What Dedin Gülüm?

21.7K 618 222
                                    

Bundan sonra sınır koyarsam muhtemelen arşı alaya çıkarırım sayıları, o yüzden bana bırakmayın pls..

20 bin küsür okunan bir bölümde 49 yorum var çünkü, siz olsanız size de batar..

Neyse, Başlıyoruz 💙
______________________________________

Melis ve Atakan aynı anda "Ne?" dediklerinde bende şaşkınlıkla bakıyordum Arda'ya.

Melis'e ne teklif edebilirdi bu gerizekalı?

Arda bizim şaşkınlığımızı umursamadan kollarını masaya yaslayıp "Melis.." dediğinde kaşlarımı çatıp merakla bekledim ne söyleyeceğini.

Sonra devam etti.

"Bu gece, benimle yat-"

Arda'nın lafını yarım bırakan şey suratına geçirdiğim tokat olmuştu ama istemsizce yapmıştım bunu. O kadar sinirim bozulmuştu ki..

NE DİYORDU BU HAYVAN?

Atakan iç sesimi hayata geçirip "Ne diyorsun lan?" dediğinde Arda kızaran yanağını tutup "Lan manyak mısınız?" dedi ama ne dediği umrumda bile değildi şuan.

Boğazıma bir yumru oturmuştu ve ağlamamak için zor tutuyordum kendimi resmen!

Bu çocuk az önce bana "Seni seviyorum" dememiş miydi? Ne yapmaya çalışıyordu şimdi..?

Eğer bu yaptığı şakaysa hiç komik değildi.

Ve eğer intikamsa.. Kesinlikle adil değildi!

Arda bir bana bir Atakan'a bakıp "Lan bir sakin olun!" dediğinde Melis cırlayarak "Sen ne söylediğinin farkında mısın?" dedi Arda'ya.

Arda da şaşkınlıkla kafa salladı ona.

"Evet. Bu gece benimle yatakları değişir misin diyordum.."

"Ne?"

Arda bize anlam veremeyen bir ifadeyle bakarken Alaz'ı gösterdi.

"Ben normalde Alaz'la kalıyorum ama bugün için Alaz'la Atakan'ın yer değiştirmesini isticektim. Melis teklifimi kabul edince de ben Elçin'le, o Atakan'la kalırdı.. Bu teklife hayır demezsin herhalde??"

Hay kafamı sikeyim ya! Bende neler düşünmüştüm 2 dakika da..

Arda'nın açıklamasıyla birlikte rahat bir nefes alırken aptal aptal Melis'in suratına baktım.. Sonra da Atakan'a.. Onlarda aynı şekilde bana bakıyordu mal mal..

Biz bir şey söylemeyince "Ben niye tokat yedim şimdi?" dedi Arda hala yanağında olan eliyle.

Bakışlarımı utançla ona çevirip omuz silktim.

"Şey.. Biz yanlış anladık çünkü.."

Arda bir kaç saniye kaşlarını çatıp bana baktıktan sonra jeton yeni düşmüş gibi "Yuhh!" dedi. "Salak mısınız lan siz?"

Yerimden kalkıp etraftakileri umursamadan Arda'nın kucağına oturduğumda elini yüzünden çekip yavaşça öptüm yanağını.

"Ama öyle de sorulmaz ki ya.."

Bu söylediğime "La havle" çekerek tepki verdikten sonra "Neyse.." dedi. "Kucağımda kal bari."

Yaptığım salaklığın telafisi olarak bu dediğini geri çevirmedim tabiki. Sonra Melis'e döndü Arda.

"Ee? Kabul ediyor musun?"

Melis dünden razı değilmiş gibi göz ucuyla Atakan'a baktıktan sonra "Ehh.." dedi nazlı nazlı. "Edeyim bari.."

Yaz Yağmuru (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin