Aşk Dörtgeni

67.5K 841 54
                                    

💙💙💙
_____________________________________

O an hiçbir şey düşünemediğim için söylediği şeyi kafamı sallayarak onaylayıp tamamen uzandım tezgaha.

O kadar yorulmuştum ki, nefes nefeseydim.

Arda çıkardığı şortunu tekrar üstüne geçirirken hızlı hızlı inip kalkan göğüslerime bakıp sırıttı.

"Ne o? Yoruldun mu?"

Cevap vermek yerine uzandığım yerde kıvranıp hala kasıklarımda hissettiğim sızıyla mırıldandım sadece.

Arda konuşmaya devam edip "Bakıyorum da hoşuna gitmiş.." dedi keyifle. "Merak etme bu ilk seferimizdi ama son olmayacak.."

🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️

~ Arda'nın anlatımıyla ~

Elçin bir süre uzanıp soluklandıktan sonra yerinden kalkıp duvarda asılı olan saate baktı yorgun bir şekilde.

"Artık yukarı çıksan iyi olur sanırım. Birazdan gelirler.."

Ona kafa sallayıp geceliğini düzeltişini izlerken söylediği şeyi zaten biliyordum.

Birazdan gelecek olmasalar Elçin benden tek seferle kurtulamazdı zaten..

Ben onun geceliğinden belli olan göğüslerine bakarken Elçin kafasını kaldırıp bana baktı tekrar.

"Ardaa! Sana diyorum, yukarı çık artık."

Gözlerimi göğüslerinden çekip kafamı iki yana sallayarak kendime gelmeye çalışırken "Tamam ya, çıkıyorum!" dedim. "Kovmana gerek yok."

Tepkime gülerek beni kapıya doğru iteklemeye başladı.

"Kovmama gerek var maalesef. Sen gitte ben etrafı ve kendimi toparlayayım."

Ona çaresiz bir bakış atıp kapıdan çıktığımda kolundan yakalayıp son bir kez dudağının kenarına öpücük bırakıp üst katın yolunu tuttum.

Merdivenleri ağır ağır çıkıp aparta girdiğimde doğruca banyoya yöneldim duş almak için.

Banyoya girip kapıyı kapattıktan sonra nedenini anlamadığım tuhaf duygularla yaslandım kapıya ve Elçin'i düşünmeye başladım.

Geceliğin içindeki kusursuz vücudunu, içinde tanrıça gibi göründüğü bikinisini..

Dediğim gibi kızlar gelecek olmasa Elçin benden kesinlikle bir kereyle kurtulamazdı.

Ona karşı duyduğum ve geçmek bilmeyen yoğun istek yüzünden saatlerce sevişebilirdim onunla.

Bu düşünceler ve hala erekte olan erkekliğimle birlikte elim kasıklarıma gittiğinde aklıma gelen şeyle sırıtıp şortumun cebine yönelttim elimi.

Elçin'in denizdeyken çıkardığım ve şortumun cebine koyduğum bikinisi hala bendeydi ve en üst seviyedeki libidomla pek masum şeyler düşünemeyerek şortumu indirip erkekliğime sürtmeye başladım onu yavaşça.

Evet az önce boşalmıştım, ve evet bu yaptığım biraz sapıkçaydı ama kendime engel olamıyordum.

Resmen onun bikinisiyle mastürbasyon yapıyordum ve bundan aldığım zevk tarif edilemezdi.

Kafamı geriye yaslayıp gözlerimi kapattığımda Elçin'i düşünerek devam ettim erkekliğimi okşamaya.

Onun o pembe ve küçücük kadınlığını, erkekliğimde bıraktığı ıslaklığı ve içine her girişimde inleyişini düşünerek Elçin'in sayesinde ikinci kez boşaldım o gün.

Ve ona da söylediğim gibi, bu kesinlikle son olamayacaktı..

🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️

~Elçin'in anlatımıyla~

Arda yukarı çıktıktan sonra etrafı biraz toparlayıp üstümü değiştirmek için odaya yöneldim.

Kızlar geldiğinde bu saatte beni bu gecelikle görseler pek iyi olmazdı..

Odaya girip kapıyı kapattıktan sonra geceliğimi ve ıslak iç çamaşırımı çıkarıp temiz bir iç çamaşırı aldım çekmeceden.

