Slm alikm..
ÖNCE AÇIKLAMAYI OKUYUNUZ!!
Lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin..
Başlıyoruz 💙
______________________________________"Offf beee! Şuranın havasına bak! Gençleştim resmen.."
Melis'in dediği şeyle gülmeye başladım.
"Daha yeni geldik kızım, salak mısın?"
"Aman siktir et! Tek nefes yeter şuraya aşık olmak için."
Aslında doğru söylüyordu Melis. Arabadan yeni inmiştik ama buranın mükemmel bir yer olduğu havasından bile belliydi. Olağanüstü güzellikte bir tatil köyüydü burası..
Buket sürücü koltuğundan inip "Bagajı açtım." dediğinde valizleri indirmek için hepimiz arabanın arka tarafına geçtik.
Biz valizleri indirirken Sinem söylenmeye başladı.
"İyiki size çok bir şey almayın burada alışveriş yaparız dedim. Evi sırtlamışsınız!"
Ona gözlerimi devirdiğim sırada karşı kaldırımda yürüyen uzun boylu çocuğu görüp "Oha!" dedim. "Çocuğa bakın lan!"
Hepsi aynı anda söylediğim tarafa döndüklerinde "Siktir!" dedi Melis. "Kızlar bu benim, kimseye kaptırmam.."
"Hadi lan oradan!" dedim sinirle. "İlk ben gördüm kızım."
Melis ağzını açıp cırlamaya başlayacağı sırada Buket'in sesiyle ikimizde sustuk.
"Şşt! Baksana!"
İçimden Buket'e sövmeye başladığımda diğerlerinin de aynı şeyi yaptığına emindim. Resmen çocuğa sesleniyordu!
Çocuk bize dönüp baktığında gözündeki güneş gözlüğünü çıkarıp ağır adımlarla yanımıza yürüdü.
"Buyrun?"
"Şey ya.." dedi Buket sevimli görünmeye çalışarak. "Bize yardım eder misiniz? Valizleri taşımamız gerekiyor da.."
Çocuk hepimize tek tek bakıp "Hm." dedi. "Olabilir."
Hm ne lan? Neyse.. O kadar yakışıklıydı ki, buna takılamazdım şuan.
Çocuk yavaşça bagaja yaklaşıp valizlere baktığında "Çokmuş." dedi. "Arkadaşlarımı da çağırayım, yardım etsinler.."
Kızlarla kendi aramızda ufak bir zafer bakışması yaptıktan sonra içimden "umarım arkadaşlarında senin kadar yakışıklıdır" diye dua etmeye başladım.
Cebinden telefonunu çıkarıp biriyle konuştuktan sonra geri cebine koydu telefonu.
"Tamamdır, geliyorlar.."
🏖️ 🏖️🏖️ 🏖️🏖️ 🏖️🏖️ 🏖️
~yarım saat sonra~
"Abi yuhhhhh! Yuhhhh! BUNLAR GERÇEK Mİ LAN!!"
Sinem'in sesli bir şekilde söylediği şeyi bende içimden düşünüyordum dakikalardır.
6 kişilerdi.. Ve hepsi heykel gibiydi mübarek! Taş taşş!!
"Var ya.." dedi Buket. "Kadir gecesi doğmuşuz herhalde.. Ya da zemzem suyuyla gusül falan almışız bu işin başka açıklaması olamaz! 6 tane taşşş! TAŞ DEĞİL METEOR! Hepimize bir buçuk kişi düşüyor lan!"
Söylediği şeye kahkalarla gülüp "Offff!" dedim. "Karnıma ağrılar girdi heyecandan. Dalgalı saçlı olanı gördünüz mü? Mavi bir şort giymişti. Göz kırptı lan bana! Yemin ederim öbür dünyaya gidip geldim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Yağmuru (+18)
ChickLitBu kitap ağır cinsellik içerir, rahatsız olacaklar okumasın lütfen!! Ayrıca kitabı can sıkıntısından yazdığım için yazım kurallarına dikkat etmicem. Edebi bişey beklemeyin. Günlük ağızla yazılacak. Konusu🏖️ Kız kıza tatile çıkan 4 arkadaşın kendile...