Üçü Bir Arada

70.3K 713 161
                                    

Başlıyoruz ⛱️
______________________________________

Atakan'ın söylediği şeye "Ne?!" dediğimde Arda dirseğiyle Atakan'ı dürtüp "Bir şey değil.." dedi bana. "Boşver."

Gözlerim Melis'in gözleriyle buluştuğunda "Ben demiştim." der gibi bakıyordu yüzüme.

Haklıydı sanırım.. Ama ben dün geceki şeyi tekrar yapacağımızı düşünmüyordum. Özellikle Arda'yla Atakan'ın yanında!

Neyseki Arda konuyu kapatmak ister gibi kolumu tutup "Gel hadi.." dedi beni çekiştirerek.

Bende onu dinleyip yürüdüm peşinden..

🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️

~Buket'in ağzından~

"Sen yine mi buradasın?"

Duyduğum soruyla doğrulup gözümdeki güneş gözlüğünü çıkararak Alaz'a baktım.

"Ne?"

"Yine mi buradasın diyorum.." dedi yanımdaki şezlonga otururken. "Dün de denize girmemiştin. Hep güneşleniyorsun."

"Haa, evet.." dedim elimdeki güneş gözlüğünü çantama koyup. "Ya, ben yüzme bilmiyorum. Denize girmekten kaçınıyorum o yüzden."

Alaz anladığını belirtir gibi kafa sallarken "İstersen beraber girebiliriz." dedi. "Ben yanındayken bir şey olmaz merak etme.."

Söylediğine gülerek "Teşekkür ederim.." dedim. "Ama şimdilik böyle iyi."

Yine kafa salladı.

Nedense, Alaz diğerlerinden biraz daha farklı geliyordu gözüme. Öbürleri gibi sert bir mizacı yoktu. Evet erkeksiydi ama aynı zamanda çocuksuydu da. Dağınık saçlarıyla hem çok seksi hemde çok tatlı görünüyordu.

Güneşten dolayı tek gözünü kapatıp yüzüme baktığında hafifçe gülümsedi.

"Bari güneş kremi sür de yanma.."

Bu taktiği dün Fatih'te uygulamıştı ama ortamdaki kargaşadan dolayı fırsat olmamıştı ona.

Bende aynı şekilde gülümseyerek plaj çantamdan güneş kremini çıkardım ve teklif etmemi beklediği için Alaz'a uzattım.

"Sen sürer misin?"

Kremi elimden heyecanla aldığında bu haline gülmemek için dudağımı ısırdım ve yerimden doğrulup yüz üstü uzandım şezlonga.

"Omuzlarıma biraz fazla sür olur mu?"

Söylediğime cevap olarak yalnızca mırıldandı ve eline biraz güneş kremi sıkıp parmaklarını yavaşça gezdirmeye başladı sırtımda.

Önce omuzlarıma doğru çıkıp sonra usul usul sırtıma, oradan da belime indiriyordu ellerini ve bir nevi masaj yapıyordu vücuduma.

Parmakları tenimde gezindikçe rahatlayıp gevşeyen vücudumun etkisiyle minik mırıltılar çıkarıyordum istemsizce.

Gözlerimi kapatıp anın tadını çıkarırken Alaz'ın belimi okşayan elleri aşağı inmeye başladı hafifçe.

Küçük bir çocuk gibi "Rahatsız oluyor musun?" dediğinde açıklama yapmak ister gibi devam etti. "Yani, yanlış anlama. Krem sürmeye çalışıyorum sadece."

Kendi kendime gülümserken "Olmuyorum." dedim fısıltıyla ve bacaklarımı hafifçe araladım.

Alaz eline biraz daha krem aldıktan sonra kalçamı okşamaya başladı bu sefer. Yanlış anlamayın, krem sürüyordu sadece..

Parmak uçları çok yumuşak bir şekilde kadınlığıma değip geri çekilirken "Çok güzelsin biliyor musun Buket?" dedi beklemediğim bir şekilde.

Sonra ellerini bacaklarıma indirip devam etti okşamaya.

Ne cevap vereceğimi bilmeyerek "Teşekkür ederim." dediğimde elleri yine kadınlığımın etrafında gezinsin istiyordum.

Krem sürme bahanesiyle kadınlığıma bıraktığı ufak dokunuşlar hoşuma gitmişti.

