Ömer İyi Çocuktu Ama Bir Kusuru Vardı..

15.4K 604 571
                                    

Yorum sınırı koyduğum bölümlere niye "yb ne zaman gelir?" diyonuz? Süs diye mi sınır koyduk la

Neyse.. Başlıyoruz 💙
______________________________________

Bu cevabıma biraz şaşırmış görünse de "Aptal biri.." diye beni tekrar etti hafifçe gülümseyerek. "Hepimizin hayatında var sanırım onlardan.."

Bakışlarım tekrar Arda'yı bulduğunda aramızdaki mesafeyi umursamadan gözlerinin en derinine bakıp "Evet.." dedim Ömer'e. "Hepimizin hayatında var."

Keşke olmasaydı..

Keşke Arda hiç girmeseydi hayatıma. Çünkü bunu söylemek acı verici ama, ben ona gerçekten bağlanmıştım.

Melis kızıyordu bu halime ama ne yapabilirdim ki? Bir anda silip atamıyordum kalbimden.

O böyle her yerde karşıma çıkarken nasıl yapacaktım onu da bilmiyordum açıkçası.

Tek bildiğim onu özlediğimdi.. Bana yaptığı affedilir bir şey değildi ve ölsem de affetmeyecektim onu ama, özlüyordum. Ve bu kalbimi acıtıyordu..

🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️

~Arda'nın anlatımıyla~

"Off Arda kafanı sikeyim var ya! Hani bilmeyecekti kızlar burada olduğumuzu?"

Atakan'ın aptal sızlanışını duymazdan gelip Elçin'e ve yanındaki orospu çocuğuna bakmaya devam ederken avucumun içindeki kokteyl bardağını parçalamamak için zor tutuyordum kendimi.

Evet fark edilmeyi bende istememiştim en başta ama umrumda değildi şuan.

Tek umrumda olan Elçin ve yanındaki herifti..

Kimdi bilmiyordum ama yanına gidip yüzünü dağıtmamak için zor tutuyordum kendimi.

Tamam ben eşektim. Hatta eşeğin önde gideniydim belki ama intikamı bu olamazdı.. Elçin'in o çocukla konuşmasına tahammül edemiyordum.

Ayrıca bunu ayrıldığımız gün yapması..??

Gerçekten kafayı yemek üzereydim ve ellerim titriyordu öfkeden.

Elçin ikinci kez bana dönüp gözlerimin içine baktığında yanına gidip onu o herifin yanından alıp götürme isteğim tüm hücrelerimi ele geçirmişti ve Tuğra bunu anlamış gibi kolumu tutup "Arda.." dedi. "Sakin ol artık."

Olamıyordum!

Olamıyordum amk, Elçin gözlerimin içine bakıp o çocukla konuşup gülüşürken sakin falan olamıyordum!

Ellerimi stresle saçlarımın arasından geçirip bıkkınlık dolu bir nefes verdim ve içeceğimden bir yudum alıp gözlerimi kapattım sımsıkı.

Evet sakin olamıyordum ama olmam gerekiyordu..

Evet öfkeden ve kıskançlıktan kuduruyordum ama buna hakkım yoktu.

İçimden 10'a kadar sayıp gözlerimi yavaş yavaş araladığımda Elçin'in bakışlarının artık üstümde olmadığını görerek çattım kaşlarımı.

Acaba ne konuşuyorlardı o herifle?

Söylediklerine gerçekten gülüyor muydu, yoksa bunu beni kıskandırmak için mi yapıyordu?

Eğer beni kıskandırmak için yapıyorsa başarıyordu zaten ama, gerçekten gülüyorsa..

O çocuğa bakarken yüzünde oluşan gülümseme sahte değilde içten bir gülümsemeyse, o zaman gerçekten ölebilirdim işte..

Bu düşünceye bile dayanamazken çocuğun ellerinin Elçin'in parmaklarına değdiğini görerek elimdeki bardağı standa bırakıp şaşkınlıkla baktım olanlara..

Napıyordu lan bu piç?

Çağan da benim gördüğümü görmüş olmalı ki "Hassiktir.." dedi mırıldanarak.

Bense öfkeden deliriyordum resmen!

Tüm bedenim sinir ve hırsla yanıp kavrulurken beylerin "Arda dur bi!" laflarını duymazdan gelip Elçin'in ve yanındaki piçin olduğu masaya yürüdüm hızlı adımlarla.

