Başlıyoruz 💙
______________________________________~Bir kaç dakika önce, Elçin'in anlatımıyla~
Arda ona derin derin baktığımı gördüğünde bakışlarını çevirip gözlerini kapattı ve kendince sakinleşmeye çalışıyordu sanırım ama onu umursamayı bırakıp Ömer'e döndüm ve neden böyle söylediğini merak ederek "Seninde mi canını sıkan biri var..?" dedim ilgiyle.
O sırada Melis'in ikimiz için otelin garsonundan getirmesini rica ettiği içkiler gelince Ömer bir kaç saniye sustu ama garson gidince yeşil gözlerini önündeki içkiye odaklayıp "Öyle.." dedi. "Dediğim gibi, herkesin vardır.. Benimde var tabi."
İçkimden bir yudum aldıktan sonra Arda'ya bakmamaya çalışıp "Anlatmak ister misin?" dedim Ömer'e.
Bu soruma karşılık hafif ve buruk bir gülümseme sundu.
"Nasıl anlatayım bilmiyorum. İnsanlar çok acımasız Elçin.."
Evet, öyleydi.. Bunu dün gece bizzat yaşamış biri olarak onaylıyordum kesinlikle.
İnsanlar acımasızdı. Sahteydi. Yalandı.
Dudaklarımı aralayıp "Hoşlandığın kız mı sana bunları söyleten?" diyecek oldum ama Ömer yüzündeki sırıtışla bana baktı ve yarım bıraktı sözümü.
"Ben kadınlardan hoşlanmıyorum."
Kaşlarım şaşkınlıkla çatılırken "Ne?" dedim ve Ömer bu tepkime kahkaha atarak "Ne oldu?" dedi içten bir tavırla. "Hiç eşcinsel biri görmedin mi hayatında?"
Görmüştüm tabi de.. Şaşırmıştım sadece.
Kafa karışıklığı ve mahcubiyetle kafamı iki yana sallayıp "Gördüm ama.." dedim fakat devam edemedim.
Ömer bu halimi sorun etmiyor gibi omuz silkip "Anlayabiliyorum." dedi. "Nedense duyan herkes şaşırıyor. Gay vibe vermiyorsun diyeni bile duydum.."
Bu son söylediğine ikimiz de gülüşmüştük ve sonrasında Ömer bana eski sevgilisi Giray'dan bahsetmeye başlamıştı.
Bir ara, Giray'ın kendisinden özür dilediği bir kısmı anlatmak, daha doğrusu canlandırmak için ellerimi tutmuştu ama bu hareketi gerilmeme sebep olmuştu..
Rahatsız olmamıştım çünkü Ömer'in kötü bir niyeti yoktu ama Arda bize resmen burnundan soluyarak bakıyordu.
Ömer'i bu konuda uyarmak istedim ama bir anda Arda'nın adımlarının masamıza doğru yöneldiğini görünce "Arda.." diyebildim yalnızca telaşla.
Gerizekalı, hiç bir bok bildiği yoktu ve kavga çıkaracaktı boş yere!
Arda ona seslenişimi umursamadan Ömer'in yakasını tuttuğunda Ömer'in suratının ortasına bir yumruk geçirdi hiç düşünmeden ve ben şaşkınlık ve telaş içinde "Arda!" dedim yine.
Ne yapıyordu bu gerizekalı??
"Ne yaptığını sanıyorsun sen ya?"
Bu cümlem sinirini ikiye katlamış gibi Ömer'in yüzüne bir yumruk daha geçirdiğinde Tuğra'yla Fatih Arda'yı tutup sakinleştirmeye çalıştılar ama resmen gözü dönmüştü gerizekalının!
Göğsü öfkeyle inip kalkarken bana aptalca bir şeyler zırvaladı ama ben onu dinlemeden Ömer'e yaklaşıp çantamdan peçete çıkartmaya uğraşıyordum ve benim yerime Melis cevapladı Arda'yı.
Neler konuştuklarını duymuyordum bile..
Yalnızca Melis'in Arda'ya haddini bildirdiğine emindim o kadar.
Kafam tamamıyla dopdoluydu ve bir yandan Ömer'le ilgilenmeye çalışıyor, bir yandan da Arda'nın yaptığı gerizekalıca hareketleri sorguluyordum içimde.
Salak mıydı bu çocuk?
