Adam Sandık Fos Çıktı Vıttırı Vızzık Adamlar

15K 588 288
                                    

Medyada kızların bu bölümde dinlediği şarkı var.. Sizde dinleyin he..

Ankette sizden şarkı dilendikten sonra götümün keyfine göre kendi istediğim şarkıyı koydum bu arada mwmzkwnxmms BU ŞARKIYI BİLEN VAR MI, KENDİMİ COK YAŞLI HİSSETTİM..

Başlıyoruz 💙
______________________________________

"Ne?"

Şaşkınlığım minik kahkalara dönüşürken Ömer sırıtmaya devam edip "Olmaz mı?" dedi. "Yakışırız hee.."

Sanırım tam da şu saniye hayatımın en büyük ikinci pişmanlığını yaşıyordum -birincisi Arda-.

DAHA ÖNCE NEDEN HİÇ GAY ARKADAŞIM OLMAMIŞTI Kİ??

Bu düşünceye gülsem de hafif bir hayal kırıklığıyla Ömer'e bakıp "Yalnız.." dedim. "Fatih'in erkeklere ilgi duyduğunu düşünmüyorum.."

Ömer de aynı şekilde biraz hayal kırıklığına uğramış görünse de işi dalgaya vurup "Ya benim bu eşsiz cazibemi görmüyor musun?" dedi. "Adamın cinsel yönelimini değiştiririm be!"

Bu söylediğine yalnızca biz değil Ömer'e pansuman yapan hemşireler de gülmüştü ve ben ortamı bozmamak adına "Tamam o zaman.." dedim. "Yaparız bir şeyler.."

Sonra az önce olanları düşünüp "Gerçi onlarla bir daha konuşur muyuz bilmiyorum." diye devam ettim.

Yalnızca Arda değil hepsi şerefsizin önde gideniydi çünkü..

Dakikalar sonra Ömer'in pansumanı bittiğinde bana kızların yanına dönebileceğimi, kendisi için sıkıntı olmadığını söyleyip elime telefon numarasını yazdığı bir kağıt tutuşturarak yolladı otelden.

Yani onunla yine görüşebilecektik ve öğrendiğim kadarıyla bizim apartın iki blok ötesindeki başka bir apartta kalıyordu zaten.

Bu iyi bişeydi. Hatta hayatımda olan tek iyi şey buydu şuan..

Kızların yanına döndüğümde bunu daha iyi anlamıştım çünkü hepsinin yüzünden düşen bin parçaydı.

Belli ki ben gittikten sonra beylerle daha fazla tartışmışlardı ve Melis'in söylediğine göre "Üst kat" bizim için yoktu artık.

Erkek apartı tarih olmuştu..

Kızlar bu duruma hem üzgün hem de deli gibi öfkeliydi çünkü onlara göre aldatma meselesini gizleyen biri kendisi de aldatırdı. E haklılardı da bence..

Bu yüzden bu tatil köyüne ilk adım attığımız andan farkımız yoktu artık.

4 arkadaş tatile gelmiştik. Kız kıza. Ve başka kimsemizde yoktu.

Dediğim gibi Sinem ve Beren bu duruma üzgünlerdi ama tahmin edersiniz ki Melis'in ön planda olan duygusu sinirdi yine ve artık Arda'ya değil tüm erkeklere sövüyordu.

Hepsi gözümüzün içine baka baka yalan söylemişlerdi resmen..

Bu yüzden otelden ayrılıp aparta vardığımızda Melis hepimizi salona toplayıp klasik sinir krizlerinden birini yaşamaya başlamıştı..

"Aklım almıyor ya! Yemin ederim ben anlam veremiyorum bu erkeklere!! İnsan olmak çok mu zor abi? Çok mu zor bir kişiye bağlı olmak, yalnızca birini sevmek! Hadi onu geçtim, diğerleri ne yaşıyor?? Neyin kafası lan bu!? Ne diye gizliyorsunuz angut herifler??"

Üçümüz öylece oturup Melis'in delirişlerini dinlerken Melis mutfakla salon arasında mekik dokuyup devam ediyordu sitemlerine.

"Ama var ya, görecek onlar! Benim adım da Melis'se, sadece Atakan'ı değil, hepsini köpek edicem kapımızda! Süründürücem hepsini.. Adi herifler!"

Yaz Yağmuru (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin