirdim. Ama büyük bir oyunun içerisindeymişim. Bazı şeyleri hala anlamış değilim. Ya ben anne babam kim onu bilmiyorum. Piç gibi. Ne kadar ağır duygu bu biliyor musun. Annen baban belli değil. Ne kadar ağır ceza bu bilirmisin. Hayır bilemezsin. . Bir tek kanımı taşıdığını bildiğim bu var.
Gözemden akan yaşları durduramıyordum. Elife baktığımda o da ağlıyordu.
Parmağımla höz yaşını silip mehmet abiye döndüm. Meraklıca bana bakıyordu.
Mehmet abi:denea testi...
Ben:YAPTIK.
Yapmıştık yani. Hülyayla deniz hpstermişti bana. Onlar yapmışkar ve ya varmış sonuçta delildi yani.
Mehmet abinin gözleri dolduğunda elife baktı. Ona yaklaşacakken geri çektim elifi.
Ben:haytımdan çıkın belalı adamlar.
Diyerek elifle kaçmaya başladım. Ki başaramadım. Kolumdan tutana bakmıştım.
Bu adamın adını bile bilmiyordum. Kokumu sertçe çekmeye çalıştım. Olmamıştı. Tekrar denedim olmamıştı.
Mehmet abi:çek lan o elini
Adam hemen elini çekmişti. Adama öldürücü bakışlar atarak mehmet abiye döndüm.
Ben:bırak gideyim mehmet kozoğlu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESER
Novela Juvenil"Senden...senden nefret ediyorum anladın mı" Diye haykırdım. Nefret ediyordum ondan ölesiye hemde Ama nerden bile bilirdiki hayatın süprizlerle dolu olduğunu. Dost dersin düşman çıkar düşman bellersin kalkar dost olur. Düşmem der düşer şaşman der şa...