63.BÖLÜM

318 33 20
                                    

🖤🔥🖤

-EFE-

Koltukta oturmuş içkimi içiyor karanlığımı izliyordum ama karanlığımda doğan bir güneş vardı.

Bir yanımda kaçamak bakışlarını ona dikiyordu. Salonda dolanmadan bahçeye çıkmıştı.

Bardağımdaki içkinin hepsini kafama dikip dışarıya dikmiştim gözümü.

Kollarını göğsünde birleştirmiş derin nefesler alıyordu. Bir süre onu izlediktün sonra odama çıkmak için ayaklanmıştım.

Merdivenlere adım attığımda içimde tuhaf bir his oluşmuştu.

Sanki bana ait ola bir şeye başkaları göz dikmiş gibi. Öyle bir hırs öyle bir heyecan kaplamıştı ilk kez içimi.

Ona baktığımda deli olacaktım. Yanındaki. Yanındaki de kimdi.

Havuzun yanındaydı o ama yanındaki kimdi ve bana ait olana ne cüretle yakınına yaklaşa bilirdi.

O an gözümü hırs öfke bürümüştü. Aramızdaki mesafeleri beyük adımlarla kapatmıştım.

Onu belinden tuttuğum gibi o şerefziden uzaklaştırmıştım.

Aklımda sadece ceza kesmek vardı. Bana ait olana yaklaşanın canını yakacaktım.

Edayı eve soktuktan sonra üzerimden hiç ayırmadığım silahımı havaya kaldırıp ateş etmiştim.

O an anlamıştım bu şerefsiz rasgele biri değil diye. Onun da adamları etraftaydı ve ateş ediyorlardı. 

Çok geçmeden emre ve furkanda gelmişti.

Bir süre ateş sesleri susmamıştı. Benimse gözüm o piçi birine benzetmek için sadece bir kaç saniye daha bakmak istiyordu. 

Ona baktığımda kaçıyordu. Elimi havaya kaldırıp gidiyoruz işareti yaptığımda korumaların yarısı benimle gelmişlerdi.

Emre ve furkana ne kadar kızların yanında kalmalarını desemde emre adamlarını buraya göndereceğini demişti.

Arabalara bindiğimizde emre konuşmuştu.

Emre: kim bu efe çıkara bildin mi.

Ben:sadece yarım yüzünü gördüm. Bi kaç saniye yeter birine benzetmem için.

Şerefsizler yavaş yavaş hözden kayboluyorlardı. Gaza daha da köklendiğimde birinin aeabasının arkasına girmiştim.

Ama adam durmamıştı. Önden giden araba bi kaç saniye içinde yok olmuştu.

Sinirle arabadan inip vurduğum arabaya bakmıştım. Lastığı patladığı için hızlanamamıştı ve adamlarım önümü kesmişti.

Arabadakilere baktığımda iki tane adam vardı. Arabanın lastiğine tekme atıp sinirimi kusmaya çalışmıştım.

Ben:lanet olsun lanet olsun. Kim hangisi bu şerefsiz. Nasıl yakalayamayız lan. Nasıl kaçırırsınız adamı. Nasıl kaça bilir.

 ESERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin