🖤🔥🖤
Sev güven ve sonuç. Şaşkınca bana bakıyordu. Yalnızca o değil burdaki her kes.
Burdakileri de hayırlamıştım. Hepsini. Yaptıklarına kadar.
Efe:eda?
Ben:yok eda. O gün sokağa attığın gün öldü o masum saf kız. Anladın mı!!!
Ne zaman akmaya başlamıştı göz yaşlarım bilmiyorum ama umursamıyordum da
Efe:sem sen hatırlad...
Ben:keşke!!! Sana dedim keşke dedirtme bana. Keşke abim beni sana değilde başka bir psikopata versetdi. Keşke o gün o uçurumda ölseydim. Keşke karşıma çıkmasaydın. Sakladığın sırrını marifet bilip anlatçıştın hatırladın mı. Sen hatırla efe kara.
Nasıl attın beni sokağa. Ne kadar kötülük yaptın bana. Hatırla. Ne aşkından bahsediyorsun sen kim aşık. Sen mi. Hıh kendini kandırma.
Seninki oyundu.Canın sıkılmıştı senin.
Aşık bendim.Körü körüne sevmişim.
Koşulsuz kuralsın her kes anlatmaya çalıştı seni. Anlattı da nasıl bir kötü olduğunu.
Ama ben inanmadım. Sen inandın ama yalanlara. Ben inanmadım.
Aptalmışım işte. Sen de önce umut sonra kapı gösterdin. Helal olsun. Yakıştı ama senin gibi birine helal ayakta alkışlıyorum!!!İçimi dökmüştüm ama rahatlayamamıştım. Göz yaşlarımı silip arkama bakmadan çıkışa doğru ilerlemiştim.
Canım yanmıştı. Hala deli gibi aşıktım ona. Hala kalbimdeydi şerefsiz.
Benim ailemi yok etmiş hayatımı karartmış o. Mekandan çıkıp yolumu bilmeden hızlı adımlarla yürüyordum.
Kolumdan çekilmemele yaan dönmüştüm. Gözlerini gözlerime kiylemiş öylece bakıyordu
Ben:bırak beniuok ettin sen her şeyi sana bin bin kez sordum açsaydın orda her şeyi bana affederdim seni her şeyi birlikte düzene sokardık. Sen nasıl anlatmayı seçtin. Bağıra bağıra ...
Efe:korktum!!! Tamam mı korktum. Beni bırakırsın diye. Nefretin çoğalır diye. Seni kaybetçekten korktum.
Ben:şimdi senden daha çok nefret ediyorum ama
Efe:edam yapma dayanamam ben sesnsiz sende yapamazsın. Dimi
Sesi bir anda kısılmıştı. Göz yaşlarımı silip kolumu çekmeye çalıştım. Bırakmamıştı.
Efe:sevmiyormusun beni
Bakışlarımı kaçırmıştım. Sevmediğimi söylemesem bırakmazdı. Gözünün içine baka baka da yalan söyleyemezdim.
Ben:hayır
Efe:gözümün içine baka baka de seni sevmiyorum de ölsen umrumda olmazsın de de!!!
Ben:seviyorum!!! Tamam mı seviyorum deli gibi seviyorum seni ve seni sevdiğim için kendimden nefret ediyorum. Tamam mı.
Kolumu çekip yürümeye başlamıştım.
Efe:nereye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESER
Jugendliteratur"Senden...senden nefret ediyorum anladın mı" Diye haykırdım. Nefret ediyordum ondan ölesiye hemde Ama nerden bile bilirdiki hayatın süprizlerle dolu olduğunu. Dost dersin düşman çıkar düşman bellersin kalkar dost olur. Düşmem der düşer şaşman der şa...