Başlıyoruz ⛱️
______________________________________Ağğğğğğhhhhhhh!!!
Ne demişti bu öküz az öncee??
Yemin ederim eriyordum şöyle konuştuğu zaman.. Ama bir şey diyemedim yine. Sadece yutkundum.
Kalbim hızlanmaya başlarken konuyu değiştirme gereği duyup "Bikinimi beğendin mi bugün?" dedim denizi izleyerek.
Sabahtan beri beni izlemiyormuş gibi bir kez daha baktı vücuduma.
"Dünkünü gördükten sonra bunu beğenmek zorunda kalıyorum maalesef."
Söylediğine kıkırdarken aklıma gelen şeyle "Aslında onu giyecektim." dedim. "Ama üstünü bulamadım. Sen en son cebine koymamış mıydın onu?"
Omuz silkip "Yoo.." dediğinde kaşlarımı çattım.
"Yalan söyleme, gözümün önünde koydun!"
Eli dalgalı saçlarına gittiğinde "Haa.." dedi saçını karıştırıp. "Doğru, koymuştum. Ama denizde düşmüş herhalde. Nerde bilmiyorum.."
Denizi izleyen gözlerim Arda'nın kahverengi gözlerini bulduğunda "Ne?" dedim. "Ne demek denizde düşmüş??"
Omuz silkip "Ne bileyim.." dedi. "Kaybolmuş işte. Okyanusa karışmış, balıklar yemiş falan bişe olmuş.."
Kendimi tutamayıp gülmeye başladığımda "Dalga mı geçiyorsun?" dedim. "Saçmalayıp durma! Sende değil mi??"
Cevap vermek yerine yavru kedi gibi gözlerime baktığında "Sende.." dedim. "Pislik.. Hangi kötü amellerine kullanıyorsun bikinimi??"
Sırıtmaya başladığında "Hiç.." dedi. "Napabilirim sanki ya?!"
Yani ne yapabileceğini bende bilmiyordum ama yüzündeki piç gülüşü pek masum şeyler yapmadığını kanıtlıyordu.
"Eve gidince geri ver bikinimi." dedim soğuk davranmaya çalışarak ama Arda en sıcak haliyle yüzüme eğildi.
"Bende kalsın.."
Çocuk gibi mızmızlanıp "Ya ama ben çok seviyorum onu!" dediğimde yüzüme biraz daha yaklaşıp burnunu burnuma sürttü.
"Lütfen.."
Tamam öküzdü, şerefsizdi, hatta piçti ama öyle tatlıydı ki, kıyamıyordum da.
"Off.." dedim omuz silkip. "Tamam ya, kalsın."
Teşekkür amaçlı dudağımın kenarına bir öpücük bıraktığında istemsizce gülümsedim.
Sonra, dün gece geldi aklıma..
Arda'ya bundan bahsetmeli miydim bilmiyordum ama Melis'in "Hoşlarına gider." demesi bende söyleme isteği uyandırıyordu.
Ya hoşuna gitmezse peki?
Bu düşünceler ve kafa karışıklığıyla bir anda "Arda.." dedim. "Sana bişe sorucam."
Kafa sallayıp "Sor." dediğinde yine denizi izlemeye başladım.
"Aslında nasıl soracağımı bilmiyorum.. Biraz tuhaf bir şey. Ama.."
Arda iç çekip "Sor.." dedi yine. "Çekinme."
Ona kafa sallayıp devam ettim konuşmaya.
"Yani, nasıl desem..? Sence bir insan azgınken, değişik bir şeyler denese.. Mesela başka biriyle yapm-"
"Ne?"
Ben sözümü bitiremeden araya girip tek kaşı havada beni izlerken "Ya şöyle.." dedim. "Kendimden örnek vereyim. Seninle değil de bir başk-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Yağmuru (+18)
ChickLitBu kitap ağır cinsellik içerir, rahatsız olacaklar okumasın lütfen!! Ayrıca kitabı can sıkıntısından yazdığım için yazım kurallarına dikkat etmicem. Edebi bişey beklemeyin. Günlük ağızla yazılacak. Konusu🏖️ Kız kıza tatile çıkan 4 arkadaşın kendile...