______________________________________
"Ne?"
Az önce "Hamileyim" mi demişti o, yoksa ben yanlış mı duyuyordum..?
Mümkün müydü lan bu???
Eli hala karnındaydı ama bakışları yerdeydi. Bana bakmıyordu.
Çenesini kavrayıp yüzünü hafifçe yukarı doğru kaldırırken "Ciddi misin sen?" dedim heyecanla. Sesimin bu kadar heyecanlı çıkmasını bende beklemiyordum açıkçası.
Çok tuhaf hissediyordum. Kalbim tüm bedenimde atıyordu sanki.
Baba olmak.. Bilemiyorum. Gerçekten bilemiyorum! Hayali çok ama çok güzeldi..
Şuan da dizlerimin üzerine çöküp Sinem'e evlilik teklifi edebilirdim!
Kendi işim, maaşım, ve geçimimi sağlamam için gerekli diğer her şeyim vardı. Sinem'e deli gibi aşıktım. Ve baba olmayı da çok istiyordum. Yani benim için hiçbir engel yokt-
"Şaka yapıyorum Tuğra.. Regl oldum sadece."
Hayallerim, düşüncelerim ve planlarımın arasından bu cümleyle sıyrıldığımda Sinem gözlerime bakıp "İyi misin sen..?" diye devam etti merakla. "Aşkım, ben sadece şaka yapıyordum.. Ciddiye almadın, değil mi?"
Eh, pek sayılmaz..
Tamam açık konuşayım, resmen yıkılmıştım.. Ama bu Sinem'in suçu değildi tabiki.. Niyetinin kötü olmadığını biliyordum, sadece şaka yapmak istemişti. Ama ben.. Bilemiyorum, biraz hayal kırıklığına uğramıştım.
Yine de gülümsemeye çalışıp "Bir an heyecanlandım.." dedim fısıltıyla. Sonra Sinem'in bir şey söylemesine fırsat vermeden kolumu beline doladım. "Demek regl oldun.. O zaman akşamüstü de denize gitmeyiz, değil mi?"
"Yani, muhtemelen. Sen istiyorsan gidebilirsin, ben b-"
"Sen yoksan ne anlamı var ki..?"
Söylediğime hafifçe gülümsedikten sonra dudağımın kenarına bir öpücük bırakıp geri çekildi.
Bende onu yatağa doğru çekiştirip "Gel buraya.." dedim ve bir anda kucaklayıp yatağa yasladım sırtını. "Imm demek bir kaç gün duygusal bir bebeksin, hm..?"
Yalnızca güldü söylediğime. Hoşuna gittiğini biliyordum. Böyle şeyler dışarıdan cringe dursa da hoşuna gidiyordu kızların. Bebek gibi sevilmek, bebek gibi muamele görmek..
Bende seviyordum onu şımartmayı..
"Hııhı.." der gibi ufak bir mırıltı çıkardığında burnunun ucunu öpüp "Gidip biraz çikolata falan alayım mı?" dedim usulca. "Bu bir efsane mi yoksa gerçek mi bilmiyorum ama, çikolata iyi gelir derler.. Sen sever misin?"
Hiç düşünmeden cevapladı sorumu.
"Severim.."
Sonra gülümsedi. Bende gülümsedim aynı şekilde. Ardından yerimden doğrulup "Tamam o zaman.." dedim. "Sen biraz dinlen, bende yiyecek bir şeyler alıp geleyim."
Kafa sallayarak beni onayladığında da markete gitmek için çıktım odadan..
🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️
~Rüya'nın anlatımıyla~
Elimdeki viledayı kalacağımız odanın balkonuna götürürken içimden bir ton söyleniyordum Çağan'a.
Öküz herif, götünü kaldırıpta yardım etme zahmetinde bulunmuyordu!
Sorsanız küçücük ev ama, temizlik de bir türlü bitmiyordu nedense!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Yağmuru (+18)
ChickLitBu kitap ağır cinsellik içerir, rahatsız olacaklar okumasın lütfen!! Ayrıca kitabı can sıkıntısından yazdığım için yazım kurallarına dikkat etmicem. Edebi bişey beklemeyin. Günlük ağızla yazılacak. Konusu🏖️ Kız kıza tatile çıkan 4 arkadaşın kendile...