Ama maalesef devam edemedi yaptığı şeye çünkü Fatih geldi yanımıza..

Alaz'ın neden durduğunu merak edip yerimden doğrulduğumda Fatih'le bakıştığını görüp "Ne oldu?" dedim Fatih'e. Alaz'a ölümcül bakışlar atıyordu çünkü..

Gözleri beni bulduğunda "Hiç." dedi. "Alaz'ın işi var biraz, ben devam edeyim mi sürmeye?"

Benim cevap vermeme fırsat olmadan "Yoo.." dedi Alaz. "İşim yok."

Aradaki gerginliği fark ettiğimde "Neyse.." dedim ikisine de. "Bence bu kadar yeter zaten."

Sonra uzanıp Alaz'ın elindeki krem kutusunu aldım.

Fatih kutuyu tekrar elimden alırken "Yok yok.." dedi. "Olmaz öyle. Hem omuzlarına düzgün sürememiş zaten. İzin ver de ben yapayım."

Alaz Fatih'e bir küfür mırıldandığında ortamın iyice kızışmaya başladığını anlayarak "Ahh!" dedim bir anda ayak bileğimi tutup. "Bileğim.. Çok acıyor!"

İkisi de şaşkınlıkla bana dönüp aynı anda "Ne oldu?" dediklerinde "Bileğim burkuldu sanırım." dedim. "Ahhh! Çok kötü!!"

Neyseki oyunculuğun fena değildi de yemişlerdi bu numarayı. Alaz arka tarafta bulunan kafeden buz bulmaya gittiğinde Fatih beni şezlonga oturtup "Uzat ayağını.." dedi sakince. "Bakayım bi.."

Sözünü dinleyip ayağımı kucağına uzattığımda bileğimi tutup hafif bir baskı uyguladı kenarına.

"Böyle acıyor mu?"

Acımıyordu ama kafa salladım. İlgi görmek hoşuma gitmişti çünkü..

Hatta, kızların dediği gibi üçü de benimle ilgileniyor, benim için kavga ediyordu ve bunun ne kadar zevkli olduğunu tahmin bile edemezdiniz.

Üçünün de ilgisinden mahrum kalmak istemiyordum ve bu yüzden herkesin huyuna gidecektim sanırım..

Etrafa bakınıp pek kimseyi göremeyince Fatih'in kucağındaki ayağımı biraz daha uzatıp erkekliğine sürtmeye başladım yavaş yavaş.

"Böyle yapınca acımıyor.."

Gözleri gözlerime değdiğinde "Buket.." diyip yutkundu ama konuşmasına izin vermeden daha cok sürtmeye başladım ayağımı.

Bir yandan da inliyordum hafifçe.

"Bir şey söyleme.. Sadece uyum sağla bana."

Erkekliği gözümün önünde kocaman olurken şortunu düzeltip "Sen.." dedi ama yine sözünü kestim.

"Ben senden hoşlanıyorum Fatih.."

Yüzünde ufak bir tebessüm belirirken gözlerini vücudumda gezdirdi.

"Bende.." dedi sonra sessizce. "Senden hoşlanmamak mümkün mü?"

Bunu göğüslerime bakarak söylediği için gülüşüme engel olamadım. Ayağımı onun kucağından indirip yanına yaklaştığımda o da gülüyordu aynı şekilde.

Bakışlarım yine şortundan belli olan erkekliğine kaydığında dokunmamak için zor tutuyordum kendimi.

"Ayağın ağrımıyor muydu?" dediğinde kafamı kaldırıp "Hayır." dedim. "Baş başa kalalım diye yaptım.."

Tamam yalan söylüyordum ve Alaz'la baş başa kaldığımızda da ona aynı şeyi söyleyecektim ama ne yapabilirdim ki..? Hepsi çok mükemmeldi ve ben hepsini istiyordum.

Bir anlık dalgınlıkla "Çağan nerde?" dediğimde "Bilmiyorum." dedi Fatih duygu belirtmeyen bir sesle.

Kendimi toparlayıp yüzüne yaklaştım ve "Umarım buralarda değildir.." dedim. "Bizi kimsenin görmesini istemiyorum. Bir de o salaklarla uğraşamam.. Kimseye bahsetme, tamam mı?"

______________________________________

Hadi bakalım, bol bol yorum bekliyorum..

Yaz Yağmuru (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin