🖤🔥🖤
-EFE-
İçeri girdiğimde yukarıdan koşarak yanıma inmişti. Üstüm kandı.
Gözleri yaşlarla dolmuştu bile. Yavaş adımlarla yanıma yaklaşmıştı.
Elini uzatıp kanlı elimi avuçlarına almıştı. Bir yandan ellerimin kanını silerken bir yandan da göz yaşlarını siliyordu.
Boğazını temizleyip kısık ve titrek sesiyle yaşlı gözleriyle gözlerime bakarak sormuştu.
Eda:nne bu?
Çatık olan kaşlarımı daha da çatıp sert sesimle cevap verdim.
Ben:kardeşinin kanı.
Elini elimden çekip bir iki adım geriye adımlamıştı.
Elleriyle kafadını sıkmıştı. Çok geçmeden yere düşmüştü. Kafasını yere sert çarpacaktı ki tutmuştum.
Bayılacağını bilemezdim. Şaşırmıştım. Ne yapacağımı da bilmiyordum.
Salontaki koltuğa uzatmıştım onu. Saat geç olmuştu. Hava kararmıştı.
Eve üzerim kandı. Ama elifin kanı değildi. Başka birine aitti. Bana ihanet eden bir adamın kanıydı.
Ben kadınlara hele bi de suçsuzsa bana yalnışı yoksa dokunmazdım. O da bana hiç bir şey yapmamıştı.
Onu bulduğumda evde hizmetçilerle eğleniyordu. Onu esir alacaklatını sanmıştım.
Ama onu seviyorlardı belli ki.Evde tanıdığım kimse yoktu. Ama ev korunmuştu.
Bir bağ vardı bu işte ama ben bilmiyordum. Kızı alıp çıkmıştım. Hizmetçilerde karşı koyamamışlardı zaten.
Şimdi depodaydı. Araştırdığım bildiğime göre kimsesi yoktu. Kalıcak yeri de.
Asya korhanı araştırdığımda onun da kalıcak yeri yoktu. Ama onu bulamamıştım.
Bu işte bir iş vardı. Bunu bulacağımı aklımın bir kenarına yazmıştım.
Zaten kızın kalıcak yeri yoktu. Ablasının yanında kalırdı. Hem belki kaçmaya çalışmalarına da bir son verirdi.
Düşüncelerimi bırakıp odama çıkmıştım. Çok yorgundu zaten. Biraz uyusun ben de ona kadar duş alıp üzerime rahat bir şeyler giyecektim.
Odama çıkıp banyoya girmiştim. Sıcak suyun altında bir süre durduktan sonra çıkmıştım.
Üzerime rahat bir şeyler giyinip salona inmiştim. Ona baktığımda hala uyuyordu.
Onu kucağıma alıp odasına çıkarmıştım. Çok hafifti. Kokusu başımı döndürüyordu.
Nerdeyse düşecektik. Dengemi düzeltip odasına girmiştim. Onu yatağına bırakıp odasından çıkmştım.
Çok yorgundum. Odama girip yatağıma atmıştım kendimi. Gözlerimi kapatıp karanlığıma açmıştım kapımı...
Gözlerimi açtığımda odam hala karanlıktı. Kış geldiği için artık güneş çok ta ortalarda olmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESER
Teen Fiction"Senden...senden nefret ediyorum anladın mı" Diye haykırdım. Nefret ediyordum ondan ölesiye hemde Ama nerden bile bilirdiki hayatın süprizlerle dolu olduğunu. Dost dersin düşman çıkar düşman bellersin kalkar dost olur. Düşmem der düşer şaşman der şa...