B.

22.3K 607 216
                                    


______________________________________

~Melis'in anlatımıyla~

Elçin'le Arda alt kata indikten sonra herkes yavaş yavaş dağılmaya başlayınca Atakan bağlı olduğu bileğimi çekiştirip "Hadi biz de gidelim." dedi.

Normalde itiraz ederdim ama bir gün boyunca bağlı kalacaktık ve bunun büyük bir kısmını uyuyarak geçirmek mantıklı geldiği için Atakan'a kafa sallayıp kalktım yerimden ve beni çekiştirdiği odaya yürüdüm sallana sallana.

Odaya girdiğimizde arkamızdan kapıyı kapatıp yatakları işaret etti gözüyle.

"Şunları birleştirelim de uyuyalım sonra.."

Kaşlarımı çatıp "Allah Allah!" dedim bu söylediğine. "Bide beraber yatıcaz yani, oldu!"

Atakan bana göz devirip "Kolumu kesip sana mı vereyim Melis?" dediğinde ellerimizin bağlı olduğunu hatırlasam da omuz silktim.

Bu halime belki kızıyordu içten içe ama engel olamıyordum işte.. Sabah gördüğüm şey aklımdan çıkmıyordu ve midemi bulandırıyordu. Böyle bir şeyi hak ettiğimi düşünmüyordum ve Atakan'ın masum olduğunu bilmeme rağmen duygularıma yenik düşüyordum.

Atakan'ı çok seviyordum ve onu o şekilde görmek gerçekten psikolojimi bozmuştu..

Bu düşünceler zihnimi ele geçirdiğinde gözlerim dolmaya başlayınca kafamı iki yana sallayıp kendime gelmeye çalıştım ama Atakan nemli gözlerimi fark ederek çenemi tutup yüzümü yukarı kaldırdı hafifçe.

"Melis.. İyi misin güzelim sen?"

Yüzümü ondan kurtarıp "Hıhı.." dedim ama o bu halimin sebebini yanlış anlayarak "İstersen çözelim ipi.." dedi. "Ben başka bir yerde yatarım, sen rahat uyu. Alt tarafı bi oyun zaten.."

Kafamı iki yana sallayıp "Hayır ya.." dediğimde olayı yanlış anlamasına rağmen böyle bir tepki vermesine eriyerek kollarımı ona doladım sımsıkı. "Beraber yatalım.."

Gerçi sadece bir kolumu dolayabilmiştim ama olsun..

O da aynı şekilde bana sarılıp "Emin misin?" dediğinde "Hıhı.." dedim yine cevap olarak.

Sonra geri çekilip yatağa yöneldim ve onu da peşimden sürükleyip "Yapalım hadi.." dedim sessizce.

Yatakları birleştirdiğimizde beraber çarşafları düzeltip kendimizi yatağa attık ama bunu yapmamızla kalbimin delice çarpmaya başlaması bir olmuştu.

Atakan'la aynı yatakta, beraber yatacaktık çünkü..

Ha bir de, ellerimiz bağlıydı ama, bunu pek sıkıntı etmiyordum. Çünkü o kadar zor değildi bence. Yani, şey hariç..

"Atakan.."

"Efendim bebeğim."

"Benim çişim geldi.."

Söylediğim cümleyle birlikte yavru kedi gibi Atakan'a baktığımda iç çekerek doğruldu yattığı yerden.

"Gidelim bari.."

Böyle konuşuyordu ama baya eğleniyordu ve memnundu bu durumdan, biliyordum. Yine de bir şey demeden yerimden kalktım bende ve beraber odanın içinde bulunan lavaboya yöneldik.

Ben tuvalete girip kapıyı aralık kalacak şekilde örterken "Böyle nasıl yapacaksın?" dedi Atakan. "Bende gireyim.."

"Gerek yok.." dedim üstümdeki şortu aşağı doğru çekiştirmeye çalışırken. "Sen kapının önünde kal, işimi halledene kadar bekle. Uzun sürmez.."

Yaz Yağmuru (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin