Başlıyoruz 🏖️
______________________________________Gözlerimi kaçırıp önüme döndüğümde söylediği cümleler zihnimde dolanıp duruyordu.
"Ne kadar güzel göründüğünden haberin var mı..?"
Sırıtmamak için dudağımı ısırıp "Kimseyle uğraşmana gerek yok." dedim. "Kavga çıksın istemem.."
Ona bakmadığım için tepkisini göremiyordum ama "Bende istemem." dedi sert bir sesle. "Kavgacı bir insan değilimdir zaten. Ve umarım buna gerek kalmaz."
Bu son söylediğine pek inanmamıştım nedense. Mizah seven, eğlenceli bir kişiliği vardı ama yine de agresif bir yapıya sahipti. Bu yüzden kavgacı olmadığını düşünmüyordum. Ama yine de bir şey söylemedim bu konuda.
"Umarım.." dedim sadece onu tekrar ederek. "Umarım gerek kalmaz."
🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️
Bara geleli yaklaşık 5-10 dakika olmuştu ama biz kızlar olarak yaklaşık 5 milyar kere laf sokmuştuk Buket'e yine beylerle ilgili.
Laf sokmak demeyelim de, takılıyorduk işte..
"Kanka damsız girilmez deseler üçünün de damı benim mi diyecektin bodyguarda?" diyip dakikalarca gülmüştü Sinem.
Yemin ederim bir tane akıllı yoktu bizim grupta..
Daha yeni geldiğimiz için şimdilik bir sıkıntı yok gibi görünüyordu ama Arda bakışlarını elbisemden, elini de belimden çekmiyordu bir türlü.
Sanki bıraksalar kapacaklardı beni..!?
Elimdeki viski bardağını önümdeki masaya bırakıp bar taburesinde huzursuzca kıpırdandığımda "Arda ya!" dedim sızlanarak. "Şu elini belimden çek artık! Bir yere kaçmıyorum.."
Etrafa boş boş bakınıp derin bir iç çekerken "Çekemem." dedi. "Rahatsız mı oluyorsun?"
Bende aynı şekilde iç çekip "Rahatsız olmak değil de.." dedim. "Çok kasıyorsun, biraz relax!"
Kıskançlık konusunda gördüğüm en profesyonel insan Sinem'di ama bu gidişle Arda onu bile geçecekti sanırım..
Biraz düşünüp elini belimden çektiğinde "İyi.." dedi. "Kasmıyorum tamam."
Bunu biraz trip atar gibi söylediği için hafifçe gülümsedim.
Ama o bakışlarını kaçırıp telefonunda gezinmeye başladı.
Otobüste telefon dikizleyen teyzelerden nefret ederdim ama şuan Arda'ya uyguladığım tarife tam olarak buydu.. O telefonuyla uğraşıyordu, bende onu izliyordum göz ucuyla..
Instagramda gezinmeyi bırakıp WhatsApp'a girdiğinde en üstte yazan "Yaz Yağmurum" yazısını görüp kaşlarımı çattım.
"Yaz Yağmurum.."
O ne demekti lan? Arda'nın eli yüzünden tam olarak göremediğim ve haliyle eğilip bakamadığım için profilini falan görmüyordum ama kimdi bu kaşar Allah aşkına?
VE ARDA NİYE ONU BU ŞEKİLDE KAYDETMİŞTİ??
Sinir ve kıskançlık duygusu tüm bedenimi ele geçirirken tırnaklarımı avucumun içindeki bardağa vurmaya başladım öfkeyle.
Bir yandan da "Sanane Elçin ya, sanane?!" diyordum içimden. "Belli değil miydi böyle olduğu?? Siktir et gitsin şu şerefsizi.."
Sonuçta hiçbir şeyi değildim onun. Evet ben ona duygusal hisler beslemeye başlamıştım ama o beni yalnızca cinsel zevkleri için kullanıyordu demek ki..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Yağmuru (+18)
ChickLitBu kitap ağır cinsellik içerir, rahatsız olacaklar okumasın lütfen!! Ayrıca kitabı can sıkıntısından yazdığım için yazım kurallarına dikkat etmicem. Edebi bişey beklemeyin. Günlük ağızla yazılacak. Konusu🏖️ Kız kıza tatile çıkan 4 arkadaşın kendile...