______________________________________
Yüzünü görmüyordum ama gülümsediğini biliyordum.
"Baya sahiplendin apartı.." dedi kafasını kaldırmadan.
Eh, öyleydi.. Sonuçta biz kazanmıştık, hakkımdı sahiplenmek.
Gerçi, son turla ilgili bir takım şüphelerim vardı ama, olsun. İşin içinde hile de olsa, birileri kazanmamızı istemişti işte..
Beren'in boynuma doladığı kolları ve tenime çarpan nefesi yorgunluğumla harmanlanıp mayışmama sebep olurken az önceki söylediğine yalnızca gülüp "Kalksak mı..?" dedim boğuk çıkan sesimle. Böyle yatmaya devam edersek uyurdum çünkü.
Uyumak sıkıntı değildi de, tatilde uyumak sıkıntıydı. Plaja gitmek, yüzmek, eğlenmek varken uyumak istemezdi kimse.
Tabi, Beren bu kimse grubuna dahil değildi sanırım. Minik bir mırıltı çıkarıp "I ıh.." dedi söylediğime cevap olarak. "Kalkmayalım."
"Ama böyle uyuyakalacağız." dedim. Zaten çok yorulmuştuk. "Plaja gitmek istemiyor musun?"
Aslına bakarsanız onunla olduğumda nerde olduğumun bir önemi yoktu ama o bizden sonra gelmişti ve son bir kaç gündür de Arda ve Elçin meselesi yüzünden denize fala girememiştik.
Yani onu düşünüyordum sadece.
Ama o yine "I ıh.." dedi. "Daha sonra belki.. Şimdi uykum geldi, biraz uyuyalım.."
"Sonra?"
"Sonra bir şeyler yeriz, konuşuruz. Geçen topladığım deniz kabuklarını hatırlıyor musun? Onlarla takı yaparız birlikte.. Yani istersen, olmaz mı?"
"Olur, isterim tabiki.."
Bu cevabıma bir kaç saniye sessiz kalıp sonrasında "Ha illaki denize gireceğim diyorsan da g-" diye söze başladığında yine saçlarını öpüp "Hayır istemiyorum." dedim. "Yani bir önemi yok.. Evde birlikte vakit geçiririz."
Yine sustu. Bu sefer biraz daha uzun süre sustu ve muhtemelen bir şeyler düşünüyordu.
Sonrasında elini saçlarımda gezdirmeye başladı ve "Bir tanesini sana vericem.." dedi mırıldanarak.
Neyden bahsettiğini anlamadığım için "Neyi?" dediğimde ise minik bir iç çekti. "Deniz kabuğu.."
"Deniz kabuğunu bana mı vereceksin?"
Anlamadığım için aptal gibiydim ve bu halim hoşuna gitmiş olmalı ki "Hıhı.." dedi kıkırdayarak. Sonrasında açıkladı. "Bir tane deniz kabuğum var, mor.. Hatta sen vermiştin onu bana. Ama onu takı yapmicam, sana vericem. Çünkü.. Şey, biraz kalbe benziyor."
Çok az da olsa o deniz kabuğunu anımsıyordum sanırım. Ve şimdi düşününce, evet, minik bir kalbi anımsatıyordu sanki..
Saçlarımda gezinen elleri daha fazla uykumu getirirken "Mmm.." dedim mırıltıyla. "Ben ne yapacağım peki onu?"
Bu soruma hiç düşünmeden cevap verdi.
"Saklayacaksın."
Tabi ki saklardım ama o an nedense canım birazcık onunla uğraşmak istediği için "Öyle mi..?" dedim. "Neden saklayacakmışım?"
Bu sorum üzerine kafasını kaldırıp gözlerime baktı ve "Çünkü.." dedi. "..sevgilim olduğun için."
Bir anlık şaşkınlıkla "Ne?" desem de sonrasında toparlayıp "Sevgilin mi?" dedim. "Sevgili miyiz?"
Cevabı yalnızca "Hıhı.." olunca "Allah Allah.." dedim yine uğraşmak için. "Benim hiç haberim yoktu bundan.. Teklif falan da hatırlamıyorum ama.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Yağmuru (+18)
ChickLitBu kitap ağır cinsellik içerir, rahatsız olacaklar okumasın lütfen!! Ayrıca kitabı can sıkıntısından yazdığım için yazım kurallarına dikkat etmicem. Edebi bişey beklemeyin. Günlük ağızla yazılacak. Konusu🏖️ Kız kıza tatile çıkan 4 arkadaşın kendile...