🖤🔥🖤
-EDA-
Gözlerimi açtığımda üzeimdeki kıyafet yoktu dün. Yanımda yatan adama bakmıştım.
Üzerinde tişörtü yoktu. Bana bakmıştı. Neler omuştu dün.
Ellerim saçıma girmişti.
Ben:efe?
Efe: sarhoştun güzelim. Yalnış bir şey yapmadık. Seni ayıltmak için suya soktum bu kadar tamam mı
Dün yaşananlar yavaş yavaş aklıma geliyordu. DUŞ
hemen ayağa kalkmıştım.
Ben:efe duşa duşa girdik . Beraber...
Efe:evet dedim ya suya soktum seni yalnış bir şey yapmadık yavrum. Bak bana. Bak bana.
Bakamıyorum. Beni çıplak görmüştü. Çok utanıyordum.
Yanıma gelip kollarını bana sarmıştı. Alnıma öpücükler kondurduöunda ben hala utanıyordum.
Ona güveniyordum yalnış bir şey yapmazdı. Ama utanıyordum işte.
Ama kollarımı şuan ona sarmasam yalnış düşünürde.
Kollarımı boynuna sardığımda boynumu öpmüştü.
Ondan aralanıp odama girmişrim. Üzerime rahat bir şeyler giyindikten sonra salona inmiştim.
Bir süre sonra efe de inmişti. Takım elbisesini giyinmişti.
Gidecekmiydi. Koltuğa oturmuştum. O da mutfağa geçmişti.
Hizmetçiler masayı kurmuşlardı ama benim canım hiç bir şey çekmiyordu.
Bir süre sonra yanıma gelmişti.
Efe:benim çıkmam lazım.
Hemen ayağa kalkmıştım.
Ben:ben de gelmek istiyorum.
Kaşlarını soru anlamında kaldırmıştı. Yok yani o kız için değil canım sıkılıyordu evde.
Okul da tatil etmişti. Ne yapayım tüm gün evde.
Efe:bu halinle mi
Diyim gülmüştü. Kaşalrımı çatıp hemen odama koşmuştum. Arkamdan bağırmıştı.
Efe:kısa bir şey giyinme
He he he.
Kısa siyah eteğimi giyinmiştim. Üzerine de beyaz biraz dar tişörtümü.
Beyaz spor ayakkabılarımı da giyindikten sonra saçımı tarayıp salmıştım.
Hafif makyajdan sonra hazırdım. Aşaöıya indiğimde koltuğun başında oturuyordu ayağa kalkıp konuşmuştu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESER
Teen Fiction"Senden...senden nefret ediyorum anladın mı" Diye haykırdım. Nefret ediyordum ondan ölesiye hemde Ama nerden bile bilirdiki hayatın süprizlerle dolu olduğunu. Dost dersin düşman çıkar düşman bellersin kalkar dost olur. Düşmem der düşer şaşman der şa...