Konuşmaları bile beni kudurturken bu göt benim Elçin'imin elini mi tutuyordu bide?

Bu düşünce zihnimin duvarlarına çarpıp dururken Elçin'in telaşlı gözleri beni buldu ve "Arda.." dedi korkuyla ama bir şey söylemesine fırsat vermeden çocuğun yakasını tutup yüzünü kendime çevirdim ve aklıma gelen ilk şeyi yapıp yüzünün ortasına geçirdim yumruğumu.

O acıyla inleyip elini kanayan burnuna götürürken Elçin yine "Arda!" dedi ama bu sefer daha telaşlıydı sesi. "Ne yaptığını sanıyorsun sen ya?"

Bu söz beni öylesine delirtmişti ki, hızımı alamayıp bir yumruk daha geçirdim karşımdaki piçin iğrenç yüzüne ama Fatih ve Tuğra kolumu tutup geri çektiler beni.

"Manyak mısın abi, sakin ol bi!"

Göğsüm öfkeyle inip kalkarken Elçin'in "Ömer.." diye fısıldayıp yüzünden kanlar akan çocuğa yaklaştığını görerek kolumu Tuğra'dan kurtarıp "Kim lan bu?" dedim sinirle. "Kim oluyor da senin elini tutabiliyor?"

"Asıl sen kimsin be?" dedi Melis bu tepkime karşılık olarak. Bakışlarımı etrafımıza toplanan kalabalıkta gezdirip onun gözlerini bulduğumda devam etti. "Sana mı soracak bu kız kimin elini tutup tutmayacağını? Sen siktir olsana huzurunun yanına!"

Ben ağzımı açamadan "Melis.." dedi Atakan ortamdaki gerginliğe engel olmak ister gibi. Ama Melis onu umursamadan yine bana döndü.

"Adam olsaydın da arkasında dursaydın sevginin, aç köpek gibi her gördüğüne saldırmasaydın! Şimdi kudur istediğin kadar!"

Atakan yine "Melis!" dediğinde sesi daha sert ve susmasını ister gibi çıkmıştı ama Melis ona da karşı gelerek "Ne var?" dedi. "Yalan mı? Siz de biliyor muydunuz yoksa, hı?"

Atakan bir anlığına afallayıp sessiz kalsa da Fatih durumu toparlayıp "Neyi?" dedi. "Neyi biliyor muyuz?"

"Bu arkadaş diye yanınızda gezdirdiğiniz itin Elçin'i aldattığını. Başka bir sevgilisi olduğunu.. Biliyor muydunuz?"

"Yoo.."

Bu cevap Atakan'dan gelmişti ama Melis ona göz devirip "Yalanınız batsın." dedi. "Hiç inanmadım nedense.. Şimdi biliyorsunuz, hadi yapın gerekeni.."

Melis'in amacı neydi bilmiyorum ama Atakan şaşkınlıkla bir Melis'e bir bana baktığında Alaz dayanamayıp "Yeter ya!" dedi sıkıntıyla. "Yalan söyleyip durmayın! Biliyorduk evet.. Yani, aslında öyl-"

"Allah belanızı versin sizin.."

Tuğra Sinem'in ağzından çıkan cümleyi duyduğunda zar zor yutkunup "İyi de, biz bi-" diyecek oldu ama Sinem lafını kesip "Hiçbir şey söyleme." dedi. "Gerçekten inanmıyorum size.. Tam bir hayal kırıklığısınız hepiniz.."

Gözlerim hala Ömer denen herifle ilgilenmeye çalışan Elçin'e kaydığında içimden bir küfür mırıldandım herşeye.

Kendim yetmezmiş gibi arkadaşlarımı da sürüklüyordum girdiğim bataklığa ve gittikçe zorlaşıyordu çıkmamız.

Yavaş yavaş kayboluyorduk ve hayatımızdaki şeyleri de kaybediyorduk beraberinde..

______________________________________

Sevdiğin kız başkasına varmış, dayanabilirsen dayan Arda Cabbar..

MWKZOAKZLAKSLWMZL

Ulan ne oluyor bu hikayede amkk!!

Olan da Ömer'ime oldu..

Neyse, SONRA GÖRÜŞÜRÜK, HAYDİN BB.

-Yb ne zaman gelir yazarcım
+ yazınca

Yaz Yağmuru (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin