ÜÇÜNÜZÜ AYNI ANDA SEVİYORUM..
Başlıyoruz ⛱️
______________________________________Diğerleri için salak demek biraz kalbimi acıtmıştı ama mecburdum böyle konuşmaya.
Hangisinin yanındaysam ondan hoşlanıyormuş gibi yapacaktım..
Yani sadece ondan hoşlanıyormuş gibi.. Yoksa üçüne de bayılıyordum..
Fatih gözlerime bakıp "Tamam." dediğinde Alaz'ın yanımıza yaklaştığını görerek "Sen şimdi gitsene.." dedim Fatih'e. "Dikkat çekmeyelim, aparta gidince konuşuruz."
Fatih bir kaç saniye duraksayıp düşünse de "Tamam.." dedi yine ve yavaşça kalktı yanımdan. "Aparta gidince konuşuruz.."
O yanımdan uzaklaşırken Alaz bana yaklaşıp "Ağrıyor mu hala?" dedi merakla. Sonra elindeki ilk yardım için kullanılan buzu gösterdi. "Bunu koyalım bir şeyin kalmaz.."
Ona kafa sallayıp gülümsediğimde önümde eğilip ayağımı nazikçe tuttu ve dikkatli bir şekilde buzu koydu bileğime.
İkinci kez "Canın acıyor mu?" diye sorduğunda "Hayır.." dedim fısıltıyla. "Şimdi acımıyor, teşekkür ederim."
Bunu söyledikten sonra çenesinden tutup yüzüne eğildim ve minik bir öpücük bıraktım dudağının kenarına.
Şaşırsa da belli etmemeye çalışıp "R-rica ederim.." dedi kekeleyerek.
Heyecanlanmasına kahkaha atıp "Alaz.." dedim. "Çok tatlısın biliyor musun?"
Yüzünde oluşan gülümsemeyi saklamaya çalışırken "Teşekkür ederim." dedi gözlerime bakmadan. "Bunu senden duymak güzel.."
Tekrar yüzüne eğilip "Yüzüme baksana.." diyerek güldüğümde ağır ağır kaldırdı kafasını.
"Hm?"
Gözlerinin içine bakıp "Sanırım.." dedim yutkunarak. "Senden hoşlanıyorum.."
Yine kafasını eğdi. Fatih'e kıyasla fazla utangaçtı ve bu bende gülümseme isteği yaratıyordu.
Bir şey söylemeyince "Galiba sen hoşlanmıyorsun.." dedim sesimin üzgün çıkmasına dikkat ederek.
Bir anda kafasını kaldırıp "Saçmalama!" dedi telaşla. "Hoşlanıyorum tabiki.. Yani, ilgimi çekiyorsun.. Beğeniyorum seni."
Ellerimi dağınık saçlarına götürüp yavaş yavaş okşarken "Mmm.." dedim. "Öyle mi gerçekten?"
"Öyle." dedi tereddüt etmeden. "Üstelik sadece ben de değilim.."
Söylediği şeyi bilmiyormuşum gibi "Ne?" dedim. "Nasıl yani?"
Erimeye başlayıp etkisini kaybeden buzu bir kenara bırakırken ayağa kalkıp "Fatih ve Çağan.." dedi. "Onlarda seninle ilgileniyorlar."
Yine salağa yatıp "Oha!" dedikten sonra bende onun gibi ayağa kalktım. "Ama ben onlarla ilgilenmiyorum ki.. Ben senden hoşlanıyorum!"
Gözleri vücudumda gezinirken "Şanslarına küssünler.." dedi sırıtarak. Sonra gözlerime baktı. "Onlara benden hoşlandığını söylersek seni rahatsız etmezler."
Aniden telaşlanıp "Hayır!" dedim. "Söylemeyelim kimseye.. Yani, şey.. Ben utanıyorum Alaz ya!"
"Utanılacak bir şey yok ki.." dediğinde omuz silkip çocuk gibi sızlanmaya başladım.
"Ya ben utanıyorum ama! Banane.. Söylemeyelim!"
Bu halime gülüp "Peki.." dedi. "Söylemeyelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Yağmuru (+18)
ChickLitBu kitap ağır cinsellik içerir, rahatsız olacaklar okumasın lütfen!! Ayrıca kitabı can sıkıntısından yazdığım için yazım kurallarına dikkat etmicem. Edebi bişey beklemeyin. Günlük ağızla yazılacak. Konusu🏖️ Kız kıza tatile çıkan 4 arkadaşın kendile...