Şizofren Değilim Bölüm Adı Bulamıyom Sadece

24.3K 602 238
                                    

BOL BOL YORUM YAPIN HEE

Başlıyoruz 💙
______________________________________

~Elçin'in anlatımıyla~

Gözlerimi asla susmak bilmeyen telefonun sesiyle araladığımda kendi kendime ufak bir küfür mırıldandım ve yavaşça doğruldum yerimden.

İlk başta nerede olduğumu anlayamasam da altımda yatan Arda'yı görünce dün gece onların apartında, koltukta uyuduğumuz geldi aklıma.

Gözlerimi ovuşturup etrafa bakındığımda Buket'in de burada olduğunu görerek şaşırdım ama telefonum ısrarla çalıp durduğu için bunu sorgulamaya fırsat bulamadan telefonuma uzandım sinirle.

Ekranda yazan yazıya bile bakmadan telefonu açıp kulağıma götürdüğümde "Elçin!!" diye cırladı telefonun öbür ucundaki kişi.

Hala uykulu bir şekilde gözlerimi ovuşturmaya devam ederken "Hı?" dedim belli belirsiz.

"Ya sen manyak mısın?? SALAK MISIN SENNN?? NİYE BANA HABER VERMEDİNİZ YA?"

Söylediklerinden hiçbir şey anlamayarak kaşlarımı çattığımda "Ne?" dedim biraz yüksek çıkan sesimle ve bu hem Arda'yı hem de Buket'i rahatsız etmiş gibi ikisi de kıpırdandı yerlerinde.

"Tatil diyorum!!" dedi Beren yine cırlayarak. "BENSİZ TATİLE Mİ GİTTİNİZ?!?"

Bu arada, kendisi benim küçüklükten beri her boku beraber yediğimiz favori kuzenimdi..

Söylediği şeyi duyunca kıkırdamaya başladım çünkü dediğim gibi normalde her şeyi beraber yapardık ve böyle cırlamakta çok haklıydı.

Ama teyzem, yani Beren'in annesi beni bu konuda uyarmıştı. "Bu seferlik çağırmayın onu, sınava çalışması lazım." demişti ve bizde ona haber verememiştik bu yüzden.

Ama sosyal medyadan paylaştığımız şeylerden falan bir şekilde öğrenmişti sanırım.

Aramızdaki samimiyetin vermiş olduğu yetkiyle "Heee.." dedim Beren'e. "Kızım biz seni dışladık ya, çağırasımız gelmedi.."

Söylediğime güldüğünü biliyordum ama yine de belli etmeyip "Şerefsiz.." dedi fısıltıyla. "Çabuk bana konum at!"

Arda'nın kucağından yavaşça kalkarken "Oldu!" dedim Beren'e. "Teyzem ağzıma sıçsın sonra, dimi?"

Bu Beren'in mezuna kaldığı ikinci yıldı ve yine başarısız olursa hepimizi ipe dizerdi teyzem.

Ama bu umrunda değilmiş gibi "Ya ben hallederim onuu!" dedi Beren. "İkna ederim, merak etme. KONUM ATIYOR MUSUN ATMIYOR MUSUN?"

Sonlara doğru sesini yükseltmesine gülerek "Tamam başımın belası.." dedim. "Atıyorum."

Heyecanlı bir şekilde telefonu kapattığında valizlerini hazırlamaya çoktan başladığını biliyordum çünkü her zaman heyecan dolu ve neşeli bir kişiliği vardı Beren'in.

Ona konum atmak için WhatsApp'a girdiğimde Arda'yla Buket'in de yaptığım gürültüden dolayı uyanmış olduğunu görüp "Günaydın.." dedim ikisine de.

Arda uykulu uykulu yüzüme bakarken "Kimdi o?" dedi telefon konuşmamı kastederek.

Basitçe açıklayıp "Kuzenim.." dedim. "Buraya gelecek."

Buket uzanmaya devam ederken çenesini koluna yaslayıp "Beren mi?" dedi. "Sevda teyze izin vermiş mi?"

Arda konuşmalarımızdan bir şey anlamayacağını fark edip tekrar uyuklamaya başladığında "Hayır ama ikna eder bir şekilde.." diye cevapladım Buket'in sorusunu.

Yaz Yağmuru (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin