50 yorum oldu ve yb geldii.. Bu bölümde de aynı performansı bekliyorum.
Not: Bu hikayenin fantezilerle dolu olduğunu biliyorsunuz ve ona göre okuyorsunuz ama yine de söyleyeyim çünkü üzülenler olmuş, kimse lez değil. Sadece fantezi bu, merak etmeyin..
Başlıyoruz 💙
______________________________________"Melis bu yaptığımız doğru mu sence?"
Evet şuan bende çok azmıştım ama içim bir tuhaf olmuştu. İkimizde lezbiyen değildik sonuçta ve bu yaptığımız biraz garipti..
Melis kadınlığındaki elimi bacaklarını birbirine bastırarak sıkıştırıp çekmemi engelledikten sonra "Ahlak kurallarını çok mu umursuyorsun Elçin?" dedi azgın bir ses tonuyla. "Yani pek öyle olduğunu sanmıyorum da.. Öyle olsa Arda'yla da sevişmezdin herhalde!"
"Aynı şey mi?" diyecek oldum ama Melis sözümü kesip "Değil.." dedi. "Evet ondan hoşlanıyorsun çünkü.. Zaten sana benimle seviş demiyorum..! Bende lezbiyen değilim herhalde! Ama boşalmam gerek.."
"Arda'yı aldatıyormuş gibi hissediyorum.."
Bu söylediğime kahkaha attı.
"Saçmalama! Sadece bana yardımcı olacaksın.. Sende gözüm yok, merak etme. Maalesef ki o Allah'ın belası Atakan'a hastayım hala! Off Elçin, deliriyorum, hadi ya!"
Melis'in sızlanmalarına daha fazla dayanamayıp gülerek kadınlığına bastırdım parmaklarımı.
Evet bu duygusal hislerle yapılan bir şey değildi.. İkimizde azgınlıktan delirdiğimiz için rahatlamak istiyorduk sadece ve tek amacımız da buydu.
Aldatma sayılmazdı herhalde..
Melis'in kadınlığını okşamaya başladığımda inleyerek "Elçin!" dedi. "Var ya.. O iki öküz şu halimizi görse, azgınlıktan deliye dönerler herhalde!"
Kaşlarımı çatıp "Öyle mi?" diye mırıldandım merakla.
Melis elini göğüslerime uzatıp sıkarken "Öyle.." dedi. "Hatta grup yapsa-"
"Yuhh!!"
Yerinden doğrulup ellerini göğüslerimden kadınlığıma indirirken "Cırlama hemen.." dedi. "Mesela diyorum. Yani bence hoşlarına gider."
Melis'in konuşurken ara ara durup inlemeleri kadınlığımı sırılsıklam ederken "Bence seninde hoşuna gider." dedim gülerek. "Şu haline bak, kudurmuşsun.."
Parmaklarını içime sokarken "Mmhh.." dedi cilveli bir şekilde. "Evet kudurdumm!"
Bu sefer inleyen ben olmuştum.
Bacaklarımı daha çok aralayıp içime girmesine yardımcı olurken konuşacak halde değildim artık.
Evet bu yaptığımız garipti ama tuhaf bir şekilde zevkliydi de.
Ve Melis parmaklarını içime sokup çıkarırken az önce söylediklerini düşünüyordum bir yandan.
Acaba bu gerçekten Arda'nın hoşuna gider miydi..?
Dakikalarca bunları düşünüp Melis'le karşılıklı olarak birbirimizi okşadıktan sonra ikimizde dayanamayıp inleye inleye boşalıp yatağa yığılmıştık.
Göğsüm hızla inip kalkarken "Mm.." diye mırıldandı yine Melis. "Arda seni şey yaptığı için baya şanslı.."
"Ne yaptığı için?" dedim anlamayarak.
Kıkırdayarak "Becerdiği için.." dedi. "Eminim eve gidip bir de otuz bi-"
"Meliiiisss!"
Dirseğimi hafifçe Melis'in karnına geçirdiğimde daha çok gülmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Yağmuru (+18)
ChickLitBu kitap ağır cinsellik içerir, rahatsız olacaklar okumasın lütfen!! Ayrıca kitabı can sıkıntısından yazdığım için yazım kurallarına dikkat etmicem. Edebi bişey beklemeyin. Günlük ağızla yazılacak. Konusu🏖️ Kız kıza tatile çıkan 4 arkadaşın kendile...