Son Pişmanlık Neye Yarar?

37.3K 656 163
                                    

Hepiniz "grup yapsınlar" diye ağladığınız için grup yaptıkları bölüm yazıyorum, çok imanlıymışsınız gibi bir anda ahlak bekçisi kesilip orospu bukete yaptıkları yanlış diyorsunuz. Komik..

Gerçekten herkesi memnun etmek imkansız..

Başlıyoruz 🏖️
______________________________________

İkinci defa özür diliyordum ve bunun artık işe yaramasını umuyordum çünkü çok yorulmuştum artık..

Dediğim gibi ben değişik fantezileri ve bu tür seksleri severdim.. O yüzden her ne kadar sızlansam da zevk alıyordum ama bana karşı bu kadar acımasız olmaları canımı sıkıyordu.

En son "Çok pişmanım.." derken sesimin olabildiğince üzgün çıkmasına dikkat ettiğim için bir nebze de olsa işe yaramıştı sanırım.. Fatih az da olsa yavaşlamış ve ellerini vücudumda gezdirmeyi bırakmıştı.

Hala nemli olan kirpiklerimi kırpıştırarak Çağan'ın gözlerine baktığımda "Kast ettiğim bu değildi.." dedim yavru kedi edasıyla..

Size en başta da söylemiştim ve az çok biliyordunuz zaten. Çağan'la daha önce sevişmiştim ve sert seksin hastasıydı.

Ve biz bi kaç gündür onlarca kere yapmıştık bunu..

Bana bu şekilde davranmasından rahatsız olup olmadığını sorduğunda "Hayır.." demiştim azgın bir şekilde. "Tecavüz edilir gibi sikilmek hoşuma gidiyor."

Bu cevabımı biraz sorgulasa da ciddi olduğumu anlamış ve Alaz ve Fatih'le de paylaşmıştı galiba bu bilgiyi.

Ama ben bana sinirli oldukları için sert davranmalarını değil, yüzlerce kez dediğim gibi onlardan ilgi görerek, o şekilde sert davranmalarını seviyordum..

Çağan kafası karışmış gibi bakarken "Neyi kast etmedin?" dedi merakla. Merakına rağmen sesinin sert çıkmasına dikkat ediyordu.

"Böyle işte.." dedim olduğum pozisyonu göstererek. "Bana kötü davranıyorsunuz.."

Çağan koltuğa yaslanıp derin bir iç çekerken "Senden intikam almaya çalışırken bile senin zevk alacağın şekilde davranıyoruz ve sen yine de memnun olmuyor musun?" dedi bıkkınlıkla.

Fatih'in içimden çıktığını hissederek rahat bir nefes alırken "Hayır..!"dedim Çağan'a telaşla."Çok zevk alıyorum, ama beklediğim ilgiyi göremiyorum sizden.."

Fatih vücudumla olan temasını tamamen kesip kendini koltuğa atarken "Hala ilgi diyor.." dedi sinirle. "Bence sen bizden bir şey bekleme artık!"

Ellerimi Alaz'ın karnına koyup hafifçe arkaya dönerken "Öyle demek istemedim.." dedim Fatih'e. "Artık bir şey beklemiyorum zaten, haklısınız. Sadece, bu tür bir seksi sadece ilgi görürken seviyorum, ve sizin normalde bana bu şekilde davranmayacağınızı bildiğim için söyliyim dedim.. Pişmanım Fatih, tekrar özür dilerim."

Fatih bir şey söylemek yerine kıyafetlerine uzandığında içten içe benden soğuduğunu biliyordum. İlgisi vardı evet ama şu olanlardan sonra zerre kalmamıştı muhtemelen..

Çağan da aynı şekilde, çok öfkeliydi onu kullanmama.. Yüzüme bile bakmıyordu ve Fatih gibi pantolonuna uzanmıştı o da..

Bakışlarım çaresizce hala altımda olan Alaz'a kaydığında "Bana bakma!" dedi Alaz. "Ben sana hoşlandığını bilmeme rağmen sert davranamadım, öyle bakarsan inanırım falan.. Allah korusun!"

Bu tepkisi hafifçe gülmeme sebep olsa da içten içe yüreğimi sızlatmıştı.

Bana kin bile besleyemiyordu ve ben diğerleri gibi onu da kaybetmiştim artık..

Yavaşça kucağından kalktığımda diğerleri üstlerini giyinmişlerdi çoktan ve kapıya yönelmişti ikisi de.

Fatih bir şey söylemeden odadan çıkarken Çağan son bir kez gözlerini üzerimde gezdirip "Bundan sonra bizimle mesafeni korusan iyi olur Buket." dedi net bir şekilde.

Sonra Alaz'a bakıp devam etti. "Hepimizle.."

Ona kafa salladığımda odadan çıkıp sertçe çarptı kapıyı arkasından.

Alaz bir yandan pantolonunu giymeye uğraşırken bir yandan bana bakıp "Canın çok acıdı mı?" dediğinde kafamı iki yana salladım.

"Hayır.. Yani, biraz. Ama zevkliydi."

Bu cevabıma hafif ve buruk bir gülümseme sundu.

"Keşke sürekli yaptığın gibi buna da yalan söyleyerek cevap verseydin. Seni kafamın içinde "sürtük" kalıbına sokmak canımı acıtıyor çünkü.. Ama bunun için uğraşıyorsun."

Ne diyeceğimi bilemeyerek gözlerine baktığımda üzerinden çıkardığı mavi gömleğini bana uzatıp "Al.." dedi fısıltıyla. "Bunu giy, elbisen paramparça oldu."

Ona yine yavru kedi gibi baktığımda gülümsedi.

"Bakma şöyle.. Seviyoruz da salak değiliz yani! Bu da sana son kıyağım olsun, al, giy ve bir daha konuşma benimle.."

Bunu söyledikten sonra yerinden kalkıp kapıya yöneldiğinde yine bir şey söyleyemedim cesaret edip. Ağzımı açmaya yüzüm yoktu..

Yalnızca kafa salladım arkasından ve kendi kendime mırıldandım.

"Bir daha konuşmam.."

🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️

Bardan herkesten önce çıkıp evin yolunu tuttuğumda az önce yaşadıklarımı düşünüyordum kendi kendime..

Bunu kızlara anlatmalı mıydım acaba?

Ağzıma sıçacaklardı ve "Biz demedik mi?" diye milyon saat nutuk çekeceklerdi ama haksız sayılmazlardı.

Beni yüzlerce kere uyarmışlardı ama ben dinlememiştim..

Keşke dinleseydim! Keşke bu kadar ilgi manyağı bir orospu olmasaydım ama öyleydim işte!

Ve özellikle Alaz'ın şu son olaydaki davranışları yüzünden vicdan azabımın ağırlığı altında eziliyordum resmen.

Nasıl onun gibi birini kaybedebilecek kadar salak olabilirdim??

Bu düşünceler gözlerimin dolmasına sebep olurken "Kendi düşen ağlamaz.." diyip sildim ıslak yanaklarımı.

Buna bile hakkım yoktu.

Aparta varıp merdivenleri ağır ağır, sallana sallana çıktığımda içeriden gelen sesleri duyup birilerinin benden önce geldiğini anlamıştım.

Ama kimseyle uğraşacak halim yoktu şuan.

İçerdekiler kimdi bilmiyordum ama muhatap olmak istemeden üst kata yönelttim adımlarımı.

Beylerle bir kaç günde fazlasıyla samimi olduğumuzdan birbirimizin apartlarına girip çıkarken sorgulamıyorduk hiçbir şeyi ve onların anahtarları bende de vardı.

Ki zaten kapıyı açmak için anahtara gerek bile yoktu çünkü güvenliği binanın içinden çok dışına kurmuşlardı.

Bunu Atakan'ın günler önce, gecenin bir yarısı bizim eve girmesinden de anlayabilirdiniz..

Beylerin apartına gelip kapıyı açtığımda yavaşça içeri girip salona yöneldim ve Elçin ve Arda'nın burada olduğunu fark ederek bir kez daha ofladım kendi kendime.

Ama en azından uyanık değillerdi..

Bardan ne ara çıkmışlardı, ne ara uyumuşlardı bilmiyordum ama Elçin Arda'nın kucağında yatıyordu ve benim şuanki berbat halim için bile fazlasıyla tatlıydı bu görüntü.

Buruk bir gülümsemeyle kendimi boş koltuğa atarken "Ah be.." dedim içimden. "Bende şunları yaşayabilirdim.."

______________________________________

Umarım artık beğenirsiniz amına koyim.

Kitaptaki karakter için beni yargılamazsanız sevinirim.

Yaz Yağmuru (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin