Yorumlara Deli Olduğum İçin İçimi Dökme Bölümü

45K 313 84
                                    

Bunu yeni bölüm sandığınız için bana söveceksiniz biliyorum ama bugün yeterince bölüm attım zaten ve hem sizin aklınızdaki hemde kendi aklımdaki soruların cevap bulmasını istiyorum bu bölümde.

(Not: Bu bölümü gelen yorumları okuyup bir hışımla yazdım ve parantez içindeki kısımları sonradan, bölümü okuyup kkntrol ederken ekledim. Öfke nöbetlerimi görmezden gelin..)

Aklınıza takılan soruları, isteklerinizi ve de şikayetlerinizi bu bölümde belirtebilirsiniz.

Merak ettiğiniz sorulara bu bölümde cevap vericem çünkü önceki bölümlerde herkesi bir araya toplayamıyorum.

Öncelikle cevap vermek istediğim şeyleri kendim sıralayayım. (Sadece sorular değil, bazı tepkiler)

1- Diğer karakterleri de görecek miyiz?

Hayır. Sadece Elçin'e rol model belirledim, diğerlerinin olsa paylaşırdım zaten. Üzgünüm ama karakterlere göre birilerini bulmak çok zor..

2- Elçin'in ağzından yazmaya devam et.

Edicem zaten. İlk bölümden beri çoğu şeyi onun ağzından dinledik ve bir kaç bölümdür diğerlerinin ağzından dinliyoruz diye sızlanmanıza gerek yok. Bu hikaye bir tek Elçin'in etrafında dönmüyor.

Hayır yani, ben Elçin'in ağzından yazarken de gelip diyordunuz ki "Buket'in olayını okuyalım artık."
Kusura bakmayın ama ben ne yapsam fazlasını istiyorsunuz.

Şuan içimi döktüğüm için böyle sert  konuşuyorum, yanlış anlaşılma olmasın. Ama hepinizin isteklerine yetişebilecek bir makine değilim ben.

(Bölümü okuyup ne yazmışım diye kontrol ediyorum şuan ve resmen bir sövmediğim kalmış ama size yapmacık davranıp bunları silip nazik bir dille yazmicam, ne yazdıysam o kalsın msnzmakzms)

3- Daha uzun bölüm at.

Yav günde bir tane bölüm atsam diyecem ki, tamam haklısınız. Ama ben bu hikayeyi yazmaya başlayalı bir hafta oldu ve 17 tane bölüm var şuan?? (az insaf, üstelik çalışıyorum)

Bölüm attığım saniye "yeni bölüm gelsin" yorumu atıp duruyorsunuz. Evet gelmesini istemeniz güzel, ama bari şikayetçi olup durmayın. (benden nefret edecekseniz ya bu ne msmzmmd)

Dediğim gibi, makina değilim.

4- Elçin'le Melis sahnesi..

Kardeşim bak bu bir FANTEZİ kitabı.. Hoşuna gitmeyenleri anlıyorum ama, "İğrençti, bi daha olmasın" yorumu atmak nedir ya??

Valla bunu güzelce açıklayıp "Çok hoşuma gitmedi ya.." diyenlere teşekkür ediyorum ama diğer türlü yorum atanlar da başka bir kurguya gidebilirler..

Kimseyi zorlamıyorum kitabımı okusunlar diye. Ve özellikle de o bölüme uyarı koydum, takrar da söyleyeyim:

BU KİTAPTA HER TÜRLÜ +18 İÇERİK, AHLAK KURALLARINA UYMAYAN ÖGELER, SAPIKÇA SAHNELER VE LGBTQ+ İÇEREN BÖLÜMLER VAR. RAHATSIZ OLACAKSAN, OKUMA.

Umarım anlaşılmıştır.

5- Buket'in son bölümlerde yaptığı şeyler..

Bu konuya da açıklık getirmek istiyorum.

Kitaptaki tüm karakterler kusursuz olsun mu istiyorsunuz?? Böyle bir şey mümkün mi sizce??

Hiç mi olay olmasın??

E olsun değil mi..? Bence de yani..

Buket'e sövenleri yanlış anlamıyorum bu arada. O bir karakter ve benden bağımsız bir kişilik. Ve yaptığını yanlış bulup eleştirebilirsiniz.

Ama böyle bir konu var diye bana niye söyleniyorsunuz Allah için??

Bu arada, tüm bahsettiğim bu şeylerde, "Yazarcım naptın yaa.." gibi yorumlardan bahsetmiyorum.

ELEŞTİRİYE AÇIĞIM AMA GÖZÜNÜZÜ SEVEYİM MANTIKLI OLSUN.

Umarım derdimi anlatabiliyorumdur vallahi kafayı yedim ya wmmzmamzms

Şimdi..

Kitapla ilgili herhangi bir sorunuz varsa sorabilirsiniz..

Hepinize cevap vericem- ki çok fazla soru geleceğini sanmıyorum böyle konuştuğum için amnsmxmsm-

Lütfen kafanızda soru işaretleri, eleştiriler ve ya başka şeyler varsa bu bölümde yazın da bende kendimi açıklayıp kurtulayım.

Şimdilik kafayı yeme bölümüm bu kadar. Umarım beni delirtecek sorularınızı ve görüşlerinizi burada da yazarsınız da rahat rahat çıldırabilirim.. İyi gclr

Yaz Yağmuru (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin