(yorum yap adamı hasta etme eminee)
Başlıyoruz 💙
______________________________________Bir insan yalnızca 2 kelime için deli olabilir miydi..?
Ben oluyordum. Üstelik Arda'nın dudakları arasından çıkıyordu bu iki kelime..
Kalbim delice göğsümü yumruklarken "Bende seni seviyorum." demek istedim ama o kadar kendimden geçmiştim ki, hiçbir şey söyleyemeden dudaklarımı dudaklarına bastırdım.
Ona karşı öyle yoğun bir istek duyuyordum ki..
Ellerim erkekliğine gittiğinde dudaklarının arasındaki dudağımı hafifçe ısırdı ama ben buna aldırmadan devam ettim onu öpmeye. Bir yandan da erkekliğini okşuyordum şortunun üstünden.
Onu deli etmeyi kafama koyduğum için yavaş davranıyor ve erkekliğini avuçlayıp bırakıyordum sadece. Her defasında da daha çok sertleştiğini hissesiyordum..
Dudaklarım dudaklarını bırakıp ağır ağır çenesine, oradan da boynuna indiğinde dilim beceriksizce gezinmeye başladı teninde.
Sert ve erkeksi kokusu beni mest ederken ellerimi hala erkekliğinde gezdiriyordum ama şortunu çıkarmaya yeltenmemiştim bile.
Boynunu emmeyi bırakıp bir kaç küçük ısırık bıraktığımda nefesinin düzensizleştiğini fark ederek gülümsedim ve geri çekilip etrafa bakınmaya başladım.
Göz hapsime komodinin üzerinde duran bir makas girdiğinde ellerimi erkekliğinden çekip makasa uzandım ama Arda'nın gözleri korkuyla aralandı bu yaptığıma.
"Napıyorsun lan?!"
Bu tepkisine kahkaha atmak istesem de ifadesiz kalmayı becerip hiçbir şey söylemeden tişörtünü tuttum ve makasla ufak bir kesik attım alt kısmına.
Sonra makası bırakıp tişörtün kesik kısmından kavrayarak sertçe yırtıp iki parçaya ayırdım tişörtünü.
Kusursuz vücudu ortaya çıktığında keyifle gülümsesem de Arda'nın göğsü endişeyle inip kalkıyordu.
"Ödüm koptu eline makas alınca.."
Kıkırdayarak tekrar yüzüne yaklaştığımda dudağının kenarına bir öpücük bıraktım.
"Ben sana zarar verir miyim..?"
Az önce korkudan geberen kendisi değilmiş gibi "Hayır." dedi. "Vermezsin.."
Ona kafa sallayıp elimi tekrar erkekliğine attığımda boşta kalan elimle yırtık tişörtünü kenara çekip dudaklarımı göğsünde gezdirmeye başladım bu sefer.
Sonra dilimle göğsünden karnına doğru ıslak bir yol çizdim..
Oturur pozisyonda olduğu için yaptıklarımı rahatça izliyordu ve bundan inanılmaz bir zevk alıyordu, biliyordum. Elimin altındaki erkekliği şortunu delip geçmek istercesine dikleşmişti çünkü.
Onu özgürlüğüne kavuşturmak için sabırsızlansam da daha çok tahrik olması için abartılı bir şekilde yavaş davranıyor ve karnına onlarca öpücük bırakıyordum ağır ağır.
Elleri bağlı olduğu için buna müdahale de edemiyordu tabi..
Dudaklarımı karnından çekip doğrulduğumda tişörtümün askılarını aşağıya indirip ellerimi sırtıma götürdüm ve sütyenimin kopçasını açıp çıkardım üstümden.
Arda'nın gözleri serbest kalan göğüslerimle buluştuğunda yüzüne ufak bir gülümseme yayıldı.
Bir süre beni izlemesine izin verdikten sonra erkekliğine doğru eğildim ve şortunun lastiklerinden tutup aşağı çektim yavaşça.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Yağmuru (+18)
ChickLitBu kitap ağır cinsellik içerir, rahatsız olacaklar okumasın lütfen!! Ayrıca kitabı can sıkıntısından yazdığım için yazım kurallarına dikkat etmicem. Edebi bişey beklemeyin. Günlük ağızla yazılacak. Konusu🏖️ Kız kıza tatile çıkan 4 arkadaşın kendile...