______________________________________
Söylediği cümle yutkunmama sebep olurken "Beren.." dedim tekrar. "Kucağımdan kalksan daha iyi olur sanırım.."
Yanlış anlaşılma olmasın, kesinlikle istediğim bu değildi ama böyle olması gerekiyordu.
Uykuluydu ve bilinci kesinlikle ama kesinlikle yerinde değildi.. Ne dediğini, ne yaptığını bilmiyordu. Ve böyle devam ederse çok başka yerlere gidecekti konu..
Onunla bu durumda sevişmem saçmalık olurdu! Saçmalıktan öte bencillik..
Tabi Beren benim zihnimden geçenleri bilmediği için kafasını kaldırıp "Kucağında olmamı istemiyor musun?" dedi üzgün bir ses tonuyla.
Ulan harbi harbi içim gidiyordu ama bir şey de yapamıyordum ki..!
"İstememek değil.." dedim çaresizce. "Yanımda yatsan daha iyi olur."
Ama anlamıyordu tabi.. Kucağımdan ve de yataktan inip öbür yatağa yönelirken "Beni sevmiyorsun demek ki.." dedi trip atar gibi.
Bense kolunu yakalayıp tekrar yatağa çektim onu.
"Seviyorum tabi ki, böyle şeyler düşünme.."
"Hııı tabi.. Öyledir."
"Öyle. Hadi sarıl da uyuyalım.. Bak çok yorgunsun."
Bunu söylediğimde bir kaç saniye susup sonra yine tişörtüme soktu elini.
"Yok uyumayalım.."
Elini tutup karnımdan çektiğimde "Sen uykuluyken ne kadar yaramaz bir kız oluyormuşsun.." dedim parmaklarını öpüp. "Ama lütfen uyu şimdi.."
Uyu çünkü ben azgınlıktan ölüp gidicem yoksa..
Beren sanki düşüncelerimi okuyabiliyor ve tersini yapmaya uğraşıyor gibi elini erkekliğime attığında "Hassiktir..!" dedim kasılarak. Sonra elini tutup geri çektim. "Beren.. Bebeğim biraz uslu ol, kalpten gidicem şimdi!"
"Bebeğim mi?"
"Hımm.."
Sesi öyle uykuluydu ki, kelimeleri zar zor anlıyordum ama o yine de uyumamaya direniyor ve sürekli bir şeyler söylüyordu.
Bir kaç saniye sessiz kaldıktan sonra "Bebeğim.." dedi yine. "Bebeğin miyim?"
"Öylesin.."
Bu kelimenin neyi bu kadar hoşuna gitmişti bilmiyorum ama "Imm.." dedi keyifle. "Bebek miyim yani..?"
Kızların gerçekten bazı kelimelere zaafı vardı sanırım.. Onları pek anlamıyordum..
"Bebeksin evet."
Bu sefer cevap olarak bir şey söylemeyince kollarımı bedenine dolayıp "Hadi uyuyalım şimdi.." dedim yine.
Bu halde nasıl uyuyacaktım onu da bilmiyordum ama..
Beren artık itiraz etmeyi bırakıp kollarını bana doladığında yorgunluğuna yenik düştüğünü anlayıp rahat bir nefes aldım ve minik bir öpücük bıraktım saçlarının arasına.
Sabah uyandığında bu yaptıklarını hatırlayacağını sanmıyordum ve öğrense çok utanacağını biliyordum. Hatırlatmalı mıydım acaba..?
Utanınca fazlasıyla tatlı olması bende bu isteği uyandırıyordu ama bunu hatırlatsam biraz fazla utanırdı sanırım. Gözlerime bile bakamazdı..
O yüzden bu düşünceden anında vazgeçtim ve bende kapattım gözlerimi.
Yaklaşık 5-10 dakika içinde uykuya dalmıştım ama sabaha kadar pek çok kez de uyanmıştım uykumdan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Yağmuru (+18)
ChickLitBu kitap ağır cinsellik içerir, rahatsız olacaklar okumasın lütfen!! Ayrıca kitabı can sıkıntısından yazdığım için yazım kurallarına dikkat etmicem. Edebi bişey beklemeyin. Günlük ağızla yazılacak. Konusu🏖️ Kız kıza tatile çıkan 4 arkadaşın kendile...