YANSIN GECELER, SABAHINA SÖNDÜRELİM..!

27.5K 658 623
                                    

Öncelikle Çağan'la Fatih'i HİKAYEDEN çıkar diyenlere sesleniyorum, İNŞ SİZİ DE SEVGİLİNİZ YOK DİYE DIŞLARLAR 😿😿😿

Bide bunun aksine Çağan'la evlenmek isteyenler doluşmuş ankete akznwksazn, artık kim kaparsa..

Bu arada, oy sınırı yine 500, boş yorumlar dediğim gibi geçersizdir. Emoji, nokta, "yorum sınırı geçsin diye yorum" şeklinde yorum yazmayın. Önceki bölüm 250 tane yorumu bu yüzden sildim, normalde engellerdim ama açıklama yapmayı unutmuşum, benim hatamdı. Bu bölümde olmasın lütfen.

Başlıyoruz💙
______________________________________

Okuduğu cümleyi anlamaya çalışırken "Müstehcen.." dedi Beren tekrar ederek.. "Bu oyunun bana garezi var galiba.."

Söylediğine kıkırdayıp "Hadi bakalım." dedim. "Göster kime göstereceksen.."

Tabiki Alaz'a.. DEĞİL Mİ? EVT, ALAZ'A..

Beren utana sıkıla dudağını ısırırken "Başka ceza kartı çekeb-" diyecek oldu ama onu susturup "Saçmalama!" dedim. "Hem, belki daha kötü bir şey çıkar!?"

Bu söylediğim onu ikna etmiş gibi oflayıp telefonuna uzandı ve galeriye girdi ama yalnızca bu kadarını görebildim. Sonrasında telefonun parlaklığını fazlasıyla kısıp ekranı göremeyeceğim bir şekilde tuttu ve yavaşça yerinden kalkıp Alaz'ın yanına gitti usul usul.

Ben ne mi yapıyordum..? HEYECANDAN GEBERİYORDUM!

Beren'in ara sıra kendi özel fotoğraflarını çektiğini biliyordum çünkü çoğu kız yapardı ve bunu şuan Alaz'a gösterecek olmasına çığlık atmak üzereydim resmen.

Elindeki telefonu yalnızca Alaz'ın görebileceği şekilde ona uzattığında Alaz önce şaşkınlıkla baktı ama sonra hafif bir gülümseme oluştu yüzünde.. Beren'in yanakları ise her zamanki gibi kıpkırmızıydı..

Yalnızca bir kaç saniye gösterip telefonu geri çektikten sonra yavaşça ayağa kalkıp sessizce tekrar yerine geçti Beren. Alaz da yüzündeki aptal gülümsemeyle onu izledi sadece..

O KADAR MERAK EDİYORDUM Kİ GÖSTERDİĞİ FOTOĞRAFIII!!

Ama neyse, en azından aralarında ufak da olsa kıvılcım etkisi yaratacak bir şey olmuştu.. Ve umarım bu onları daha çok yakınlaştırırdı birbirlerine..

Beren bakışlarını yere odaklandığında daha fazla utanmaması için gülerek  Çağan'a döndüm ve "Hadi hadi.." dedim. "Sıra sende."

Çağan beni onaylayıp bir kart çektiğinde sesli bir şekilde okumaya başladı üstünde yazanı.

"Bulunduğun ortamdan bir kişiyi seç ve bir gün boyunca geçerli olmak üzere ellerinizi birbirine bağla."

Okumayı bitirdikten sonra da çaresizce bize bakıp "Şansın da böylesi işte.." dedi. "Partnerim olsa bana "ayrıl" görevi çıkar bu oyundan.."

Hepimiz gülüşmeye başlayınca "Ayıp ediyorsun aşkım.." dedi Fatih. "Beni seç işte.."

Çağan Fatih'e istemsizce gülüp "Ya oğlum siktir git bi ya.." dedikten sonra kartı bize çevirip "x2" dedi. "Ama ben ceza kartı çekicem."

Melis Çağan'a itiraz edip "Hayır ya!" dedi. "Seçsene Fatih'i işte! Oyunun tadı çıksın ya.. Ne olucak? Zaten her saniye berabersiniz."

Çağan itiraz edicek gibi olunca bende Melis'e katılıp "Evet Çağan ya!" dedim. "Hadi hadi hadiiiiiiii!!"

Sonra diğerleri de bana eşlik edip hep bir ağızdan "hadi" diyince "Off.." dedi Çağan. "Tamam amına koyim ya.."

Melis heyecanla yerinden kalkıp Çağan'la Fatih'in ellerini bağlayacak bir şey ararken Çağan ona imalı imalı bakıp "2 tane ip bul." dedi. "Biri bize, biri de Atakan'la sana.."

Yaz Yağmuru (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin