🖤🔥🖤
2 ay sonra...
Aylar su hibi akıp geçiyorlardı. Efe benden uzak duruyordu.
Ben de yakalşmıyordum zaten. Aramızdaki ilişki çok zedelenmişti.
Ama bitmemişti. Bir birimizin kalbini çok kırıyorduk. Ben sözlerimle o suskunluğuyla.
Gözlerimi açıp yataktan çıkmıştım. Yine erkenden çıkmış olmalıydı.
Ve ben her günkü gibi bile bile yine odasına bakmıştım.
Sinirle odama geri dönüp duş almıştım. Üzerimi giyindikten sonra salona inmiştim.
Masanın ezerindeki gotoğrafa kaymıştı bakışlarım.
Bir erkek fotoğrafıydı bu. Kim olduğuna dair en ufak bir fikrim yoktu. Her halde unutmuştu.
Mutfağa girip kendime ekmek arası bir şeyler hazırladıktan sonra yemiştim.
Karnım doyduğunda bahçeye çıkmıştım. Asyayı o gündür bu gündür göremiyprdum. Babam gibi.
Baba da diyorum ama tam öğrenememiştim. Çok ağlamıştım onun için.
Babsızlığı görüpte babanı bulup ona koşamamak yakmıştı canımı.
Geçti demiyorum ama üzerine toprak atmıştım acılarımın. Efenin konuşacağı yoktu.
Arka bahçedeki havuzun yanındaki koltuğa oturmuştum.
Bir süre sonra hızla içer araba girmişti. Efe arabadan inip yanıma gelmişti.
Ne oldunun şokunu atlatamadan vana sıkı sıkı sarılmıştı.
Her zaman yapardı bunu. Ama bu sefer farklıydı. O kadar mesafeyi baan sarılmak için geliyor olamazdı.
Sıkı sıkı sarıldıktan sonra koltuğa oturtmuştu beni kendi de yanıma gelip başımı göğsüne çekmişti.
Anlatıcak mıydı. Her şeyi anlatıcak mıydı. Aklımdaki soruları cevaplandıracak mıydı.
Bitecek miydi beynimdeki yangınlar.
Efe:özür dilerim
Hiç bir şey dememiştim.
Efe:özür dilerim senden şüpelendiğim için. Beni aldattığını sanmışım.
Bir dakika ya konumuzla aldatmanın ne alakası var.
Ben:ne.
Efe:sabahki fotoğrafı gördün mü
Ben: evde unutmamış mıydın sen onu.
Efe:hayır. Seni o adamla. Beni o piçle aldattığını sanmıştım. Ama böyle bir şey olmaz dimi.
Sinirle ayağa kalkmıştım.
Ben:böyle bor şeyin mümkün olma ihtimalini bile değerlendiriyorsun ya bu saçma konuyu kenara atalım. Efe ne zaman anlatmayı düşünüyorsun baan sakladığın şeyi. Gerçeklerin ortaya çıkma gibi bir huyları vardır. O gün çok geç olmasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESER
Teen Fiction"Senden...senden nefret ediyorum anladın mı" Diye haykırdım. Nefret ediyordum ondan ölesiye hemde Ama nerden bile bilirdiki hayatın süprizlerle dolu olduğunu. Dost dersin düşman çıkar düşman bellersin kalkar dost olur. Düşmem der düşer şaşman der şa...