Part 6

10.7K 1.6K 21
                                    

Zawgyi
အပိုင္း ၆

႐ွန္းယြမ္က ခ်ီေ႐ွာက္႐ုန္ကို ၾကည့္ကာေျပာလာသည္။

"နတ္ဆိုးသမားေတာ္ ကုသစရိတ္က မ်ားလြန္းတယ္လို႔မထင္ဘူးလား"

ခ်ီေ႐ွာက္႐ုန္က ေခါင္းခါသည္။ သူက မေက်မနပ္ေျပာ၏။

"ဘယ္လို မ်ားႏိုင္မွာလဲ။ ငါကသာ မ်က္ႏွာကို ခြဲစိတ္ျပဳျပင္တာမ်ိဳး လုပ္မယ္ဆိုရင္ ဒီလိုတူညီတဲ့ သေဘာတူညီခ်က္ စာခ်ဳပ္မ်ိဳး လုပ္ခဲ့တာပဲ။ ခြဲစိတ္တာ မေအာင္ျမင္တာပဲျဖစ္ျဖစ္ မ်က္ႏွာက ပုံပ်က္သြားတာပဲျဖစ္ျဖစ္ ငါ ဘာကိုမွ တာဝန္ယူမွာ မဟုတ္ဘူး"

"ဒါဆို ခင္ဗ်ားရဲ႕ လူနာေတြကေရာ လက္ခံၾကတာပဲလား"

႐ွန္းယြမ္က မေက်မနပ္ေမးသည္။

"ဒါေပါ့ ငါ့ကို ဒီေလာက္ လိုက္႐ွာတဲ့သူေတြ မ်ားေနတာ။ သေဘာမတူတဲ့သူေတြကို လ်စ္လ်ဴ႐ႈ ထားလိုက္မွာေပါ့"

ခ်ီေ႐ွာက္႐ုန္က ေျဖသည္။

"ေျပာရမယ္ဆိုရင္ ငါ ဒီၿမိဳ႕ေတာ္ကို လာတဲ့အခ်ိန္မွာ မေရမတြက္ႏိုင္တဲ့သူေတြက ပိုက္ဆံအမ်ားႀကီးသုံးၿပီး ငါ့ကို ခြဲစိတ္ျပဳျပင္ေပးဖို႔ ေတာင္းဆိုေနၾကတုန္းပဲ။ အႏွစ္ခ်ဳပ္ဆိုရင္ ခြဲစိတ္ျပဳျပင္တာက ပိုၿပီးေတာ့ ဝန္ေပါ့တယ္။ အက်ိဳးအျမတ္လည္း ပိုမ်ားတယ္။ တကယ္လို႔ ဒီတတိယသခင္ကသာ ဒီေလာက္ ခန္႔ညားေခ်ာေမာေနၿပီး ဒီလိုလူမ်ိဳး ေသသြားမွာကိုသာ မႏွေျမာေနခဲ့ရင္ ငါလက္ခံမိမွာ မဟုတ္ဘူး"

ခ်ီေ႐ွာက္႐ုန္က လက္ကိုဆန္႔ထုတ္ကာ ႐ွန္းယြမ္၏ပုခုံးကို တဖက္ဖက္ပုတ္ကာေျပာသည္။

"ဥပမာအားျဖင့္ ႐ွန္းေ႐ွာက္ကသာ တတိယသခင္ရဲ႕ ေနရာမွာဆိုရင္ စိတ္မေကာင္းပါဘူး။ ငါကေတာ့ ကယ္ဖို႔ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး။ နာေရးကိစၥေတြကို ႀကိဳလုပ္ၿပီး ဝမ္းနည္းမႈေတြကို ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ထားေတာ့လို႔ပဲ ေျပာႏိုင္လိမ့္မယ္"

႐ွန္းယြမ္ "..."

ခ်ီေ႐ွာက္႐ုန္က ကြၽင္းေဟာင္ကို ျပဳံးကာေျပာသည္။

"သခင္ကြၽင္း ဆုံးျဖတ္ခ်က္ကို ျပတ္ျပတ္သားသား ခ်ၿပီးၿပီဆိုရင္ ငါ့ကို လာ႐ွာလိုက္ပါ။ ဒါေပမဲ့ ခုနစ္ရက္ထက္ ပိုေက်ာ္သြားရင္ေတာ့ လာမ႐ွာပါနဲ႔။ ေနာက္ၿပီး အလင္းစြမ္းအင္နဲ႔ ထပ္မံ ကုသၿပီးၿပီ ဆိုရင္လည္း လာမ႐ွာပါနဲ႔။ အဲ့ဒီအခ်ိန္က်ရင္ သုံးဆေပးမယ္ဆိုရင္ေတာင္ ငါ မကုႏိုင္ေတာ့ဘူး"

အမှိုက်ကောင်ပြန်ရှင်လာပြီWhere stories live. Discover now