🖤🔥🖤
Gözümü açtığımda aynaya baktım.
Kocaman kız olmuşum. Hoplaya zıplaya evi gezmeye başladım. İki katlı evdi.
Aşağıya indiğimde bir kız vardı.Abla diye bana sarıldı. Kardeşim diye ona sarıldım. Kız abla diyince yüzüne baktım.
Yüzü kanla doluydu.Korkudan dilim tutuldu. Arkamda bir adam görünce arkaya döndüm.
Kardeşleeeriim. Diye bağıran adamı görünce ağlamaya başladım.Kardeşimi koruyamadım. Adamın elinde kanlı bıçak vardı. Kızl kolumdan tutup adama doğru itti. Al abi. Dedi ne kardeşim beni ölmem için abime mi veriyor.
Abim saçımdan tuttuğu gibi kapıya ittirdi. Kapıda adam vardı. Esmer sakallı. Silahlı...
Adamdan kaçacakken kolumdan sıkl aıkı tutuyor. Kaçamıyorum. Kıza baktığımda abime sarılmıs duruyordu.Abimse elindeki bıçağı kıza sokacakken bagırdım:çık ordan. Öldürücek çııııık.
Elimde adamın elini hissettim. Çırpınmaya başladım..................
Öksürerek yataktan fırladım. Başımın üstünde elvan ve melis ablalardan başka da amlar vardı.
Elvan:iyimisin eda?
Ben:ka..kabus gördüm.
Nefes nefeseydim.
Herkes dağıldığında melis abla yanımdaydı.
Melis:kuzumm. Bu gün yurda gidicez.
Ayağa kalktım ve yatağın üstündeki kıyafetlere baktım. Bu güne kadar az yediğim için bu kıyafetler bana bol olurdu.
Melis:sakıncası yoksa yanında durabilir miyim?
Ben:vücudumu merak ediyorsun değil mi?
Melis:ne..ne.. hayır kuzum..
Ben:sorun değil.
Dışarıdan kimse gelmesin diye kapıyı klitledim ve eski kıyafetlerimi çıkardım. Vücudum morluklarla doluydu.
Hep dövüldüm.Melis vücudumu görmesiyle gözleri doldu. Yeni kıyafetleri giyip kapının kilidini açtım.
Melis:bunu naa....
Ben:şşşşş. Alıştım. Hatırlatmayın.
Kendini toplamaya çalıştığı her halinden belliydi. Toparlanıp dışarı çıktık. Burası çok garipti. Asansöre binecekken ben geri çekildim.
Ben:ff.fobi
Anlamış olacaklarki merdivenlere yöneldiler.
Dışarı çıktığımızda herşey üstüme üstüme gelmeye başladı. Ne zamandandır dışarı çıkmıyordum.Ev temizliği..bakıcılık. Hayatım bundan ibaretti. Elimi tuttan kişi melisti.
Melis: iyimisin gülüm.
Ben:bana bidaha gülüm deme!
Dişlerimi sıkarak konuşuyordum. Bu kelimeden nefret ederdim. Çünkü onlar benle dalga geçerken böyle derlerdi.
Bir iki arkadaşım vardı zaten. Onlarda böyle dalga geçerlerdi. Bakmicaksanızsa atsaydınız niye ölmüş annemin hıncını benden çıkıysunuz ki.
Melis:ta.tamam b.balım.
Arabaya bindik ve yola koyulduk.
⏰⏰⏰⏰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESER
Teen Fiction"Senden...senden nefret ediyorum anladın mı" Diye haykırdım. Nefret ediyordum ondan ölesiye hemde Ama nerden bile bilirdiki hayatın süprizlerle dolu olduğunu. Dost dersin düşman çıkar düşman bellersin kalkar dost olur. Düşmem der düşer şaşman der şa...