Ne hakla bu şekilde davranabiliyordu? Ne sanıyordu kendini?
Neden defolupta huzurunun yanına gitmiyordu ki sanki??!
Bu düşüncelerle birlikte gözlerim dolduğunda Ömer kana bulanan suratına ve acı dolu hırıltılarına rağmen "İyiyim ben.." dedi dolan gözlerime bakıp. "Sorun yok, merak etme.."
Bu haldeyken bile beni sakinleştirmek istemesine hafifçe gülümsedim zar zor ve ortalığın karıştığını duyup gelen otel görevlileriyle birlikte dağılmaya başlayan kalabalıkta gezdirdim bakışlarımı.
Otelde çalışan bir kaç hemşire Ömer'e otelin revirinde pansuman yapacaklarını söylediklerinde Arda'nın yüzüne bile bakmadan kızlara Ömer'le birlikte olacağımı söyleyip hemşirelerin peşinden girdim otele.
Çünkü mahcup hissediyordum kendimi. Benim yüzümden çocuğun suratı dağılmıştı resmen!
Ve başta ondan uzak durmaya çalışsam da kızlardan hoşlanmadığını söylediğinde bir yakınlık duymuştum Ömer'e. Çünkü gerçekten samimi ve arkadaş canlısıydı tavırları.
Revire indiğimizde hemşireler Ömer'in yüzündeki kanı temizlerken Ömer benim korku dolu bakışlarımı izleyip "Bakma şöyle.." dedi. "İyiyim ben."
Omuz silkip "Bakarım." dedim. "Zaten benim yüzümden oldu.."
Ömer sesimdeki utanç ve mahcubiyete gülümseyip "O muydu?" dedi anlayarak. "Canını sıkan aptal biri.. Evet o çocuktu."
Çaresizce kafa sallayıp "Maalesef." dedim ama Ömer yüzüme bakıp "Neden maalesef?" dedi. "Sanki birbirinizi seviyorsunuz ama.."
"Ben seviyorum." diye kestim sözünü. "O sevmiyor."
Ömer biraz düşünüp hemşirenin kendisine pansuman yapmasını izledikten sonra iç çekip "O halde derdi neydi?" dedi merakla. "Madem seni sevmiyor, niye delirdi bu kadar?"
Bunu bende bilmiyordum ama muhtemelen gururuna falan yediremiyordu öküz.
Yoksa sevgisinden yapacak değildi..
O yüzden omuz silktim yine.
"Ne bileyim.. Gerizekalı olduğu için olabilir. Beni senin yanında görünce.."
"Yanlış anladı ve kıskandı.. Sonra ağzıma sıçtı.."
Ömer bunu gülerek söylemişti ama ben mahcup bir şekilde kafamı eğip parmaklarımı izlemeye başladım sessizce.
"Kusura bakma Ömer ya.."
Çocuğun suratı dağılmıştı ve ben kusura bakma diyordum?? Komik..
Ömer bir süre sessiz kaldıktan sonra "Bakarım." dedi ciddi bir sesle. "Eğer kusura bakmamamı istiyorsan.."
Kafamı kaldırıp yine gözlerine bakarken "Ee?" dedim merakla.
Ömer derin bir nefes alıp devam etti.
"Seninkini tutan çocuklardan biri var ya.. Şu uzun olan.."
"Fatih mi?"
"İsmi her neyse.. Onun sevgilisi falan var mı acaba?"
Bir anlığına gülmek istesemde dudağımı ısırıp "Hayır.." dedim. "Yok."
Ömer sırıtmaya başlayıp "Güzel.." dedi cevabıma. "Bana ayarlasana onu.."
______________________________________
Zorttt..
Bu hikayede daha neler olabileceğini aklım almıyor manskanzlqns
Bölümü nasıl bulddunuz bakimm??
Bu bugünün 3. Bölümü.. "Kısaydı" dediğinizi duyarsam kafa atarım size
HAYDİN BB.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Yağmuru (+18)
ChickLitBu kitap ağır cinsellik içerir, rahatsız olacaklar okumasın lütfen!! Ayrıca kitabı can sıkıntısından yazdığım için yazım kurallarına dikkat etmicem. Edebi bişey beklemeyin. Günlük ağızla yazılacak. Konusu🏖️ Kız kıza tatile çıkan 4 arkadaşın kendile...