🖤🔥🖤
Ağlamaktan gözlerim acıyordu. Ayağımı ve kolumu saymıyorum bile. Bu şiddeti bana hafifce uygulanırken bu kadar acı içindeysem kim bilir abim ne haldeydi. Hiç durmayan göz yaşlarımı sildim ve abime yine seslendim.
Ben:abiii
Ali:ııııııı
İnlyordu. Yaşadığı için okadar mutluydum ki.
.
.
.
Bir süre sonra abim kendini toparladı.
Ayağa kalkıp odasına girdi. Bende odama çıktım. Temiz kıyafetler seçip banyoya girdim.Duştan sonra kıyafetlerimi giyinip aşağıya indim.
Abim odasındaydı. Kolum morarmıştı. Gözlerimin acısıda yavaş yavaş geçiyordu. Ayağımı hissetmiyordum.
Yani yok olduğunu düşünmeye çalışıyordum. Çünki.anne..annem yani beni çalan kadın ne zaman ayağımı burksam yada biyerim acısa yok say öyle daha çabuk geçer derdi.
Yerdeki kanı görünce midem kalktı. Dayanamadım. Lavaboya koşup kusmaya başladım.
Kandan korkuyordum. Kusmaktan içim çıkmıştı. Kana bakmamaya çalışarak mutfağa girdim. Karnım açtı. Bir dilim ekmek alıp çayla içtim.
Karnım doyduğunda salona geçtim.
O kanı temizlemek zorundaydım.
Banyodan paspası alıp içine su doldurdum.⏰⏰⏰
Yerdeki kan artık yoktu. Tertemizdi. Gözlerim yaşlarla doluydu. Gözümdeki yaşları silip paspası banyoya götürdüm.
Alışverişleri yerleştirmeye başladım. İşim bittikten sonra odama çıktım.
Kendimi yatağa attım. Abim uyumuştu.
Gözümü kapatmamla uykuya dalmam bir oldu....⏰⏰⏰⏰⏰
Sabah gözlerimi açar açmaz abimin odasına koştum. Odaya girdiğimde yerde kan vardı. Ağzıda kandı.
Ben:A.abi ?!
Kan kusuyordu. Çok sert vurmuşlardı. Bu yüzden kan kusuyordu. Biraz daha öksürdükten sonra durdu. Banyoya girdi.
Her şey sanki üstüme düşecekmiş gibi hissediyordum. Abim bir süre sonra banyodan çıktı.
Ali:Parayı aldın mı
Şu halinde bile paramı düşünüyordu. İnanmıyorum ya. Ama bir yandanda haklı.
Ben:a.alıdım abi.
Ali:ver!
Ters ters bakıyordu. Odama girip çantamdan parayı alıp geldim. Parayı abime verdikten sonra saate bakttım. Biraz daha oyalansaydım çok geç kalcaktım. Odama çıkıp üstümü giyindim.
Hazırlandıktan sonra aşağıya indim.
Abim mutfakta kahvaltı yapıyordu. Ceketimi giyinip çıktım. Otöbüs durağına geldiğimde otöbüs kalkıyordu. Koşarak bindim.Kartı tutup geçtim. Yer bulup oturdum ve kendim olumlu yüz sıfatına sokmaya çalıştım. Elif bu olanlardan en ufağını öğrenmemesi lazımdı. Bir süre sonra yurdun önündeydim.
Otöbüsten inip yurda girdim.
Sınıfa yürüdüğümde asyayla elif koridorda duvara yaslanmış konuşurken buldu.Asya:nerde kaldın kızım ya.
Elif:evet abla nerde kaldın.
Gülmeye çalıştım ve sakince konuşmaya başladım.
Ben:geldim kuşum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESER
Teen Fiction"Senden...senden nefret ediyorum anladın mı" Diye haykırdım. Nefret ediyordum ondan ölesiye hemde Ama nerden bile bilirdiki hayatın süprizlerle dolu olduğunu. Dost dersin düşman çıkar düşman bellersin kalkar dost olur. Düşmem der düşer şaşman der şa...