Yeni iç çamaşırımı ve az önce giymek için yatağın üzerine koyduğum kıyafetleri hızlıca giyip tekrar salona geçip telefonda öylece gezinmeye başladım.

Bir kaç dakika sonra kapının açılma sesiyle telefondan kafamı kaldırdığımda Melis'in huysuzlanışı doldu kulaklarıma.

"Umrumda değil! Şakası batsın onun! Bir daha ölsem konuşmam.."

Sanırım şu köpek balığı mevzusundan dolayı hala sinirliydi Atakan'a.

Hepsi birlikte salona geldiğinde mırıldanarak "Hoşgeldiniz.." diyip kendilerini koltuklara atışlarını izledim.

"Ayy kızlar!" dedi Sinem yorgun olmasına rağmen heyecanlı sesiyle. "Atakanı falan boşverinde, Tuğra'yla neler oldu bilemezsiniz.."

Buket alaycı bir tavırla "Bugün çocuğun kucağında oturuyordun Sinem." dedi. "Daha ne olabilir, seviştiniz mi?"

Hepimiz gülmeye başladığımızda Sinem yattığı yerden doğrulup "Off pislik yapma!" dedi. "Sanki öyle bir çocuk Tuğra!"

Sonra biraz duraksayıp devam etti. "Aslında, sanırım öyle bir çocuk.."

Melis oturduğu yerde kıpırdanırken "Hepsi öyle bence.." dedi. "Hepsinde var bi sapıklık!"

"Amaaan!" dedi Buket. "Olsun, fena mı? Hem sapıklık demeyin, libidoları yüksek.."

"Aynı şey!" dedi Melis. "Aptal, hödük, sapıklar!"

Melis'in Atakan yüzünden olan siniri beni güldürürken Buket'e dönüp "Sen ne yaptın?" dedim. "Sanki Fatih'le konuşurken gördüm seni.."

Omuz silkip "Pek konuşamadık.." dedi. "Alaz'la Çağan geldi. Ay onların üçü de bir garip ya! Bişeler zırvaladılar ama anlamadım."

Merakla kaşımı kaldırıp "Ne gibi bişeler?" dediğimde "Ne bileyim.." dedi Buket. "Fatih Alaz'a sinirlenip 'Benim sıram' falan dedi. Çağan da aynı şekilde 'Sıranı bekle.' dedi Alaz'a. Ne sırası diye sordum ama cevap alamadım."

Buket'in anlattıklarını dinledikten sonra ufak bir aydınlanma yaşayıp "Buket!?" dedim. "Fatih seninle konuşmasını böldüğü için mi 'benim sıram' dedi Alaz'a??"

Buket kafasını sallayıp "Evet." dediğinde "Aha!" dedim heyecanla. "Salak kız! Benimle ilgilenen yok diye üzülüyorsun ama hepsi ilgileniyor seninle!!"

Buket şaşkınlıkla "Ne?" dediğinde açıklama gereği duyarak "Belli ki üçü de seninle ilgileniyor." dedim. "Hatta seninle konuşmak için sıra bekliyorlar.."

Buket "Yok artık!" dediğinde Sinem sessizliğini bozup "Yuh!" dedi. "Aşk üçgenini bırak, bu artık aşk dörtgeni olmuş!"

Melis, Sinem ve ben Sinem'in söylediği şeye gülmeye başladığımızda Buket kafa karışıklığıyla gözlerime bakıyordu.

Sanki buna inanmak istiyor gibiydi ama gerçek değilse diye de tereddüt ediyordu.

Düşündüklerimi doğrularcasına " Ya Elçin.. Emin misin?" dediğinde kafa salladım.

"Bence öyle.. Ama sen emin olmak istiyorsan dene ve gör.."

Melis kaşlarını çatıp Buket'in yerine "O nasıl olacak?" dediğinde keyifle arkama yaslandım.

"Bilemem artık.. Orası Buket'e kalmış. Ama bana kalırsa, hepsiyle tek kalıp ağızlarını yoklamak eğlenceli olabilir.."

______________________________________

Beğendiyseniz oy ve yorumları unutmayın canlar. GÖRÜŞÜRÜZ..

Yaz Yağmuru (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin