48.BÖLÜM

450 89 13
                                    

🖤🔥🖤

Canım çok yanıyordu. Yorulmuştumda.
Hayır. Ne ikinci raundu ya. İki rauntu bir seferte yaptı o.

Böyle boks olurmu. Böyle bir şiddetten insan kendini nasıl koruya bilirki ya?

Efe: alışman için anlayışlıyım hala.

Yavaş hali bu muydu? Birinin canını yakmaya çalışırken yaptığımşiddeti düşünmek istemiyorum.

Ben: hayır ya öldürseydin.

Efe: sen bilirsin. Zavallı olarak kal ozaman. Ama sadece şu anlık. Çünkü  bir ömür böyle kalamazsın.  Efe karanın...

Ben: efe karanın ne ? Ne ? Esiri mi? Ben kimsenin esiri değilim anladınmı. Senden de bu cehenneminden de kurtulacağımm.

Efe:elmayı armut diye ye sen ye

Diyip odadan çıkmıştı. Ne demişti. Ne alaka hem. Ben ne diyordum o ne diyo allahım ya.

Bir süre yerde dinlendikten sonra ayağa kalkmıştım. Geldim yoldan çıkmıştım bu labirentten.

Saate baktığımda ağzım açık kalmıştı. Saat 3 olmuştu. Ne ara ya nasıl da hızlı.

Yalnızken geçmek bilmezsin onlayken durmak bilmezsin.  Düşüncelerimi bırakıp odama koştum.

Odama girer girmez kendimi yatağıma atmıştım. Çokta yorulmuştum zaten.

Duş almam dgerektiğini düşünüp duşa girmiştim. Soğuk bir duştan sonra rahat bir şeyler giyinip yatağıma yattım.

Gözümü kapatır kapatmaz uykuya dalmıştım...

Uyanmıştım ama kalkmak istemiyordum. Dün çok yorulmuştum. Canım da acıyordu zaten.

Bir süre yatağın içinde klvranmıştım. Uykum kaçtığında yatağımdan çıkıp banyoya girmiştim.

Yüzümü yıkayıp dişlerimi de fırçaladıktan sonra havluyla yüzümü kurulayıp odama döndüm.

Saate baktığımda saatin 8 olduğunu anlamıştım. Dolabıma yaklaşıp kıyafetlere bakındım. Yenileri de eklenmişti.

Onlara ihtiyacım olmayacaktı. Çünkü burda kalmayacaktım. Kaçacaktım artık.

Elime gelen şeyleri üzerime geçirip salona indim.

Hizmetçiler masayı kuruyorlardı. Salondaki koltukta yerimi alıp dışarıyı izlemeye başladım. Her zaman ki gibi işte.

Ne kadar da güzellikleri var doğanın. O güzelliği her kese bahş ediyor. Ama bazıları o güzelliği yaralıyor.

Bir süre havadan sudan düşündükten sonra cemre yanıma gelip sofranın hazır olduğunu söyleyip gitmişti.

Efendim lafı ayrı kızdırsada beni bana haber etmesi ayrı bir ızdırmıştı beni.

Ben bu evin hanımı değildim ki olmayacaktım da. Sinirimi bastırıp ayağa kalkmıştım.

 ESERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin