Sikeyim, Çok Güzelsin!!

97.2K 1K 141
                                    

Başlıyoruz 💙
_____________________________________

Gözlerim korku ve şaşkınlıkla aralanırken "Ne?" dedim heyecanla.

Böyle bir şeyi daha önce hiç yapmamıştım ve nasıl yapacağıma dair bir fikrim de yoktu.

Arda beni yine kalçamdan kavrayıp tezgahtan indirirken "Eğil." dedi emir verir gibi.

Kenara sıyırdığı iç çamaşırım tezgahtan kalkmamla birlikte vajinamın arasına girip kıvranmama sebep olurken sözünü dinlemek yerine gözlerine baktım Arda'nın.

"Bana emir verme, söz dinlemeyi sevmiyorum."

Aslında bunu biraz zaman kazanmak için yapıyor olabilirdim..

Söylediğimin onu sinirlendireceğini düşünmüştüm ama tahmin ettiğimin aksine sırıtıp "Eğil." dedi tekrar. "Lütfen."

Daha fazla uyuzluk yapmadan dizlerimin üstüne çöktüğümde heyecanla iç çekip beceriksizce avuçladım erkekliğini.

Ellerimle bile doğru dürüst kavrayamazken ağzıma nasıl alacaktım bilmiyorum ama fazla düşünmemeye çalışıp dudaklarımı erkekliğinin ucuna değdirdim.

Arda elleriyle açık saçlarımı toplayıp önüme gelmesini engellediğinde hissettiklerimi anlamış gibi "Nasıl yapacağını bilmiyorsan çekinme.." dedi. "Korkak dokunuşların beni daha çok azdırıyor, gönlünden geçtiği gibi davran."

Bu söylediği sebepsiz bir şekilde gülümsememe neden olurken erkekliğini daha sıkı kavrayıp dilimi üzerinde gezdirmeye başladım.

Dilim baştan aşağıya onun erkekliğinde gezinirken içimde oluşan duygular kalbimi hızlandırıyordu.

Onu yeterince tahrik ettiğimi anladığımda kafamı kaldırıp gözlerine baktım çok masummuşum gibi. Tahmin ettiğim gibi ağzıma almam için deliriyordu.

Göğsü hızla inip kalkarken "Devam et.." dedi nefes nefese.

Onu dinleyip erkekliğini ağzıma aldığımda zevkten kasıldığını fark edebiliyordum ve bu hoşuma gidiyordu.

Üstelik sadece yarısına kadar alabilmiştim ağzıma.. Arda saçlarımı topladığı elleriyle kafamı yavaşça bastırırken "Ağzın bile küçücük.." dedi. "Gerçekten deli oluyorum sana.."

Bence ağzımın küçük olmasından hariç onun erkekliği çok büyüktü ama yine de buna takılmayıp onu daha fazla deli etmek için devam ettim yaptığım şeye.

Bunu kaç dakika yaptım bilmiyorum ama Arda zevkten kasılıp dururken sızlayan kadınlığımı yok sayamıyordum artık. Erkekliğini ağzımdan çıkardığımda bana engel olmadı ama eli hala saçlarımdaydı.

Kasıklarımdaki ıslaklığa ve sızıya dayanamayıp kadınlığımı okşamaya başladığımda Arda saçımı bırakıp çenemi tuttu ve kafamı kaldırıp gözlerine bakmamı sağladı.

"Çok mu azdın, hm?"

Bana hayvan gibi davranacağını söylediğinde dalga mı geçiyordu bilmiyordum ama onun aksine şuanki hareketleri normal davranışlarından daha nazik ve yavaştı.

Belki de beni daha fazla tahrik etmek için yapıyordu bunu,bilemiyorum..

Tuttuğu çenemi okşarken kafa salladım ona cevap olarak. Sonrasında hızlı hareketlerle beni tekrar kucaklayıp tezgaha oturttu.

Bacaklarımı aralayıp vajinamın arasına giren iç çamaşırımı yine kenara doğru sıyırdığında ben ne yaptığına anlam veremeden erkekliğini kadınlığıma dayayıp sürtmeye başladı.

Yaz Yağmuru (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin