Öncelikle beni kırmayıp okuma listemdeki kitabı oylayan herkese teşekkür ederim. Neredeyse 4K oy oldu ve bu yüzden bende sözümü tutup yeni bölümü paylaşıyorum sizlerle..
(Bölümdeki görselleri konu daha etkili olur belki diye koydum, alaka aramayın. Umarım seversiniz.) [Düzenleme: görsellerin bir kısmı Wattpad tarafından kaldırıldı..]
Başlıyoruz 🏖️
______________________________________Allah kahretmesin!
Şimdi gerçekten boku yemiştim işte..
Fatih'in sırtımda gezen ellerinden kurtulmaya çalışırken "Bir dakika ya!" dedim son bir umut. "Ne diyorsunuz, anlamıyorum?"
Çağan bana doğru yaklaşıp çenemi kavradığında gözlerimi gözlerine odaklayıp "Buket." dedi sert bir sesle. "Bence daha fazla yalan söyleme.."
Zaten söylesem de inanmayacaktınız ki..
Çaresizce araladığım ağzımı tekrar kapattığımda Fatih fermuarımı tamamen açmıştı. Çağan'sa onun kadar nazik davranmayarak elbisemin bel kısmından kavrayıp bir anda iki parçaya ayırdı kıyafetimi..
Gözlerim korkuyla aralanırken zar zor yutkunup "Çağan.." dedim ama pek umrunda olduğunu sanmıyordum.
Onun ne kadar sert seviştiğini biliyordum ve üçüne aynı anda asla dayanamazdım..
Gözlerim Alaz'a kaydığında üstündeki mavi gömleğin düğmelerini açmaya başladığını fark ederek "Alaz.." dedim bu sefer. Onun diğer ikisi kadar acımasız olacağını düşünmüyordum.
Yani öyle umuyordum.
Ama yüzündeki alaycı gülümseme pek öyle söylemiyordu..
"Boşuna yalvarma Buket." dedi gömleğini bir kenara atarken. "Hislerinde samimi olsan burada olmana asla izin vermezdim. Ama yalan söylemek senin tercihindi.."
Çağan'ın sert dokunuşları vücudumda gezinirken gözlerimi kapatıp binlerce kere sövdüm kendime..
Keşke bu kadar aç gözlü olmasaydım. Keşke bu kadar doyumsuz olmasaydım..
Fatih bileklerimi tutup belimde birleştirdiğinde "Umarım bundan sonra uslu bir kız olursun.." dedi imalı bir şekilde.
Gözlerimi açmadan yalnızca kafa salladım cevap olarak.
Bakın ben inanılmaz azgın ve değişik fanteziler seven biriydim ama şu durumda sevinemiyordum buna.
Çağan tek başınayken bile dayanamıyordum çünkü ve korkudan tir tir titriyordum şuan.
Bir yandan da "Hak ettin Buket!" diyordum kendi kendime. Bu bok yoluna ben sokmuştum kendimi..
Alaz karşımda duran koltuğa oturup pantolonunu aşağı doğru sıyırdığında "Eğil." dedi Çağan sert bir sesle.
İtiraz etmeden dediğini yaptım bende.
Alaz'ın sertleşen erkekliği gözlerimin önünde daha çok büyürken yapmam gereken şeyin farkında olarak avuçlarımın arasına aldım onu.
Gözlerinin içine bakıp erkekliğini ağzıma aldığımda Çağan da arka tarafıma geçmişti.
Fatih yüzüme gelen saçlarımı toparlayıp kafamı hafifçe bastırırken Çağan'ın dudaklarını kadınlığımda hissederek kasıldım ama inleyemiyordum ağzım dolu olduğu için.
Çağan'ın ağzındaki kadınlığım iyice sulanarak onu memnun ederken ister istemez tahrik olarak Fatih'in erkekliğine attım elimi.
Allah'ım asla rahat duramıyordum! Başım beladayken bile geçmiyordu azgınlığım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Yağmuru (+18)
ChickLitBu kitap ağır cinsellik içerir, rahatsız olacaklar okumasın lütfen!! Ayrıca kitabı can sıkıntısından yazdığım için yazım kurallarına dikkat etmicem. Edebi bişey beklemeyin. Günlük ağızla yazılacak. Konusu🏖️ Kız kıza tatile çıkan 4 arkadaşın kendile...