Biz Çok Usluyuz

51.9K 769 89
                                    

Başlıyoruz ⛱️
_____________________________________

Hala nefes nefeseydi ve "Sor.." dedi umursamazca.

Ağzımı açacağım sırada lavabodan çıkan Çağan'ı görüp sessiz kaldım.

Gözleri Buket ve benim üzerimde gezindi bir süre. Nedense sırıtmamak için zor duruyormuş gibi bir ifadesi vardı.

Ona ufak bir "Hadi git şuradan.." gülümsemesi sunduğumda anlamış gibi kafenin kapısına yöneldi bir şey demeden.

Bende bir hışımla Buket'e döküp "Lan!" dedim. "Bana bak, ne boklar çeviriyorsun sen??"

Bikinisinin askılarını düzeltmeye çalışırken "Ne diyorsun ya?" dedi salağa yatarak. "Ne yapmışım??"

Tek kaşım havaya kalkarken "Anladığını biliyorum Buket!" dedim ukala bir tavırla. "Bir işler çeviriyorsun ve bana bunu anlatmak zorundasın!"

🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️

~Elçin'in anlatımıyla~

Arda beni peşinden çekiştirmeye devam ederken bir anda olduğum yerde durup "Arda ya!" dedim sızlanarak. "Dursana bi!"

Gözleri gözlerimi bulduğunda "Hı?" dedi benim gibi durarak. "Ne oldu?"

"Az önce ne demek istediniz siz?" dedim anlamış olmama rağmen.

Melis'in gece söylediği gibi, yaptığımız şey ikisinin de hoşuna gitmişti..

Ama "Sizi izleyebilsek keşke.." ne demekti be? Neler geçiyordu lan bunların aklından??

Arda bakışlarını vücudumda gezdirirken "Bir şey demek istemedik." dedi. "Boş bir şey, sallaaa.."

Cevabına göz devirdim tabiki..

"Yalancı.."

Tepkime hafifçe gülümserken "Ya valla boş bir şey." dedi. "Erkeklerin aklı biraz farklı çalışıyor sanırım.."

Yüzüne biraz daha yaklaşıp "Tamam işte.." dedim merakla. "Nasıl çalışıyormuş, anlat bakayım.."

Israrlarıma dayanamayıp oflarken "Ya ne bileyim işte.." dedi. "Gece yaptığınız şeyi izlesek.."

"Eeee??"

"Yani.. Güzel olurdu sanırım. Off Elçin, düşüncesi çok tahrik edici işte, neyini anlatayım?!"

Şey, ben az önce Arda'yla Atakan'ın önünde dün geceki şeyi asla tekrarlamam mı demiştim..?

Onu unutun tamam mı? Onu çıkarın aklınızdan..

Arda'nın "Çok tahrik edici" diyişini duyduktan sonra asla yapmam dediğim şeyi bile yapardım ki yapacaktım da..

Melis buna ne derdi bilmiyordum. Arda tamam ama Atakan'ın önünde bunu nasıl yapacaktım bilmiyordum. Ve en önemlisi bunun sonucu ne olacaktı bilmiyordum.. Tek bildiğim Arda'yı tahrik etmekten deli gibi zevk aldığım ve bunu her koşulda yapacağımdı..

🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️

~akşamüstü~

Size söylemiştim ya, denize ya sabah erken girilirdi ya da akşamüstü.. Biz günün her iki vaktinde de gidiyorduk..

Tatilin tadını doyasıya çıkarmak için hem sabah hemde akşamüstü gidiyorduk ama şuan gitmeyecektim.

Daha doğrusu gitmeyecektik.

Sabah denizden geldikten sonra Melis'le şu durumu konuşmuştum ve masum ve saf görünüşünün altında yatan azgın ve hırçın kedi bu teklifimi büyük bir coşkuyla kabul etmişti.

Yaz Yağmuru (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin